0

خرید قفسه انباری بدون واسطه از تک قفسه

خرید قفسه انباری بدون واسطه از تک قفسه
بازدید 295

یکی از مهم ترین قسمت های کارخانجات و شرکت های مختلف در کشور های مختلف دنیا، قسمت انبار این شرکت ها و کارخانجات می باشد. هر شرکت و کارخانه تولیدی که در زمینه تولید محصولات مختلف در سطح کشور های مختلف دنیا فعالیت می کند، برای این که محصولات تولیدی خود را بتواند در یک مکان ایمن برای مدت زمان خاصی نگهداری کند، به یک مکان تحت عنوان انباری نیاز دارند. به عبارت دیگر، انباری قسمتی مهم در شرکت ها و کارخانجات می باشد که برای نگهداری محصولات تولید شده در آن شرکت مورد استفاده قرار می گیرد. قفسه انباری، یکی از مهم ترین وسایل و ابزار مورد استفاده در انباری ها می باشد که از آن ها جهت نگهداری از محصولات تولید شده در کارخانه و شرکت مورد نظر استفاده می شود.

از قفسه انباری همچنین برای منظم کردن انبار استفاده می شود. برای دسته بندی یا چینش منظم محصولات یک شرکت یا کارخانه که در زمینه ی تولید محصول خاصی فعالیت می کند، از قفسه های انباری استفاده می شود و به کمک این قفسه ها می توان انبار خود را نظم داد. بعلاوه یکی دیگر از مزایای استفاده از قفسه های انباری، این است که می توان به راحتی کالا ها و محصولات مورد نیاز خود را در کوتاه ترین زمان ممکن پیدا کرد. به عنوان مثال در صورتی که انبار شما دارای یک قفسه بندی منظم باشد، در صورتی که به دنبال یک یا چند محصول خاص در بین محصولات موجود در انبار بگردید، به راحتی می توانید در عرض مدت زمان بسیار کوتاهی محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

انواع قفسه انباری معمولا شامل دو دسته قفسه هستند که در زیر در ارتباط با این دسته ها صحبت می کنیم:

  • قفسه انباری ثابت
  • قفسه انباری متحرک

قیمت قفسه انباری

شرکت تک قفسه با دارا بودن مجهز ترین و برترین دستگاه های روز دنیا، توانسته است با کیفیت ترین قفسه انباری را تولید کند. برای اطلاع از قیمت قفسه انباری، همین حالا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا از نحوه خرید قفسه انباری و شرایط فروش قفسه انباری مطلع شوید.

خرید قفسه انباری فلزی بصورت سفارشی

امروزه با توجه به این که قیمت زمین برای ساخت انباری در کشور ایران بسیار بالا می باشد و وضعیت اقتصادی و ارزش پول ملی در ایران بسیار افت پیدا کرده است، لذا استفاده از قفسه های انباری که بتواند تمام فضای انباری را پر کرده و بتوان به کمک این قفسه ها، مقدار بیشتری از محصولات را در این انبار ها جای داد، از اهمیت بالایی برخوردار است. به عبارت دیگر شرکت ها و کارخانجاتی که برای محصولات تولیدی خود یک انبار کرایه می کنند و یا یک انبار می سازند، برای این که بتوانند محصولات تولیدی خود را برای مدت زمان مشخصی در این انبار ها نگهداری کنند، نیازمند جا و مکان بزرگی می باشند که بتواند همه ی محصولات این شرکت و کارخانه را در خود جای دهد و نیاز به انبار دیگر برای محصولات این کارخانه و شرکت وجود نداشته باشد. قفسه فلزی انباری که اجزای آن به کمک پیچ و مهره به یکدیگر متصل می شوند، از جمله ی بهترین و محکم ترین قفسه های انباری هستند که می توان از آن ها برای مدت زمان زیادی استفاده کرد. معمولا احتمال خرابی و فرسودگی این نوع قفسه ها بسیار پایین است و برای مدت زمان طولانی می توان از این نوع قفسه های انباری استفاده نمود.

 

خرید قفسه انباری بدون واسطه از تک قفسه

از طرفی قیمت قفسه فلزی انباری نیز بسیار مناسب می باشد و به افرادی که قصد دارند تا انبار خود را قفسه بندی کنند، پیشنهاد می شود تا از این نوع قفسه ها برای قفسه بندی انبار خود استفاده کنند. طبقه فلزی انباری از استحکام بالایی برخوردار است و می توان محصولات سنگین را روی این طبقه های فلزی قرار داد. از این نوع قفسه های فلزی در انباری های منازل مسکونی نیز استفاده می شود. در بسیاری از خانه و منازل مسکونی ویلایی و آپارتمانی، قسمتی برای انبار وجود دارد که قفسه فلزی انباری منزل در این بخش از ساختمان نصب می شود و برای نگهداری از وسایل و ابزار آلات مورد استفاده در منازل مسکونی، از این نوع قفسه ها استفاده می شود. همانطوری که اشاره شد، عمر این قفسه ها بسیار بالا می باشد و می توان از آن ها برای مدت زمان زیادی استفاده کرده و هیچ گونه فرسودگی و خرابی در آن ها به وجود نخواهد آمد. بعلاوه برای تولید قفسه های فلزی انباری، از فلزاتی استفاده می شود که معمولا در مقابل رطوبت هوا مقاوم بوده و با اکسیژن هوا وارد واکنش نمی شوند و زنگ نمی زنند.

مزایای استفاده از قفسه انبار

  • بهینه سازی فضای انبار
  • دسترسی راحت و سریع تر به کالاهای انبار
  • ایجاد نظم و سامان در انبار
  • امکان طبقه بندی و دسته بندی محصولات

انواع قفسه بندی انباری خانه

بدون شک، همه ما در قفسه بندی انبار منزل و همچنین نحوه چیدمان وسایل خود مشکلاتی داریم و به طور کلی می توان گفت که در این میان محدودیت هایی برای ما وجود دارد که شامل محدودیت های فضا هم می شود.

توجه کردن به اصول مهم قفسه بندی انباری، می تواند موجب شود تا فضای بیشتری در دسترسی ما قرار گیرد و به عبارتی بتوانیم استفاده بهتری از فضا داشته باشیم.

لازم است بدانید که قفسه بندی انباری آپارتمان نیز با قفسه بندی های صنعتی، تفاوت های زیادی دارد و لازمه یک قفسه بندی مناسب این است که فرد یا باید دقت زیادی در این مورد داشته باشد یا این که از مشاوره های افراد و شرکت های باتجربه استفاده نماید.

قفسه بندی های مشبک، فلزی، پلاستیکی یا حتی چوبی هرکدام دارای کاربردهای فراوانی هستند که با توجه به شرایط بسیاری، مورد انتخاب قرار می گیرند و در محیط های متفاوت از نظر شرایط، قرار داده می شوند و به عبارتی مورد استفاده قرار می یگرند.

خرید قفسه انباری بدون واسطه

سایت‌هایی که این امکان را به شهروندان فراهم میکنند تا کالاهایشان را با قیمت‌هایی بیشتر از دلالان به یکدیگر بفروشند به وفور می شناسیم. در خیلی از موارد نیز به آگهی‌هایی برمی‌خوریم که خرید کالا از آنها به هیچ‌عنوان مقرون به‌صرفه نیست. زیرا آگهی‌دهندگان تلاش کرده‌اند قیمت کالاهایشان را تا حد ممکن بالا پیشنهاد دهند و البته گاهی این تلاش به آن‌جا می‌رسد که فاصله قیمت اجناس دست دوم این سایت با بازار نوفروش‌ها یکسان می شود.

تک قفسه با آگاهی از دغدغه هم میهنان خود، برای جلوگیری از هرگونه کلاهبرداری در زمینه خرید و فروش قفسه های انباری صنعتی توصیه می‌کند به اینگونه آگهی ها در سایت های درج آگهی بی اهمیت باشند و خرید خود را عملی نکنند. شرکت تک قفسه با مجهزترین و نوین ترین ماشین آلات روز جهان صنعت توانسته است انواع و اقسام محصولات جدید و منحصر به فرد را ارائه نماید.

همین امر است که باعث شده شرکت تک قفسه به عنوان سر آمد ترین و پرطرفدارترین شرکت ها باشد. فن آوری پیشرفته، تنوع محصول و سرعت در عرضه محصولات و نازل بودن اقلام و توجه و احترام به سلایق مشتری از جمله مواردی است که تک قفسه را منحصر به فرد کرده است و موجب شده است که مشتریان را راغب به خرید از شرکت تک قفسه باشند.

همچنین قبل از خرید خود میتوانید با تماس از طریق شماره  2-02165610031 با کارشناسان ما ارتباط گرفته و از مشاوره و راهنمایی آنان بهره مند شود و خریدی ایمن و راحت را تجربه کنید.

 

خرید قفسه انباری بدون واسطه از تک قفسه

تک قفسه

تک قفسه بهترین مرکز خرید و فروش انواع قفسه های فروشگاهی و قفسه های صنعتی می باشد. به منظور خرید اینترنتی کافی است ابتدا نیاز شما مشخص شود. برای انجام اینکار باید شما طول و ارتفاع مکانی رو که میخواهید قفسه بندی کنید اندازه گیری کنید.

بعد از اینکار شما باید برای خودتان عمق یا عرض قفسه مورد نظر با توجه به نیاز خودتان را که در سایز های ۲۰ و ۲۵ و ۳۰ و ۴۰ و ۵۰ و ۶۰ می باشد انتخاب کنید.

با مشخص شدن این چند پارامتر به راحتی می توانید قفسه بندی خود را تلفنی یا از طریق واتساپ به کارشناسان فروش تک قفسه سفارش دهید. همچنین پس از برقراری ارتباط با مشاورین در صورت نیاز به نصاب میتوانید درخواست خود را مطرح نمایید.

تک قفسه فرصت را مغتنم می شمارد و برای آرامش خاطر شما عزیزان پیشنهاد میکند از سایت های پرطرفدار درج آگهی همانند دیوار و شیپور و … در زمینه خرید و فروش این نوع کالاها و ابزار استفاده ننمایید. نقص بزرگ این برنامه ها، عدم ارتباط مستقیم کاربر با فروشندگان و ضمانت اصل و نو بودن قفسه های فروشگاهی و قفسه های صنعتی انباری است.

ما بهترین را برای شما میخواهیم پس همواره در تلاشیم تا در این عرصه خود را به روز نگه داریم و با مشاوره کارشناسانمان بهترین نتیجه را برای مصارف شما فراهم آوریم. همچنین در صورت تمایل میتوانید با اعضای تیم فروش تک قفسه به شماره  2-02165610031 تماس بگیرید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *