0

رقابت ایلان ماسک باعث رشد رمزارزهای مرتبط با هوش مصنوعی گردیده است

رشد رمزارزهای
بازدید 386

عناوینی که در این مقاله می خوانید

به نظر می‌رسد تصمیم ایلان ماسک برای ایجاد رقیبی برای ChatGPT، منجر به رشد توکن‌های مرتبط با هوش مصنوعی در عرصه رمزارزها گردیده است.

بعد از اعلام تصمیم ایلان ماسک برای همکاری با متخصصان هوش مصنوعی به منظور توسعه رقیب چت‌بات ChatGPT، تغییراتی در بازار رمزارزها و به خصوص در توکن‌های مرتبط با هوش مصنوعی رخ داده است. هرچند مدیرعامل توییتر در توییت‌های اخیر خود به طور صریح به بازار رمزارزها اشاره نکرده است، اما وابستگی قابل توجه او به میم‌کوین معروف به دوج‌کوین (DOGE)، به این پیش‌بینی‌ها پشتوانه می‌بخشد. در ادامه موفقیت چشمگیر چت‌بات ChatGPT و محصولات مرتبط با هوش مصنوعی، بازار توکن‌های مرتبط با این فناوری نیز رشد قابل توجهی را تجربه کرده است.

به گزارش کوین‌گپ،

توکن‌های مرتبط با هوش مصنوعی از جمله SingularityNET (AGIX)، The Graph (GRT) و Fetch.ai (FET) در اواخر به‌روزرسانی چت‌بات ChatGPT، رشد چشمگیری را تجربه کرده‌اند. از این رو، احساس عمومی در بازار این است که رشد رمزارزهای مرتبط با این فناوری در آینده ممکن است صعودی باشد.

در بیانیه‌ای اخیر، ماسک اعلام کرد که از قبل در حوزه رمزارزها فعالیت داشته است، اما در حال حاضر به هوش مصنوعی علاقه‌مند شده است. این بیانات باعث شد که گمانه‌زنی‌هایی درباره علاقه‌اش به توکن‌های مرتبط با هوش مصنوعی مطرح شود. ماسک همچنین یک تصویر در توییتر به اشتراک گذاشت که در آن به “In The Singularity” اشاره شده بود، که این موضوع نیز منجر به بیشتر شدن گمانه‌زنی‌ها درباره علاقه‌اش به SingularityNET شد.

بیانات اخیر ماسک

همچنین باعث شد که قیمت AGIX در یک ساعت معینه تنها یک درصد رشد کند. پروژه SingularityNET ارتباط نزدیکی با اکوسیستم کاردانو دارد. با وجود ترس‌های اخیر در بازار رمزارزها، قیمت AGIX در هفته‌ی گذشته رشدی ۱۱ درصدی را تجربه کرده است. در مقابل، ارزش هر واحد بیت‌کوین در همان بازه زمانی به میزان ۳ درصد کاهش یافته است.

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *