0

دانلود فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ (وحشت 2024)

دانلود فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ (وحشت 2024)
بازدید 887

چکیده : در این مقاله لیستی از بهترین فیلمهای ترسناک که بشدت وحشت انگیز هستند رو معرفی کردم این فیلم ها رو می توانید با خانواده یا دوستان در یک شب ترسناک تماشا کنید و از شدت ترس بمیرید… دانلود رایگان و بصورت نیم بها از سایت یا اپلیکیشن فیلمزی در انتهای این نوشته لینک سایت فیلمزی رو قرار میدم.

در این مقاله لیستی از بهترین فیلمهای ترسناک که بشدت وحشت انگیز هستند رو معرفی کردم این فیلم ها رو می توانید با خانواده یا دوستان در یک شب ترسناک تماشا کنید و از شدت ترس بمیرید… دانلود رایگان و بصورت نیم بها از سایت یا اپلیکیشن فیلمزی در انتهای این نوشته لینک سایت فیلمزی رو قرار میدم.

چرا به فیلم و سریال های ترسناک علاقه داریم؟

علاقه به ژانر وحشت می‌تواند به دلایل مختلفی باشد که برخی از آنها عبارتند از:

1. تجربه هیجان و ترس: برخی از مردم به دنبال تجربه هیجان و ترس هستند و سریال‌های وحشت به آنها این امکان را می‌دهد که در یک محیط فیک و ایمن از ترس‌های ذهنی و هیجان‌انگیز لذت ببرند.

2. علاقه به داستان‌های تاریک و مرموز: سریال‌های وحشت معمولاً دارای داستان‌های پیچیده و مرموز هستند که جذابیت خاصی برای برخی افراد دارد. آنها لذت می‌برند که در دنیایی پر از راز و رمز و خطرات مخفی فرو بروند.

3. علاقه به موجودات خارق‌العاده: برخی از مردم علاقه زیادی به موجودات خارق‌العاده و هیولاها دارند و سریال‌های وحشت فرصتی را برای دیدن این موجودات در داستان‌های فیک فراهم می‌کند.

4. ارتباط با احساسات عمیق: سریال‌های وحشت معمولاً به مسائلی از قبیل مرگ، ترس، خطر و تاریکی اشاره می‌کنند که ممکن است درون ما احساسات عمیقی را برانگیزد و به ما اجازه می‌دهد این احساسات را درک و تجربه کنیم.

البته تماشای سریال‌های وحشت برای همه مناسب نیست و برخی افراد ممکن است به دلایلی مانند ترس زیاد یا عدم علاقه به صحنه‌های ترسناک، این ژانر را پسند نکنند. اما برای علاقه‌مندان به هیجان و ترس، سریال‌های وحشت می‌تواند تجربه‌ای جذاب و متفاوت باشد.

 

فیلم صدای سکوت

دانلود فیلم Sound of Silence

دختری به نام اِما ویلسون وقتی پدرش در بیمارستان بستری می‌شود، از نیویورک به زادگاهش در ایتالیا بازگشته و در خانه والدینش می‌ماند. حال او تنها در خانه، با یک موجود شیطانی روبرو می‌شود که به یک رادیو نفرین شده متصل است، اما برای زنده ماندن و محافظت از خانواده اش باید راز تاریک پشت یک رادیو نفرین شده را کشف کند، دانلود رایگان از سایت فیلمزی

فیلم سینمایی درگذشته

 

دانلود فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ (وحشت 2024)

دختر نوجوانی که مصمم است بفهمد چه اتفاقی برای مادر گم شده اش افتاده است، خودش را رو در رو با یک قاتل سریالی دیوانه می بیند که به اشتباه در شب هالووین از یک دیوانه خانه آزاد شده است. دانلود از سایت یا برنامه اندروید فیلمزی

 

فیلم سینمایی روز شکرگزاری

فیلم روز شکرگزاری به کارگردانی الی راث در سال 2023 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و کانادا و در ژانر وحشت و رازآلود می‌باشد. در این فیلم پاتریک دمپسی، تای اولسون، جینا گرشان، گابریل داونپورت، کارن کلیش، ریک هافمن و درک مک کراث به هنرمندی پرداخته‌اند.، دانلود از سایت فیلمزی

فیلم سینمایی کودکان ذرت

داستان کودکان شهر کوچکی در نبراسکا پس از بی مسئولیتی بزرگسالان شهر و نابودی محصولات کشاورزی و آینده بچه ها، بزرگترهای خود را قتل عام می کنند، دانلود نیم بها از سایت فیلمزی

فیلم سینمایی حفره کلاغ

داستان فیلم حفره کلاغ
ادگار الن پو، دانشجوی دانشکده افسری وست پوینت به همراه چهار دانشجوی افسری دیگر، در شمال ایالت نیویورک در حال گذراندن دوره تمرینی هستند که با کشفی هولناک پایشان به جامعه ای فراموش شده باز می شود، دانلود از سایت فیلمزی بصورت رایگان لینک دانلود در انهتای مطلب

فیلم سینمایی وقتی شیطان در کمین است

در یک روستای دورافتاده، دو برادر، مردی مبتلا را پیدا می‌کنند که می‌خواهد خود شیطان را «زائید». آنها تصمیم می گیرند از شر بدن خلاص شوند، اما در نهایت ناخواسته هرج و مرج را گسترش می دهند.
در تاریکی شب، تیراندازی های دور برادران پدرو و جیمی را از خواب بیدار می کند و آنها را وارد عمل می کند. به هر حال، آنها نمی دانند که منتظر کمک مقامات محلی نیستند. از آنجایی که یک اپیدمی خطرناک از اموال اهریمنی انسان ها و حیوانات را به طور یکسان فاسد می کند، و افراد زنده را به جوجه کشی ایده آل شر بی تقلب تبدیل می کند، خواهران و برادران باید برای جلوگیری از گسترش بیماری، امور را به دست بگیرند. اکنون، در مواجهه با تاریکی خالص، تنها قوانین سختگیرانه و رویه‌های دقیق ممکن است از گسترش طاعون ماوراء طبیعی جلوگیری کند، دانلود رایگان از اپلیکیشن یا سایت فیلمزی امکان پذیر است.

فیلم سینمایی عروسک گردان

داستان فیلم عروسک گردان
«عروسک گردان» لقب قاتل محکوم به اعدامی است که همچنان ادعای بی گناهی دارد و می گوید نیرویی شیطانی او را وادار به قتل می کرده است. وقتی دختر او شاهد مرگ یک به یک اطرافیان خود می شود، ادعای پدرش را باور می کند و باید پیش از آنکه نفرین عروسک گردان همه عزیزانش را از بکشد، آن را از بین ببرد.دانلود از سایت فیلمزی

فیلم سینمایی قاتل تمام عیار

داستان فیلم
در فیلم قاتل تمام عیار : سی و پنج سال پیش قاتل بی رحمی سه نوجوان را به قتل رساند و حالا برای گرفتن چهارمین قربانی خود در شب هالووین برگشته است. وقتی جیمی هفده ساله با او روبرو می شود، به همان سال سفر می کند و با مادر نوجوان خود برای از میان برداشتن این قاتل روانی همدست می شود. از سایت فیلمزی دنلود کنید.

فیلم سینمایی جن گیر: معتقد

جن گیر یا The Exorcist محصول 2023 آمریکا است. فیلم The Exorcist جن گیر یک فیلم ترسناک فراطبیعی آمریکایی به کارگردانی دیوید گوردون گرین و نویسندگی پیتر ساتلر و گرین از داستانی از اسکات تیمز ، دنی مک براید و گرین است. این ششمین قسمت از مجموعه The Exorcist است و به عنواندنباله مستقیم The Exorcist (1973) خواهد بود. در این فیلم لسلی اودوم جونیور ، آن داود ، جنیفر نتلز ، نوربرت لئو بوتز ، لیدیا جئوت، اولیویا مارکوم و الن برستین به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی نجاتمان ده

داستان فیلم
در فیلم نجاتمان ده هنگامی که راهبه ای در صومعه ای دورافتاده ادعا می کند که حامله شده است، واتیکان تیمی از کشیش ها را برای تحقیق می فرستد. آنها نگران یک پیشگویی باستانی مبنی بر اینکه زنی پسران دوقلو به دنیا خواهد آورد هستند. یکی مسیح و دیگری ضد مسیح.

فیلم سینمایی جن گیر پاپ

 

دانلود فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ (وحشت 2024)

داستان فیلم جن گیر پاپ
«جن گیر پاپ»، برگرفته از داستان واقعی پدر گابریل آمورث، جن گیر اعظم واتیکان، است. در جریان بررسی وضعیت هولناک پسربچه ای که به تسخیر درآمده، او پرده از دسیسه ای بر می دارد که واتیکان قرن هاست برای مخفی نگه داشتنش تلاش کرده است.

 

با دیدن فیلم ترسناک در بدن ما چه اتفاقی می افتد؟

تماشای فیلم‌ ترسناک می‌تواند بر برخی عواطف و واکنش‌های فیزیولوژیک ما تأثیر بگذارد. در زیر تعدادی از اتفاقاتی که ممکن است در بدن ما در هنگام تماشای فیلم‌های ترسناک رخ دهد را بررسی می‌کنیم:

1. افزایش ضربان قلب: صحنه‌های ترسناک و هیجان‌انگیز می‌تواند باعث افزایش ضربان قلب شود. این واکنش طبیعی است و نشان از فعال شدن سیستم عصبی همراه با ترس و هیجان است.

2. افزایش تنفس: در هنگام ترس و هیجان، تنفس ما نیز تسریع می‌یابد. این واکنش نیز بخشی از فعال شدن سیستم عصبی در مواجهه با خطر است.

3. ترشح آدرنالین: در مواجهه با ترس، بدن ما ممکن است آدرنالین (هورمون استرس) را ترشح کند. این هورمون می‌تواند انرژی بیشتری به ما بدهد و برای مقابله با خطرات فیزیکی آماده کند.

4. ترشح اندورفین: هنگام ترس، بدن ما ممکن است اندورفین (هورمون خوش‌حالی) را نیز ترشح کند. این هورمون می‌تواند احساس راحتی و آرامش بعد از ترس را فراهم کند.

5. تنش عضلات: تماشای صحنه‌های ترسناک می‌تواند منجر به تنش عضلات شود. این واکنش ناخواسته بدن به تنش و استرس است و ممکن است به عنوان یک واکنش محافظتی در برابر خطر در نظر گرفته شود.

مهم است به یاد داشته باشید که هر فرد به طرزی منحصر به فرد به فیلم‌های ترسناک واکنش نشان می‌دهد و این واکنش‌ها ممکن است بین افراد متفاوت باشد. همچنین، اگر تماشای فیلم‌های ترسناک برای شما ناراحت‌کننده است یا احساس ترس زیادی به شما می‌دهد، بهتر است از تماشای آنها خودداری کنید.

 

دانلود جدیدترین فیلم سینمایی های ترسناک 2024

3/5 - (1 امتیاز)

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *