0

رمزارز، دارایی محبوب دوم در میان زنان

رمزارز
بازدید 521

بر اساس یک گزارش مستقل ارائه شده توسط eToro، زنان به طور بیشتر نسبت به دارایی‌های سنتی، علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در حوزه رمزارز دارند.

در گزارشی که توسط نشریه Bitcoinist منتشر شده و از eToro نقل می‌کند، آمده است که زنان هنوز به مالکیت دارایی‌های سنتی علاقه زیادی ندارند. اما این توجیه درباره رمزارز درست نیست. بر اساس تحقیقات، رمزارز پس از ارزهای فیات، دومین دارایی محبوب در بین زنان است.

سال ۲۰۲۲ یکی از بدترین سال‌ها برای صنعت کریپتو بود

اما در همان سال، درصد مالکیت جهانی آن از ۳۶ درصد به ۳۹ درصد در یک فصل افزایش یافت. در عین حال، آمار نشان می‌دهد که محبوبیت کریپتو در بین زنان به طرز چشمگیری رشد کرده است.

گزارش eToro مدعی است که درصد مالکیت زنان در دارایی‌های دیجیتال از ۲۹ درصد در فصل سوم سال ۲۰۲۲ به ۳۴ درصد در فصل چهارم افزایش یافته است. به نظر می‌رسد برای بسیاری از زنان، سرمایه‌گذاری در حوزه کریپتو به مراتب منطقی‌تر از دارایی‌های مالی سنتی است.

با توجه به گزارش eToro، این شرکت ادعا می‌کند که با نزدیک به ۱۰٬۰۰۰ سرمایه‌گذار جهانی در ۱۳ کشور مختلف مشورت کرده است. این نظرسنجی بر روی یک گزارش متمرکز تمرکز داشته که زنان به طور کلی علاقه بیشتری به خرید رمزارز دارند.

به طرف دیگر، مالکیت مردان در دارایی‌های کریپتو تجربه رشد کمی داشته است و از فصل سوم تا چهارم سال ۲۰۲۲ تنها یک درصد افزایش یافته است.

افزایش اشتیاق زنان به خرید رمزارز نشان می‌دهد که در نظر آن‌ها، بازارهای مالی سنتی هنوز جذابیت زیادی ندارند. بیشتر افرادی که در حوزه کریپتو سرمایه‌گذاری می‌کنند، به دنبال کسب سود بیشتر در مدت زمان کمتر هستند.

بعضی از زنانی که در نظرسنجی eToro شرکت کرده‌اند، بیان کرده‌اند که به قدرت فناوری بلاکچین اعتقاد دارند و در نگاه آن‌ها، رمزارز می‌تواند در آینده یک نوع دارایی تحول‌بخش باشد.

گروهی از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی بیان کرده‌اند که به دلیل ترس از نوسانات شدید که به طور معمول در بازار کریپتو رخ می‌دهد، تاکنون به سرمایه‌گذاری در رمزارز پرداخته‌اند. همچنین، سخت‌گیری نهادهای رگولاتوری یک عامل دیگر برای دوری از بازار کریپتو محسوب می‌شود.

بخشی از گزارش eToro بیان می‌کند که زنان به طور معمول بیشتر از مردان ریسک‌پذیر هستند؛ زیرا با وجود آگاهی از نوسانات و محدودیت‌های قانونی در صنعت کریپتو، همچنان به افزایش سرمایه‌گذاری در این حوزه ادامه می‌دهند.

eToro اظهار می‌کند که علاوه بر زنان، سرمایه‌گذاران نسبتاً سنین بالا نیز علاقه‌مند به خرید رمزارز هستند. طبق این گزارش، سرمایه‌گذارانی که سن آن‌ها بین ۳۵ تا ۴۴ سال و ۴۴ تا ۵۴ سال است، به میزان پنج درصد بیشتر شده‌اند.

همچنین، بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط eToro، تعداد بیشتری از کسب‌وکارها در ایالات متحده، بریتانیا و چین در حال سرمایه‌گذاری در فناوری بلاکچین هستند. از میان ۶۰۰ شرکتی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند، ۸۷ درصد از آن‌ها اعلام کرده‌اند که در سال آینده به استفاده از بلاکچین می‌پردازند.

 

به این پست امتیاز بدید
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *