عناوینی که در این مقاله می خوانید
امروزه به دلیل گسترش کسب و کارها و توسعه تکنولوژی در زمینههای گوناگون، یکی از مواردی که میتواند نظر بسیاری از خریداران و مخاطبان شرکتها و کارخانجات را به خود جلب کند، ارائه خدمات پس از فروش است. به این منظور شرکتها برای دیده شدن و گسترش کسب و کار خود به نرمافزارهایی احتیاج دارند که تمام خواستههای مشتریان را برآورده کرده و بتواند آنها را راضی نگه دارد. به دلیل اینکه مشتریان سرمایههای اصلی هر کسب و کاری هستند این موضوع اهمیت ویژه ی دارد. در نتیجه ارائه بهترین خدمات به آنها هم مانند خدمات پس از فروش از اهمیت بالایی برخوردار است.
برخی از مشتریان بر اساس خدمات پس از فروشی که شرکتها ارائه میدهند اقدام به خرید از آنها میکنند، پس متوجه شدید که داشتن خدمات پس از فروش از اهمیت زیادی برخوردار است.
در ادامه این مطلب به معرفی بهترین نرم افزار خدمات پس از فروش پرداخته و توضیحات بیشتری در مورد آن ارائه میدهیم.
- منظور از خدمات پس از فروش چیست؟
- ویژگی های یک نرم افزار خدمات پس از فروش خوب
- اهمیت نرم افزار خدمات پس از فروش در کسب و کارها
- معرفی بهترین نرمافزار خدمات پس از فروش
- سخن آخر
ویژگی های یک نرم افزار خدمات پس از فروش خوب
بهترین نرم افزار خدمات پس از فروش دارای ویژگیهای منحصر به فردی است که باعث ترغیب مشتریان به خرید مجدد یا معرفی آن به دیگران میشود. در حال حاضر ارائه خدمات پس از فروش جزء جدایی ناپذیر خدمات اکثر شرکتها و برندها به حساب میآید که میتواند نقش مهمی در افزایش قدرت فروش و تبلیغ برند محصولات داشته باشد.
بسیاری از مشتریان تلاش میکنند از برندی خرید کنند که برای آنها ارزش قائل بوده و خدمات پس از فروش ممتاز و ارزشمندی به آنها ارائه میکند. در حال حاضر به دلیل نفوذ نرم افزارها در قسمتهای مختلف زندگی، خدمات پس از فروش نیز از این نرم افزارها بینصیب نبوده و شما میتوانید برای ارتباط موثر با خریداران از یک نرم افزار مناسب استفاده کنید. در حال حاضر تعداد این نرم افزارها فراوان است و شما باید تحقیق کرده و بهترین نوع آن را خریداری کنید. از جمله اصلیترین ویژگی بهترین نرم افزار خدمات پس از فروش به شرح زیر است:
- این برنامهها شرایطی را ایجاد میکنند که شما به صورت دقیق و کامل، چالشها و مشکلات خریداران را بررسی کرده و در کمترین زمان آنها را رفع کنید. علاوه بر این به توضیحات کامل در مورد کالای فروخته شده و چگونگی استفاده از آن و افزایش عمر مفید آن بپردازید.
- استفاده از این نرم افزارها میتواند به مشتریان ثابت کند که در کنار کیفیت بالای محصول، شما برای حل مشکلات آنها آماده هستید و میتوانید خدمات مختلفی در صورت ایجاد مشکل به آنها ارائه دهید.
- از اصلیترین ویژگیهای بهترین نرم افزار خدمات پس از فروش بالا بودن سرعت انجام و پاسخگویی به مشتریها است، به طوری که اگر اشکال یا نقصی برای کالای خریداری شده به وجود آمد شما باید هرچه سریعتر پاسخگوی آنها باشید.
اهمیت نرم افزار خدمات پس از فروش در کسب و کارها
خدمات پس از فروش در کسب و کارها عبارت است از تعهدی که بسیاری از شرکتها و صاحبان مشاغل بر عهده میگیرند که در یک دوره زمانی خاص خدمات متفاوت و مخصوصی را به خریداران و مشتریهای خود ارائه دهند. توجه داشته باشید اهمیت استفاده از بهترین نرم افزار خدمات پس از فروش به حدی زیاد میباشد که استفاده از آن در کوتاه مدت نقش مهمی در پیشرفت بهتر کسب و کار و پیشگیری از ورشکستگی یا ایجاد نارضایتی مشتری دارد.
در برخی مواقع ارائه خدمات پس از فروش به افراد باعث کسب رضایت آنها میشود به همین دلیل بسیاری از کارشناسان فروش به صاحبان کسب و کارها توصیه میکنند از استفاده بهترین نرم افزار خدمات پس از فروش و مدیریت کسب و کار جهت ایجاد رضایت خریداران غافل نشوند.
دقت داشته باشید کسب رضایت مشتریها با استفاده از بهترین نرم افزار خدمات پس از فروش یکی از ارزانترین و آسانترین راهها برای جلب نظر آنها است. ارتباط برقرار کردن صحیح و اصولی با مشتریان پس از فروش و ارائه خدمات به آنها از اهمیت فراوانی برخوردار است، هرگز تماسهای آنها را نادیده نگیرید و اقدام به برقراری مبادلات لذت بخش و ارائه خدمات متنوع به مشتریان خود کنید.
بهترین نرم افزار خدمات پس از فروش خدماتی از جمله موارد زیر را پشتیبانی می کند:
- آموزش
- پشتیبانی فنی
- خدمات فنی
- تعویض کالا
- تعویض قطعات
- تعمیر کالا
- ارائه مشاوره به خریدار به منظور چگونگی کار کردن با تجهیزات
- و…..
این برنامه به گونهای عمل میکند که تمامی ایمیلها، پیامها، تماسها و غیره را از طرف مشتریان پاسخ داده و سبب صرفه جویی در وقت و انرژی شما میشود. این کار برای افرادی که کسب و کارهای بزرگ و شلوغ دارند میتواند یک مزیت بزرگ به حساب بیاید. علاوه بر این، این برنامه میتواند خدمات متنوعی به مشتریان ارائه داده تا آنها بتوانند سوالهای خود را در کسری از ثانیه پرسیده و شما بتوانید فوراً به آنها پاسخ دهید. علاوه بر این ارائه نکات مهم و اثبات شده مانند
- ایجاد بازخورد برای مشتری
- ارائه تخفیف به مشتری
- ارسال کردن ایمیل یا پیامهای حاوی کد تخفیف
میتواند در جلب نظر آنها و تبدیل مشتریهای معمولی به مشتریهای دائمی اهمیت زیادی داشته باشد.
معرفی بهترین نرمافزار خدمات پس از فروش
در این قسمت سعی داریم در مورد بهترین نرم افزار خدمات پس از فروش صحبت کرده و آنها را به شما معرفی کنیم، کسب اطلاعات لازم در مورد این نرم افزارها میتواند به انتخاب بهترین نوع آن توسط صاحبان مشاغل و شرکتها کمک کند.
نرمافزار خدمات پس از فروش سورن
یکی از بهترین نرم افزار خدمات پس از فروش را میتوانیم نرم افزار سورن معرفی کنیم، این برنامه برای نخستین بار در سال ۱۳۹۶ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه ارائه خدمات برای لوازم خانگی آغاز کرد و تاکنون توانسته است افتخارات زیادی به دست بیاورد.
از ویژگیهای مثبت این برنامه میتوان به
- امکان دریافت امضای دیجیتال از مشتریها
- ایجاد دسترسی نامحدود برای کاربران
- ایجاد پنل پیامک خدماتی رایگان
- بروز رسانی رایگان
- قابلیت اتصال سایت به نرمافزار
- و……
اشاره کرد.
نرمافزار خدمات پس از فروش دیدار
این نرمافزار برای نظم و سرعت بخشیدن به فروش منظم و پیگیریهای ایجاد شده است و در حال حاضر جزء بهترین نرم افزار خدمات پس از فروش به حساب میآید. در حال حاضر دیدار جزء نرمافزارهایی است که مورد اعتماد هزاران نفر قرار گرفته است و کاربران فراوانی از آن استفاده میکنند. از جمله مهمترین ویژگیهای نرمافزار دیدار میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
- حفظ اطلاعات مشتری
- ثبت کامل اطلاعات خریداران
- بالا بردن سرعت و نظم فرایند فروش
- فراهم کردن زیرساختهای سرویس دهی، جذب مشتری و فروش بهتر
نرم افزار خدمات پس از فروش بهوان
نرم افزار خدمات پس از فروش بهوان یکی از بهترین و منحصر به فردترین نرمافزارهای خدمات پس از فروش است که به صورت مبتکرانه و خاص توسط مهندسین و متخصصین طراحی شده است. این پلتفرم تمام فعالیتهای فروش را کنترل کرده و تعامل خوبی با مشتریان ایجاد میکند. با استفاده از این نرمافزار مشتری میتواند سفارش خود را به سرعت پیگیری کرده و در موعد تعیین شده آن را دریافت کند. از مهمترین ویژگیهای این نرمافزار میتوان به
- ضبط خودکار درخواستهای مشتری
- ایجاد پیوند قوی بین مشتری و کارفرما
- دریافت سریع بازخورد از مشتری
- ارائه آموزشات استفاده از محصول به مخاطبان
- خدمات نصب محصول در محل
- و…..
اشاره کرد.
نرمافزار خدمات پس از فروش پیامگستر
این نرم افزار برای نخستین بار در سال ۱۳۸۹ شروع به کار کرد و امروزه به روزترین راهکارهای مدیریتی و خدمات پس از فروش را به افراد متقاضی ارائه میدهد. در حال حاضر نرم افزار پیام گستر باعث صرفه جویی در زمان و هزینهها میشود. به همین دلیل میتواند عملکرد و راندمان سازمان شما را افزایش دهد. بعضی از ویژگیهای مهم این نرمافزار به شرح زیر است:
- دارای اتوماسیون اداری
- پشتیبانی از مدیریت فروش
- دارای طراحی کاربرپسند و ساده
- حفظ دادههای مشتری
- ارائه خدمات پس از فروش به منظور جلب رضایت مشتریان
سخن آخر
مشتری یکی از مهمترین سرمایههای هر کسب و کار یا شرکت است که با ارائه محصولات مرغوب و با کیفیت و خدمات پس از فروش متنوع، میتوان نظر آنها را جلب کرد. در حال حاضر بسیاری از صاحبان مشاغل ترجیح میدهند از بهترین نرم افزار خدمات پس از فروش برای جلب نظر مشتریهای خود و دائمی کردن آنها استفاده کنند. توجه داشته باشید یکی از مهمترین شاخصهای موثر در تصمیم مشتریان برای ادامه یا خاتمه فعالیت خود با یک شرکت، خدمات پس از فروش ارائه شده توسط آن شرکت است. پس برای پیشرفت در کار خود، دیده شدن برند و رسیدن به درآمد بالا استفاده از یک نرمافزار خدمات پس از فروش مناسب و کارآمد را در اولویت کار خود قرار دهید.
همانطور که گفتیم نرم افزار خدمات پس از فروش بهوان در کنار نرم افزار خدمات پس از فروش پیام گستر، سورن، دیدار و … یکی از بهترین نرم افزارهای خدمات پس از فروش است که می تواند گزینه خوبی برای کسب و کار شما باشد. شرکت بهوان علاوه بر نرم افزار خدمات پس از فروش، نرم افزارهای کاربردی دیگری هم مثل نرم افزار رهگیری کالا، نرم افزار crm، نرم افزار فروش اینترنتی و … برای شما ارائه کرده است. برای آشنایی کامل با این نرم افزارها می توانید به آدرس اینترنتی بهوان مراجعه کنید.
نظرات کاربران