0

گیمر ۱۸ ساله موفق در مسابقات

گیمر
بازدید 316

گیمر ۱۸ ساله موفق به برنده شدن در مسابقات است و NFT خود را با قیمت ۱٫۶ میلیون دلار به فروش رسانده است.

یک جوان ۱۸ ساله که در یک مسابقه آنلاین موفق به برنده شدن NFT اسرارآمیزی بود، آن را با قیمت ۱۰۰۰ اتر (تقریباً ۱٫۶ میلیون دلار) به فروش رسانید.

اگرچه ابتدایی‌ترین جذابیت NFTها کاهش یافته است، اما این فناوری همچنان توجه برخی افراد و شرکت‌ها را به خود جلب کرده است. با بهبود نسبی شرایط بازار رمزارزها، در حال حاضر یک توکن غیرقابل‌تعویض با قیمت ۱,۰۰۰ اتر (۱٫۶ میلیون دلار) به فروش رفته است. این اثر دیجیتال، همانند بسیاری از NFT‌های اخیر که به قیمت‌های بالا فروخته شدند، متعلق به مجموعه‌ی Bored Ape Yacht Club است.

یک گیمر ۱۸ ساله به نام کایل جکسون که به او بیشتر با لقب Mongraal شناخته می‌شود، یک NFT نایاب از مجموعه‌ی Bored Ape Yacht Club را با قیمت ۱,۰۰۰ اتر به یک میلیاردر به نام آدام ویتزمن فروخت.

مونگرال،

به‌علت موفقیت‌های خود در بازی فورتنایت، به شهرت رسید. او با کسب بیشترین امتیاز در بازی NFT به نام Dookey Dash، موفق به اختیار یک NFT گران‌قیمت شد و آن را به فروش رساند.

گیمر به شرح زیر بیان می‌کند:

با تشکر ویژه از آزمایشگاه یوگا به خاطر برگزاری این مسابقه‌ی باورنکردنی، من در انتظار باشکوهی رقابت‌ها و رویدادهای آینده این مجموعه هستم.

هفته‌ی گذشته، یکی از جوامع بزرگ وب ۳ به نام UpDAO، طبق گزارش TheChainSaw، پیشنهادی به ارزش ۶۹۰ واحد WETH (معادل ۱٫۱ میلیون دلار در آن زمان) برای خرید NFT مونگرال ارائه داد. علاوه بر این، وب‌سایت معروف میم به نام 9GAG نیز پیشنهادی به ارزش ۹۹۹ تتر (حدود ۱٫۶ میلیون دلار) برای خرید این NFT ارائه کرد. با این حال، این توکن غیرقابل‌تعویض در نهایت به آدام ویتزمن رسید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *