0

انقلابی در دنیای بلاک‌چین با پارتنر چین کاردانو

بلاکچین
بازدید 21

شرکت همکار کاردانو در چین، به عنوان یکی از مهم‌ترین شرکای توسعه و پیاده‌سازی پروژه‌ی کاردانو در چین مشغول به فعالیت است. این شرکت همکار با هدف ارتقا و پشتیبانی از اکوسیستم کاردانو و ارائه‌ی خدمات مرتبط با آن فعالیت می‌کند. به طور کلی، همکاری با شرکک‌های محلی می‌تواند به افزایش اعتبار و رشد بیشتر پروژه‌های رمزارزی کمک کند.

شرکت همکار کاردانو در چین چیست؟

شرکت همکار کاردانو در چین، یک شرکت یا سازمان است که با تیم کاردانو همکاری می‌کند تا به توسعه و پیاده‌سازی پروژه‌های مرتبط با کاردانو در چین کمک کند. این همکاری ممکن است شامل توسعه فناوری، ترویج و ارتقاء بلاک چین کاردانو در بازار چین و ارائه خدمات و راهکارهای متنوع دیگر باشد.

شبکه میدنایت، اولین شریک چینی کاردانو

شبکه میدنایت، اولین شریک متمرکز بر حریم خصوصی کاردانو است که از برنامه‌های غیرمتمرکز برای محافظت از داده‌های مهم با استفاده از فناوری دانش صفر پشتیبانی می‌کند. این شبکه برای اجرای قراردادهای هوشمند کارآمد، ایمن و مقرون به صرفه طراحی شده است. شبکه میدنایت با حفظ شفافیت و قابل مشاهده بودن تراکنش‌ها در بلاک‌چین، به کاربران اجازه می‌دهد تا کنترل داده‌های شخصی خود را برای افزایش حریم خصوصی خود در دست بگیرند و به افزایش امنیت، حفظ حریم خصوصی و سازگاری با سایر بلاک‌چین‌ها برای تولید کمک می‌کند.

شبکه میدنایت بستر مناسبی را برای برنامه‌نویسان ایجاد می‌کند تا با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف از جمله تایپ‌اسکریپت که در بلاک‌چین کاردانو بسیار دشوار است، قراردادهای هوشمند را با سهولت بیشتری طراحی کنند. با کمک این قراردادهای هوشمند، ساخت اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (دی‌اَپ) با سرعت و سهولت بیشتری امکان‌پذیر است.

در نتیجه، می‌توان گفت که کاردانو با راه‌اندازی شبکه میدنایت به طور جدی وارد حوزه وب 3 و حریم خصوصی شده است. در واقع، این شبکه بلاک‌چین کاردانو را به شبکه‌ای شبیه اتریوم تبدیل می‌کند و اجرای قراردادهای هوشمند و پذیرش برنامه‌های غیرمتمرکز را تسهیل می‌کند.

مزایای استفاده از پارتنر چین در شبکه کاردانو:

حل مشکلات شبکه کاردانو:

افزایش امنیت از طریق اپراتورهای استخر سهام یا SPOهای اصلاح شده
تسهیل مشارکت اعتباربخشی اکوسیستم های مختلف بلاک چین توسط پروتکل مینتور
حل مشکلات اقتصادی شبکه های جدید توسط Babel Fees و امکان قفل کردن کوین ADA توسط SPOها بدون نیاز به بستن سرمایه

ایجاد انعطاف پذیری:

امکان پیاده سازی انواع پروتکل های اجماع با استفاده از زیرساخت پولکادات
تضمین انعطاف پذیری در حین پیاده سازی پروتکل های اجماع
به طور کلی، افزودن پارتنر چین به شبکه کاردانو به حل چالش های کلیدی این شبکه کمک کرده و انعطاف پذیری لازم را نیز ایجاد می کند.

به نظر می‌رسد این یک رویکرد نوآورانه برای توسعه قابلیت همکاری و شبکه های بلاک چین است که توسط کاردانو طراحی شده است. جامعه ADA به پیشرفت های بیشتر در این زمینه امیدوار است، زیرا IOG به اصلاح و گسترش استفاده از این چارچوب پیشگام ادامه می‌دهد.

زنجیره‌های شریک، همکاری و اتصال کاردانو به سایر شبکه‌های بلاک چین را ممکن می‌کنند. این امر تأثیر مثبتی بر رشد اکوسیستم کاردانو خواهد داشت.

آینده ADA پس از اضافه شدن ویژگی پارتنر چین مهم به نظر می‌رسد. جامعه کاردانو به طور فزاینده‌ای به این ویژگی و تأثیر آن بر توسعه این اکوسیستم علاقه‌مند است.

با معرفی فناوری Partner Chain توسط کاردانو، امکان اتصال این شبکه با سایر بلاک‌چین‌ها فراهم شده است. این امر بر گسترش اکوسیستم کاردانو تأثیر مثبتی خواهد داشت.

زنجیره‌های شریک، مزایایی مانند قابلیت همکاری، افزایش امنیت، بهبود وضعیت اقتصادی و عدم نیاز به سرمایه‌گذاری را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، این قابلیت همکاری می‌تواند بلاک‌چین کاردانو را به رقیبی جدی برای سایر شبکه‌های لایه 1 تبدیل کند.

به لطف فعالیت مستمر توسعه‌دهندگان شبکه کاردانو، می‌توان منتظر معرفی زنجیره‌های مختلف شریک در این شبکه بود که بر توسعه و گسترش این اکوسیستم تأثیر خواهند گذاشت.

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *