0

وب‌گردی سریع‌تر، امن‌تر و کارآمدتر با مرورگر Cymbal

Fast web browsing
بازدید 77

آیا راهی برای درک آسان وقایع در بلاکچین وجود دارد؟ شرکت Cymbal با ارائه مرورگر Cymbal به همه کاربران این امکان را فراهم کرده است. با استفاده از این مرورگر، هر کسی بدون نیاز به تخصص فنی می‌تواند به سادگی اطلاعات مختلفی که در بلاکچین‌ها ذخیره شده است، مانند اطلاعات تراکنش‌ها، آمار NFT و سود و زیان روزانه و غیره را دریافت کند. با مطالعه تا انتهای این مقاله، با ما همراه باشید تا با Cymbal بیشتر آشنا شوید.

مرورگر Cymbal

یک مرورگر بلاکچین قابل فهم برای انسان است که به همه کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی داده‌های ذخیره شده در بلاکچین را، مانند اطلاعات دارایی‌ها، تراکنش‌ها و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی، مشاهده و درک کنند. تماشای ویدیوی معرفی مرورگر Cymbal به شما کمک می‌کند تا بهتر عملکرد و کاربردهای این مرورگر را درک کنید.

مرورگر Cymbal از هوش مصنوعی برای ارائه اطلاعات در مورد مواردی مانند رتبه‌بندی کیف پول، آمار خرید NFT، برترین خریداران اتر (ETH) و سایر توکن‌ها بر اساس استاندارد ERC-20 استفاده می‌کند. علاوه بر این، هوش مصنوعی Cymbal اطلاعاتی مانند سود و زیان برتر، تعداد معاملات NFT و حتی بالاترین قیمتی که برای یک توکن غیرقابل تعویض پرداخت شده است را نمایش می‌دهد. با استفاده بیشتر از Cymbal، سیستم هوش مصنوعی آن هوشمندتر می‌شود. همچنین، این مرورگر تمامی داده‌ها را به صورت لحظه‌ای و بر اساس اطلاعات به‌روز ارائه می‌دهد.

خدمات ارائه شده توسط مرورگر Cymbal شامل موارد زیر می‌شود:

ارائه اطلاعات درباره رتبه‌بندی پورتفولیو یا سبد سرمایه‌گذاری کیف پول‌های فعال: Cymbal به کاربران امکان مشاهده و درک رتبه‌بندی و عملکرد پورتفولیوها یا سبدهای سرمایه‌گذاری کیف پول‌ها را می‌دهد.

ارائه آمار خرید و فروش NFT به واحد اتر و دلار:

Cymbal به کاربران این امکان را می‌دهد تا آمار خرید و فروش NFT‌ها را به صورت جزئیاتی به واحد اتر و دلار مشاهده کنند.
بررسی بیشترین تعداد خریداران ETH و سایر توکن‌های مبتنی بر استاندارد ERC-20: Cymbal به کاربران اطلاعاتی درباره تعداد بیشترین خریداران اتر (ETH) و سایر توکن‌های مبتنی بر استاندارد ERC-20 ارائه می‌دهد.
تمامی این اطلاعات براساس هوش مصنوعی جمع‌آوری شده و به کاربران به صورت متنی ارائه می‌شود. این فرآیند با سرویس‌هایی مانند اتراسکن تفاوت دارد. در حال حاضر، Cymbal از بلاکچین اتریوم پشتیبانی می‌کند و در آینده قصد دارد برای پشتیبانی از بلاکچین سولانا نیز اقدام کند.

جدای از موارد فوق، مرورگر Cymbal دارای یک ربات Discord نیز می‌باشد. شما می‌توانید این ربات را به حساب‌ها و سرورهای Discord خود اضافه کنید و داده‌های مربوط به NFTها و مجموعه‌های مورد نظرتان را مشاهده نمایید. بلاکچین یک فناوری نوین برای به اشتراک گذاری داده‌ها است و کاربردهای مختلفی از جمله ذخیره ارزهای دیجیتال، انتقال ثروت، ردیابی مالکیت دارایی‌های دیجیتال و ایجاد روش‌های جدید ثبت آثار هنری و کلکسیونی را به ارمغان می‌آورد.

باید به یاد داشت که برای افراد مختلف، صنعت بلاکچین، ارز دیجیتال و وب 3 معانی متفاوتی را به همراه دارند. برخی از افراد این فناوری‌ها را امیدوار کننده و نویدبخش می‌دانند، در حالی که برخی دیگر آن‌ها را بی‌ارزش و بی‌اثر تلقی می‌کنند. با وجود نظرات متفاوت، یک نکته مشترک درباره بلاکچین وجود دارد و آن هم پیچیدگی آن است که می‌تواند همه را گیج کند.

تکنولوژی بلاکچین بر اساس علم رمزنگاری استوار است و بر پایه دانش ریاضی می‌باشد؛ بنابراین، برای افراد غیرتخصص، درک و فهم آنچه در بلاکچین رخ می‌دهد، پیچیده است. اکثر ابزارها و مرورگرهای طراحی شده برای مشاهده داده‌های بلاکچین، داده‌های خام شامل اعداد هگزا دسیمال بزرگ را نمایش می‌دهند که حتی برای متخصصان نیز قابل فهم نیست.

با خوشبختی، صنعت کامپیوتر از حالت اولیه خود به تکنولوژی‌های رابط کاربری گرافیکی، لمسی و در حال حاضر به مکالمات شفاهی مبتنی بر هوش مصنوعی تکامل یافته است که به همه افراد امکان استفاده از رایانه را می‌دهد. شرکت سیمبال باور دارد که همین ایده در حوزه بلاک‌چین نیز قابل تکرار است. سیمبال در ابتدای این سفر قرار دارد و با پردازش بیش از صد میلیون نقطه داده در بلاک‌چین اتریوم به کار خود آغاز کرده است.

این شرکت قصد دارد بر روی جمع‌آوری اطلاعات میلیون‌ها کیف‌پول، به عبارت دیگر فعالیت‌های کاربران مختلف در بلاک‌چین، به خصوص NFTها، تمرکز کند. دلیل انتخاب NFTها به این دلیل است که بر اساس گفته Electric Capital، اکثر مردم ابتدا از طریق توکن‌های غیرقابل تعویض به وب 3 جذب می‌شوند و سپس به کاربران دائمی رمزارز تبدیل می‌شوند.

بعد از جمع‌آوری داده‌ها، سیمبال به سیستم هوش مصنوعی اجازه می‌دهد تا به صورت زمان‌بندی شده خلاصه‌ای از آنچه در بلاک‌چین رخ می‌دهد را ارائه دهد. به این ترتیب، وقتی کاربر در Cymbal.xyz اطلاعات فعالیت‌ها و پروژه‌های افراد در بلاک‌چین اتریوم را جستجو می‌کند، مرورگر نتایج را به کاربر در یک رابط بصری یا به صورت مکالمه گفتاری ارائه می‌دهد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *