0

ارزش هر واحد بیت کوین بار دیگر به سطح ۲۹ هزار دلار رسید

بیت کوین
بازدید 648

بیت کوین آخرین بار در ماه مه به سطح قیمت ۲۹ هزار دلار رسیده بود و امروز هم هرواحد از این رمزارز به ۲۹ هزار دلار رسیده است. در لحظه‌ی نوشته شدن این مقاله، ارزش هرواحد بیت کوین به ۲۸۸۴۶ دلار رسیده و معامله می‌شود. آخرین باری که پادشاه رمزارزها به چنین سطح قیمتی رسیده بود، به تاریخ ۸ می (۱۸ اردیبهشت) برمی‌گردد.

چند روز قبل شاهد انتشار خبری بودیم که نشان می‌دهد بزرگترین شرکت مدیریت دارایی در جهان، یعنی بلک‌راک، به‌دنبال انتشار ETF بیت کوین (صندوق معاملات رمزارز) است و همین موضوع برای افزایش ۵۰ درصدی ارزش بازار این رمزارز کافی بود. این اقدام به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا بیت کوین را با ارزش واقعی در بورس سهام یا به‌صورت اوراق بهادار، خرید و فروش کنند.

بیت کوین در سال ۲۰۲۲ به دلیل اتفاقاتی مانند نابودی صرافی FTX، دوره‌ی سختی را پشت سر گذاشت و پس از چندین ماه سقوط، در اوایل سال ۲۰۲۳ ارزش این رمزارز افزایش یافت. همچنین بازار کلی ارزهای دیجیتال به دلیل اقدامات اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه صرافی‌های بزرگ و مطرح بایننس و کوین‌بیس، دچار رکورد شد. با این حال، خبر ETF بیت کوین بلک‌راک بار دیگر امیدها را زنده کرده است زیرا سرانجام یک ETF این رمزارز، تأیید خواهد شد.

به نوشته دی‌کریپت، بلک‌راک با بازار کریپتو آشنایی دارد و همکاری‌هایی با کوین‌بیس دارد. این شرکت در سال ۲۰۲۲ با همکاری صرافی مذکور، پلتفرم مدیریت سرمایه‌گذاری جدیدی به نام علاءالدین را برای خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال تأسیس کرد.

آیا شما فکر می‌کنید ارزش بیت کوین در آینده افزایش خواهد یافت؟

به عنوان یک مدل زبانی، نمی‌توانم پیش بینی دقیقی درباره افزایش یا کاهش ارزش بیت کوین در آینده ارائه دهم. با این حال، باید توجه داشت که بازار ارزهای دیجیتال بسیار پویا و پیچیده است و به عوامل زیادی مانند تغییرات قوانین و مقررات، حوادث امنیتی، تغییرات در نظرات واجدین نفوذ و… وابسته است. بنابراین، هیچ پیش بینی قطعی درباره ارزش بیت کوین در آینده وجود ندارد و همیشه باید با مطالعه و بررسی شرایط فعلی و روند بازار، تصمیمات مالی خود را اتخاذ کرد.

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *