0

بهترین ایردراپ های 2024

بهترین ایردراپ های 2024
بازدید 62

ایردراپ ها یکی از مهم ترین رویدادهای در بازار ارزهای دیجیتال هستند. شناسایی بهترین ایردراپ های سال 2024 می تواند به کاربران در کسب سود بیشتر کمک کند. امروزه یکی از مهم ترین سوالات کاربران بازارهای مالی این است که بهترین ایردراپ های 2024 کدام هستند.

در ایردراپ ها، تعداد مشخصی از ارز بومی یک پروژه میان کاربرانی که شرایط لازم را دارند، توزیع می شود. با توجه به وجود پروژه های فراوان در این حوزه، انتخاب ایردراپ مناسب برای کاربران ممکن است دشوار باشد. بنابراین در این مقاله قصد داریم بهترین ایردراپ های سال 2024 را به شما معرفی کنیم.

چند دلیل مهم برای شرکت در بهترین ایردراپ های سال 2024:

کسب توکن های جدید بدون هیچ سرمایه گذاری اولیه: شرکت در ایردراپ ها به کاربران امکان می دهد تا به طور رایگان توکن های جدید را به دست آورند. این برای افرادی که تازه وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده اند می تواند بسیار سودمند باشد.
تنوع بخشیدن به سبد ارزهای دیجیتال: با شرکت در ایردراپ های مختلف، معامله گران می توانند سبد سرمایه گذاری خود را متنوع کنند. تنوع بخشی یک استراتژی کلیدی در مدیریت ریسک است.
حمایت از پروژه های موجود: بسیاری از استارتاپ های بلاک چین از ایردراپ برای بازاریابی استفاده می کنند. شرکت در ایردراپ ها می تواند به رشد و موفقیت این پروژه ها کمک کند.
به طور خلاصه، شرکت در ایردراپ های سال 2024 می تواند مزایای متعددی برای کاربران داشته باشد و آنها را تشویق می کند تا در این فرصت ها مشارکت کنند.

فهرست بهترین ایردراپ های سال 2024 به شرح زیر است:

ایردراپ متیس دائو:
متیس دائو به عنوان یک پلتفرم جمع آوری لایه دوم اتریوم شناخته می شود.
این پلتفرم با هدف بررسی و حل مسائل مربوط به سرعت تراکنش، هزینه و مقیاس پذیری در شبکه اتریوم طراحی شده است.
متیس دائو از قراردادهای هوشمند سریع و ساده استفاده می کند.
این پلتفرم راه حل هایی برای چالش های بزرگ شبکه اصلی اتریوم ارائه داده است، از جمله:
استفاده از چندین VM و ترتیب دهنده
DAC هایی که می توانند سازمان های خود را به طور مستقل مدیریت کنند
جداسازی محاسبات و ذخیره سازی
لایه ذخیره سازی بومی خصوصی
تراکنش های سریع با سرعت 2000 TPS و هزینه های گس پایین

اتریوم یک شبکه بزرگ و پویا است که هزاران پروژه مختلف را در خود جای داده است. امبینت، یکی از این پروژه‌ها، یک صرافی غیرمتمرکز است که در رده دوم بهترین ایردراپ‌های سال 2024 قرار گرفته است. امبینت توانسته 6.5 میلیون دلار سرمایه از سرمایه‌گذارانی مانند Circle و Naval Ravikant جذب کند.

امبینت یک پروتکل غیرمتمرکز برای معامله است که در قالب یک قرارداد هوشمند عمل می‌کند. این ویژگی باعث شده تا هزینه‌های تراکنش کاهش یافته و سرعت آنها افزایش پیدا کند. همچنین، معامله‌گران می‌توانند ترید منصفانه‌ای را در این صرافی انجام دهند.

استفاده از امبینت بسیار ساده است. کاربران با اتصال کیف پول اتریوم خود و انجام فعالیت‌هایی مانند سپرده‌گذاری توکن و ترید، می‌توانند در این صرافی فعالیت کنند. هرچند ممکن است کاربران اولیه از این مزایا استفاده کنند، اما نمی‌توان این را با قطعیت گفت.

پروتکل رنزو یک پروتکل مبتنی بر Eigenlayer است که توانسته در مدت زمان بسیار کوتاهی 3.2 میلیون دلار سرمایه جذب کند. این پروتکل تلاش می کند تا بر روی شبکه اتریوم عمل کند و به تریدرها کمک می کند تا اتریوم را با استفاده از EigenLayer به عنوان بتا استیک نت استیک کنند.

در حال حاضر، پروتکل رنزو با استفاده از EigenLayer، اتریوم را دوباره استیک می کند. در آینده، این پروتکل قصد دارد که از توکن های لیکوئید استیکینگ (LST) پشتیبانی کند. به این ترتیب، کاربران می توانند اتریوم و LST را سپرده گذاری کرده و ezETH دریافت کنند که می توان از آن در برنامه های دیفای استفاده و بازده اضافی کسب کرد. این پلتفرم ظرف یک ماه از زمان راه اندازی، موفق به جذب بیش از 35 میلیون دلار سرمایه اولیه شده است.

برای استفاده از این پروتکل، شما می توانید به وب سایت رسمی آن مراجعه کرده، کیف پول خود را به آن متصل و اتریوم خود را ری استیک کنید. همچنین می توانید با دعوت دوستان خود به این پروتکل، از مزایای آن بهره مند شوید.

ZK-Sync

یکی از مهم‌ترین ایردراپ‌های سال 2024 است. ZK-Sync یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه‌دوم است که به منظور افزایش سرعت تراکنش‌ها و کاهش هزینه‌های شبکه اتریوم و همچنین ارتقای حریم خصوصی کاربران طراحی شده است.

اسکرول

نیز یکی دیگر از برجسته‌ترین ایردراپ‌های امسال است. اسکرول یک شبکه لایه‌دوم است که با هدف حفظ حریم خصوصی کاربران و افزایش مقیاس‌پذیری اتریوم طراحی شده است. اسکرول از سیستم اثبات دانش صفر (ZK) سلسله‌مراتبی برای بهینه‌سازی و تسهیل فرآیند تأیید تراکنش‌ها استفاده می‌کند.

اسکرول تلاش می‌کند با جداسازی فرآیند دسته‌بندی و استخراج تراکنش‌ها از طریق ماینینگ لایه‌دو، اثرات منفی ماینرها را کاهش دهد. همچنین اسکرول امکان ایجاد کانال‌های ارتباطی بین قرارداد‌های هوشمند مستقر روی خود و سایر لایه‌دو‌ها را فراهم می‌آورد که این امر فرصتی برای همکاری استراتژیک میان آن‌ها فراهم می‌کند.

فیول

یک شبکه بلاک چین است که در ابتدای تأسیس خود به عنوان یک راهکار لایه دو روی بلاک چین اتریوم شکل گرفت. هدف اولیه این شبکه، حل مشکل مقیاس پذیری بود. با گذر زمان، ساختار فیول تغییر کرد و از یک بلاک چین یکپارچه به یک معماری ماژولار تبدیل شد. این تغییر ساختاری به فیول این امکان را داد که با جدا کردن لایه اجرا از دیگر ویژگی ها، توان عملیاتی شبکه را به طرز چشمگیری افزایش دهد. امروزه، فیول پتانسیل آن را دارد که به عنوان یک رول آپ، زنجیره جانبی (Sidechain) یا حتی یک شبکه لایه ۱ عمل کند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *