1

تکنولوژی را با نصف قیمت تجربه کنید؛ فروشگاه اینترنتی نو استوک

تکنولوژی را با نصف قیمت تجربه کنید؛ فروشگاه اینترنتی نو استوک
بازدید 517

پیشرفت تکنولوژی و ابزارهای مربوط به آن زندگی بشر را با ابعاد جدیدی آشنا کرد. این پیشرفت سبب رفاه بیش‌تر مردم و بهبود عملکرد آن‌ها شد. امروزه ابزار مربوط به تکنولوژی همچون کامپیوتر، لپ تاپ، کنسول و… باعث شده‌اند که کارها به شکل آسان‌تر و با سرعت بیش‌تری انجام شوند.

در کنار مزایای مختلفی که می‌توان برای این ابزار برشمرد، قیمت بالای آن‌ها یکی از معضلات و دغدغه‌های جدی افراد است. بیش‌تر مردم توان پرداخت هزینه‌ی این کالاها را ندارند و همین مسئله سبب ایجاد خلل در روند کارها می‌شود. یکی از راه‌حل‌های این مشکل، خرید محصولات و کالاهای استوک است.

فروشگاه‌ها و مراکز مطمئن و معتبری وجود دارد که انواع لپ تاپ استوک، کامپیوتر استوک، کنسول استوک، آیفون استوک و سایر کالاها را باکیفیت عالی در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. یکی از این مراکز فروشگاه اینترنتی نو استوک است که سابقه درخشانی در این زمینه دارد. برای کسب اطلاعات بیش‌تر لطفاً با ما همراه باشید.

استوک چیست؟

استوک یک واژه انگلیسی است که به کالا و مواد ذخیره‌شده در انبار اطلاق می‌گردد. در کشور ایران معنای این واژه متفاوت است و درواقع به هر چیزی که دست‌دوم باشد، استوک گفته می‌شود. به‌صورت دقیق‌تر باید گفت منظور از استوک کالاهایی هستند که از کشورهای آمریکایی و اروپایی وارد می‌شوند و قیمت آن‌ها نسبت به کالای مشابه نو بسیار کم‌تر است.

اگرچه این واژه به انواع لباس و پوشاک نیز نسبت داده می‌شود؛ اما عموماً برای وسایل الکترونیکی کاربرد دارد. نکته‌ی قابل‌توجه در مورد این کالاها این است که فروش آن‌ها به‌صورت استوک به معنای این نیست که حتماً استفاده‌شده باشند. شما می‌توانید یک لپ تاپ استوک، کامپیوتر استوک و یا هر کالای دیگری را خریداری کنید، درحالی‌که هرگز مورداستفاده قرار نگرفته است.

در کشورهای اروپایی و آمریکایی فروشگاه‌های بزرگی وجود دارد که امکان ارجاع و پس فرستادن کالا تا یک ماه در آن‌ها وجود دارد. کالای مرجوعی مستقیم وارد انبارشده و به‌عنوان استوک نگهداری می‌شود. پس‌ازآن کالاها درجه‌بندی‌شده و به‌صورت عمده به فروش می‌رسند؛ بنابراین شما یک کالای کاملاً نو را به نام استوک خریداری خواهید کرد. بهتر است بدانید که محصولات استوک نو استوک از این دسته هستند.

مزایای خرید کالای استوک

خرید این کالاها مزایای مختلفی برای خریدار و فروشنده به همراه دارد. اولین و مهم‌ترین نکته، قیمت این محصولات است. شما می‌توانید هر وسیله‌ای که نیاز دارید را به قیمتی بسیار پایین‌تر تهیه و استفاده کنید. به‌طور مثال خرید وسیله‌ای همچون کنسول و یا خرید آیفون برای بیش‌تر افراد جامعه امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین با خرید کنسول استوک و یا آیفون استوک می‌توان به بهترین شکل و با پایین‌ترین قیمت این نیاز را برطرف کرد. علاوه بر قیمت، کیفیت و برند این محصولات نیز معمولاً در بهترین شکل است.

 ازآنجاکه بیش‌تر محصولات استوک، تولید شرکت‌های معتبر و کشورهای اروپایی و آمریکایی هستند، شما می‌توانید یک کالای خوب را باقیمتی کم و کیفیتی عالی خریداری کنید. از دیگر مزایای این کالاها این است که اگر پیش‌ازاین، مورداستفاده قرارگرفته باشند، پیش از فروش توسط شرکت تولیدکننده چک شده و قطعات مصرفی یا خراب آن‌ها با قطعات نو تعویض می‌شوند. با این کار آن‌ها محصول را تعمیر و بازبینی کرده و آن را برای فروش آماده می‌کنند.

در نهایت باید گفت که خرید این محصولات از مراکز معتبر این امکان را برای خریداران فراهم می‌کند که با پرداخت بودجه‌ای کم، یک محصول حرفه‌ای را خریداری کنند. تنها نکته مهم این است که خریداران نهایت دقت و حساسیت را در خرید این کالاها به خرج دهند.

تکنولوژی را با نصف قیمت تجربه کنید؛ فروشگاه اینترنتی نو استوک

نکات مهم در هنگام خرید کالای استوک

با افزایش قیمت کالاهای خانگی و به‌ویژه کالاهای مربوط به تکنولوژی همچون کنسول، آیفون و…، مردم به دنبال خرید این محصولات به‌صورت استوک هستند. خرید کنسول استوک، آیفون استوک و هر کالای دیگری برای آن‌ها کاملاً مقرون‌به‌صرفه است. در این میان آنچه اهمیت دارد، توجه به نکات کلیدی برای خرید یک محصول باکیفیت است. در ادامه مهم‌ترین نکات در این زمینه را بازگو خواهیم کرد:

  • اولین نکته این است که پیش از خرید، حتماً در مورد کالای موردنظر خود به خوبی تحقیق کنید. این تحقیق به شما کمک می‌کند که با دید باز و آگاهی برای خرید خود اقدام کنید.
  • نکته‌ی دوم این است که کالا را حتماً از یک فروشگاه و مرکز مطمئن و معتبر تهیه کنید. فروشگاه‌های معتبر اطلاعاتی دقیقی در مورد نوع کالا و علت فروش آن به شما ارائه می‌کنند. همچنین شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که محصول ارائه‌شده کاملاً سالم و در حد نو است. محصولات استوک نو استوک ازجمله کالاهایی هستند که شما می‌توانید با خیالی آسوده برای خرید آن‌ها اقدام کنید.
  • کالایی که قصد خرید آن را دارید، به خوبی بررسی کنید تا از سلامت آن اطمینان حاصل کنید. ازآنجاکه اهمیت برخی از قطعات در یک محصول بیش‌تر است، حتماً قطعات مهم را چک کرده و از کارکرد درست آن‌ها مطمئن شوید.
  • اطلاعات درج‌شده روی کارتن و جعبه محصول با اطلاعات حک‌شده روی خود کالا مقایسه شود. این اطلاعات باید کاملاً یکسان و هماهنگ باشند تا اصالت کالا تأیید گردد.

درجه‌بندی کالاهای استوک

کالاها و محصولاتی که به‌عنوان استوک شناخته می‌شوند، دارای درجه‌بندی مختلفی هستند. این درجه‌بندی، کیفیت محصول و میزان کارکرد آن را نشان می‌دهد. در ادامه این درجه‌بندی را به شکل دقیق‌تری بیان خواهیم کرد:

  • کالای استوک درجه A: این محصولات کاملاً آکبند و کارنکرده هستند. کالاهایی که به مدت یک سال در انبارها باقی می‌مانند، به‌عنوان گرید A به فروش می‌رسند. ازآنجایی‌که پس از گذشت یک سال، موعد مالیاتی این کالاها فرامی‌رسد، دیگر برای شرکت‌ها و فروشگاه‌ها سودآور نیستند و خسارت آن‌ها از بیمه دریافت می‌شود؛ بنابراین به‌عنوان کالای استوک به فروش می‌رسند.

  • کالای استوک درجه B: در مورد این کالاها باید گفت که اگر یک لپ تاپ استوک و یا کامپیوتر استوک را خریداری کنید که تنها یک یا دو بار استفاده‌شده باشد، در این گروه قرار می‌گیرد. این محصولات کالاهایی هستند که به دلیل قانون عدم رضایت مشتری تا یک ماه پس از مصرف برگردانده می‌شوند. کالای گرید B مشکلی در زمینه‌ی کارکرد ندارد و کاملاً سالم است. می‌توانید این محصولات را در حد نو خریداری کنید.

  • کالای استوک درجه C: این محصولات نیز کالاهایی بسیار تمیز و در حد نو هستند؛ اما نسبت به دو گروه قبلی کارکرد بیش‌تری داشته‌اند. استفاده از این دسته، بیش از یک ماه بوده است؛ ولی کاملاً سالم هستند و دچار مشکل نخواهند شد.

تکنولوژی را با نصف قیمت تجربه کنید؛ فروشگاه اینترنتی نو استوک

بهترین راه برای خرید محصولات استوک

امروزه فروشگاه‌هایی که اقدام به فروش کالای استوک می‌کنند، بسیار زیاد هستند. در هر استان و شهری که هستید، حتماً یک یا چند فروشگاه فعال در این زمینه را مشاهده کرده‌اید. آنچه اهمیت دارد این است که کالاهای ارائه‌شده توسط فروشگاه در چه دسته‌بندی قرار دارند.

گاه ممکن است یک کالای استوک مدت‌زمان زیادی کارکرده باشد و مستهلک‌شده باشد؛ اما به‌عنوان یک محصول درجه‌یک به فروش برسد. نکته‌ی دیگر این است که گاه بسیاری از کالاهای ایرانی با برند خارجی در اختیار مشتری قرار می‌گیرند. این کار سبب می‌شود که افراد قیمت یک محصول خارجی را بپردازند، اما بازدهی موردنظر خود را دریافت نکنند. بهترین کار این است که به سراغ فروشگاهی بروید که سابقه‌ای درخشان در این زمینه دارد. فروشگاه اینترنتی نو استوک یکی از این مراکز معتبر است که به خوبی توانسته است نظر مثبت مشتریان را جلب کند.

نو استوک

همان‌طور که گفته شد مهم‌ترین نکته در خرید کالاهای استوک همچون کنسول استوک، آیفون استوک و… مراجعه به یک فروشگاه معتبر است که کلاهایی درجه‌یک در اختیار شما قرار دهد. سایت نو استوک یک فروشگاه آنلاین برای تهیه‌ی این کالاها است. این سایت شرایطی استثنائی دارد که مشتریان را برای خرید مشتاق می‌کند.

اولین نکته این است که انواع لپ تاپ استوک، کامپیوتر استوک، کنسول، آیفون و… با بالاترین کیفیت در این سایت وجود دارد. نکته‌ی دیگر قیمت مناسب این محصولات است. معمولاً کالاها با تنوع قیمت در اختیار شما قرار می‌گیرند تا با توجه به توان خود خرید کنید.

این سایت به شما اطمینان می‌دهد که تمام محصولات استوک نو استوک در حد نو و آکبند هستند. ازنظر فنی تمام محصولات تضمین‌شده هستند. نکته‌ی مهم و قابل‌توجه این است که تمام کالاها قابلیت کاستوم سازی دارند؛ به این معنا که شما می‌توانید آن‌ها را با توجه به نیاز خود تغییر داده و به‌روزرسانی کنید. در نهایت باید گفت که نو استوک بهترین راه برای خرید کالاهای استوک در زمینه‌ی الکترونیکی است.

فروشگاه نو استوک راهی برای خرید کالای استوک درجه یک

امروزه قیمت کالاهای دیجیتالی، افزایش چشم‌گیری داشته است. بسیاری از افراد توان خرید این کالاها را ندارند؛ بنابراین بهترین راه خرید کالاهای استوک است. این کالاها درجه‌بندی دارند و با توجه به نوع کارکرد و کیفیتی که دارند از درجه A تا C تقسیم‌بندی می‌شوند. نکته‌ی مهم در خرید این کالاها، مراجعه به فروشگاه‌های معتبر و مطمئن است که کالا را با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد. یکی از این مراکز، فروشگاه نو استوک است که سابقه‌ی درخشانی در این زمینه دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. احمدرضا گفت:

    بسیار مقاله عالی بود
    سپاس