0

خرید آسان و بدون دردسر گیفت کارت اپل

خرید آسان و بدون دردسر گیفت کارت اپل
بازدید 253

در بیشتر موارد خرید اپ‌های گوناگون از اپ استور به دلیل تحریم‌های موجود و عدم دسترسی به حساب‌های بین‌المللی به مشکل می‌خورد، اما جای نگرانی نیست چرا که این مشکل هم راه حل خود را دارد و می‌تواند با خرید گیفت کارت اپل سیبچه یا خرید اشتراک سیبچه یک ماهه یا بیشتر آن را برطرف کرد.

گیفت کارت اپل چیست؟

نکته‌ی مهمی که باید پیش از خرید گیفت کارت ایفون در نظر بگیرید ماهیت اصلی آن‌ها است. شما با خرید گیفت کارت آیتونز صاحب نوعی کارت هدیه‌ی مجازی شده و با استفاده از آن می‌توانید به اندازه‌ی اعتبار درج شده بر روی کارت یک حساب بین‌المللی مثل پی‌پال را شارژ کنید.

در مرحله‌ی بعد با کمک اعتبار موجود در این حساب می‌توان از خدمات و پلتفرم‌های گوناگون شرکت اپل نظیر اپل بوک، اپل تی‌وی، اپ استور، آیتونز، اپل موزیک و… بهره‌مند شد. از آنجایی که میزان اعتبار موجود در این کارت متشکل از ارزهای رایج بین‌المللی از قبیل دلار است، کاربران در عمده‌ی کشورهای جهان می‌توانند به راحتی از آن‌ها استفاده کنند.

امکانات و ویژگی‌های خرید گیفت کارت اپ استور

شما با خرید گیفت کارت اپل آیتونز از یکی از معتبرترین اپ استورهای ایرانی حال حاضر به محصولی مجازی دست پیدا می‌کنید که مشخصات و ویژگی‌های زیر را دارد:

  • جایگزین مناسبی برای پول نقد به منظور هدیه دادن به دوستان و آشنایان است.
  • بعد از خرید گیفت کارت اپل ایدی فقط می‌توانید یکبار از آن استفاده کرده و دیگر امکان شارژ مجدد آن وجود نخواهد داشت.
  • بعد از خرید گیفت کارت سیبچه این محصول به صورت بدون نام صادر شده و امکان استفاده ناشناس از آن وجود خواهد داشت.
  • بعضی از شرکت‌ها اعتبار این گیفت کارت‌ها را می‌پذیرند، بنابراین می‌توانید از آن‌ها خرید کنید.
  • گیفت کارت‌ها تاریخ انقضا ندارند؛ در نتیجه می‌توانید هر زمان که خواستید آن‌ها را به دوستان خود هدیه دهید.

انواع گیفت کارت اپل ارزان موجود در سیبچه

از بین انواع گیفت کارت اپل نوع آیتونز آن از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و نمونه‌های موجود در سیبچه هم بعد از استفاده، اعتبار کافی برای بهره‌مندی از امکانات گوناگون موجود در این فروشگاه آنلاین را در اختیار شما قرار می‌دهند.

آیتونز یکی از محصولات نرم‌افزاری شرکت اپل است که به صورت پل ارتباطی بین محصولات این شرکت و کاربران آن عمل می‌کند. در این نرم‌افزار امکانات گوناگونی مثل جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌ها،‌ کتاب‌ها، نرم‌افزارها و مواردی از این دست قرار گرفته‌اند که شما می‌توانید برحسب اعتبار خود از آن‌ها استفاده کنید.

بر این اساس سیبچه گیفت کارت ۵ دلاری اپل، ۱۰ دلاری، ۱۵ دلاری و ۲۵ دلاری آیتونز را در اختیار کاربران قرار داده است تا با استفاده از آن بتوانند از خدمات و امکانات متعدد این فروشگاه بهره‌مند شوند.

کاربرد خرید گیفت کارت اپل آیتونز چیست؟

تعدادی از مهم‌ترین کاربردهای خرید گیفت کارت اپل را می‌توان به صورت زیر بیان کرد:

پرداخت درون برنامه‌ای بازی‌های مختلف

امروزه بازی‌های آنلاین طرفداران بسیار زیادی دارند اما بهره‌مندی از همه‌ی امکانات و قابلیت‌های این بازی‌ها نیازمند پرداخت درون برنامه‌ای است که در حالت عادی امکان‌پذیر نیست؛ اما با خرید گیفت کارت اپل سیبچه در مقادیر دلخواه ۱۰، ۱۵ و ۲۵ دلاری می‌توانید به راحتی حساب خود را شارژ کرده و آیتم‌هایی را که می‌خواهید خریداری کنید.

خرید فیلم، سریال و موسیقی

یکی از مهم‌ترین کاربردهای گیفت کارت اپل امکان دسترسی به دنیای بی‌پایانی از فیلم، سریال و موسیقی در سرویس آیتونز است. برای این منظور کافی است که حساب خود را با استفاده از گیفت کارت شارژ کرده و بعد از آن موارد دلخواه خود را خریداری کنید.

خرید بازی و اپلیکیشن‌های پولی

اگر تا پیش از این به بازی‌ها و اپلیکیشن‌های پولی دسترسی نداشتید دیگر جای نگرانی نیست، چرا که با خرید گیفت کارت آیفون یا اشتراک ۶ ماهه سیبچه می‌توانید به راحتی برنامه‌های دلخواه خود را دانلود کرده و از امکانات متنوع آن‌ها بهره‌مند شوید.

افزایش حجم فضای ذخیره‌سازی در iCloud

فضای ابری iCloud به صورت پیش‌فرض و رایگان بر روی تمامی دستگاه‌های اپل موجود بوده اما میزان فضایی که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، محدود است و برای افزایش آن باید به سراغ خرید گیفت کارت اپل رفت.

با افزایش فضای ذخیره‌سازی در آی‌کلود کاربران دیگر در مورد از دست رفتن اطلاعات حیاتی خود یا نبود فضای کافی برای ذخیره‌ی آهنگ‌ها، تصاویر و مواردی از این دست نگران نخواهند بود.

تغییر حساب عادی به پرمیوم

یکی دیگر از امکانات فوق‌العاده‌ی خرید گیفت کارت سیبچه فراهم کردن امکان تبدیل حساب‌های عادی به پرمیوم است که دسترسی به امکانات و خدمات کامل و متنوعی را در سرویس‌های متعدد شرکت اپل فراهم می‌کند. فقط توجه کنید که تمدید اکانت‌های پرمیوم در هر ماه به صورت خودکار انجام می‌شود؛ بنابراین اگر نمی‌خواهید مبلغ درج شده از حساب شما کم شود باید پیش از رسیدن موعد آن حساب خود را از حالت پرمیوم خارج کنید.

چرا باید به سراغ خرید گیفت کارت اپل سیبچه برویم؟

خرید آسان و بدون دردسر گیفت کارت اپل

سیبچه یکی از معتبرترین منابع پیش روی شما برای خرید انواع گیفت کارت اپل محسوب می‌شود چرا که این مجموعه:

  • گیفت کارت‌های مختلف با اعتبارهای گوناگون را در اختیار کاربران قرار داده است تا بتوانند با در نظر گرفتن میزان بودجه‌ی خود و کاربرد مورد نظر بهترین نوع را انتخاب کنند.
  • پشتیبانی آنلاین سیبچه آماده است تا در هر لحظه مشکلات احتمالی کاربران در زمان خرید گیفت کارت را برطرف کرده و به سوالات آن‌ها در این زمینه پاسخ دهد؛ بنابراین شما مشکل و نگرانی خاصی از این بابت نخواهید داشت.
  • روش‌های پرداخت موجود در سیبچه امنیت بالایی داشته و همین مسئله به تنهایی برای جلب اعتماد خریداران کافی خواهد بود؛ چرا که کارشناسان با نهایت دقت در تلاش هستند تا امنیت صددرصدی کاربران را فراهم کرده و از تقلب و هک شدن حساب‌های آن‌ها جلوگیری کنند.
  • بعد از نصب سیبچه رایگان برای اپل و خرید گیفت کارت دلخواه خود کد ۱۶ رقمی مرتبط با آن بدون اتلاف وقت از طریق پیامک یا ایمیل به دست شما خواهد رسید تا بتوانید به سرعت از آن برای شارژ حساب آیتونز خود استفاده کنید.
  • از طرفی دیگر می‌توانید بعد از اطلاع از قیمت خرید اشتراک سیبچه و خرید طرح دلخواه خود به مجموعه‌ی بی‌پایانی از اپلیکیشن‌های کاربردی و بازی‌های سرگرم‌کننده سیستم‌عامل ios از طریق این پلتفرم دسترسی پیدا کنید.

خرید گیفت کارت اپل با قیمت دلخواه از سیبچه

شما می‌توانید به منظور بهره‌مندی از خدمات دلخواه خود در اپلیکیشن‌های گوناگون شرکت اپل به سراغ خرید گیفت کارت ایفون با قیمت‌های مختلف بروید. به دلیل تحریم‌های موجود کاربران ایرانی با مشکلات زیادی برای خرید این کارت‌ها مواجه شده و کمبود منابع و فروشگاه‌های مطمئن بسیار حس می‌شود.

یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما اپ استور معتبر سیبچه است که گزینه‌های متعددی را برای خرید پیش روی کاربران قرار داده است؛ پیش از هر چیز بهتر است نیاز خود را در نظر گرفته و بعد از آن اقدام به خرید بهترین و مناسب‌ترین اعتبار کنید. در کنار این مسئله می‌توانید بعد از طی کردن آموزش نصب سیبچه در اپل و خرید اشتراک این پلتفرم کاربردی، دسترسی به دنیای نامحدودی از بازی‌ها و اپلیکیشن‌های فوق‌العاده را هم در نظر بگیرید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *