0

فناوری هایی که عرصه املاک را متحول کرد.

فناوری هایی که عرصه املاک را متحول کرد.
بازدید 169

چکیده : فناوری های پیشرفته و جدیدی که می توانید در کسب و کارهای خود داشته باشید، مشاهده پیشرفت تکنولوژی در حوزه املاک با مسکن مثلث

یکی از بخش هایی که به تازگی و در چند سال اخیر به نسبت دیگر سکشن های شغلی دچار تغییر و تحول شده است املاکی هایی هستند که در حوزه خرید و فروش ملک فعالیت دارند. به دلیل بالا بودن درآمدی که در حوزه املاک وجود دارد و در کنار آن رقابت هایی که به صورت روزانه در حال افزایش است هر مجموعه ای به دنبال این است که یک نوآوری را در کسب و کار خود ایجاد کند تا بتواند مشتری ها را به خود جذب کند.

ورود به دنیای اینترنت

یکی از ابتدایی ترین و مهمترین بخش هایی که می توان آن را از المان های مهم یک کسب و کار دانست، استفاده از دنیای اینترنت است که مهمترین آن وب سایتی است که شما درکنار شبکه های اجتماعی برای مجموعه خود در نظر دارید؛ این که شما در حوزه املاک کار کنید و سایتی را طراحی کنید که در آن فایل های خرید و فروش خود را قرار داده اید همگی از جمله یک راه نوآورانه در کسب و کارهای املاکی است.

خانه های هوشمند

یکی از المان هایی که این مدت ها در برنامه های کسب و کار های نو به چشم می خورد مجهز کردن خانه به امکانات هوشمند ( از نظر خیلی ها این موضوع شبیه به فیلم ها و کارتون هایی است که در آن خانه با شما صحبت می کند.) اما هوشمند بودن خانه چه تاثیری در زندگی شما خواهد داشت؟

به نوعی در روند تبدیل کردن خانه به یک سازه هوشمند سعی می شود که سازه شما را تا حد امکان به استاندارد هایی در حوزه مصرف انرژی نزدیک کند. در این نوع از سازه ها از امکانات و حتی هوش مصنوعی استفاده می شود تا راحتی و بهره وری انرژی، امنیت و راحتی عمومی را به شما ارائه دهد. عموما این نوع از سازه ها  در محله های بالای شهر تهران مانند قیمت آپارتمان در شهرک غرب که میزان سازه های هوشمند در آن بالا است و ساخت و ساز ها در این محله روزانه در حال افزایش بوده و از بخش های مدرن تهران شناخته می شود.

فناوری  AR و VR برای صرف هزینه و زمان کمتر

یکی از بخش هایی که در حوزه املاک خیلی می تواند انرژی و زمان زیادی را به خود اختصاص دهد پروسه بازدید از سازه ای است که قصد خرید آن را دارید برای نمونه شما برای خرید خانه در سعادت آباد تهران باید با مشاور املاک خود هماهنگ کنید و پس از ست کردن تایم در ترافیک های تهران خود را به سازه مورد نظر برسانید تا با بررسی متوجه شوید که این خانه را می خواهید یا نه.

اما ورود عینک های مجازی و  واقعیت های مجازی می تواند در هزینه زمانی شما صرف جویی بسیاری را ایجاد کند. فرض کنید از یک آگهی که در اینترنت می بینید خوشتان آمده است و می خواهید داخل سازه را مشاهده کنید. اگر آن مجموعه از واقعیت مجازی پشتیانی کند می توانید به راحتی با چند کلیک یک نمای کلی از داخل سازه داشته باشید و به راحتی در ساختمان جابه جا شوید و تمامی بخش های خانه را مورد ارزیابی قرار دهد.

 

فناوری هایی که عرصه املاک را متحول کرد.

تور مجازی

گشت و گذار در خانه و یا محله ای که می خواهید در آن ملک بخرید را می توانید با استفاده از تور های مجازی تجربه کنید، اگر شما با گوگل مپ کار کرده باشید با عکس های 360 درجه ای که می توانید با آن محیط اطراف را مشاهده کنید آشنا هستید. این روش یکی دیگر از راه هایی است که می توانید برای وارد کردن کسب و کار خود به دنیای اینترنت در نظر داشته باشید. این راه امروزه به نسبت مرسوم بوده و برخی از مجموعه ها از این روش استفاده می کنند تا محیط ملک خود را به درستی و دقیق نمایش دهند.

تبلیغات های مجازی

یکی از دیگر بخش هایی که باید برای جا انداختن خود در حوزه اینترنت باید در نظر داشته باشید استفاده از تبلیغات هایی است که برند شما را به دیگران معرفی کند. فرض کنید که شما در اینترنت و شبکه های اجتماعی خود مدام برندی را مشاهده می کنید. پس از مدتی این مجموعه را در دنیای واقعی می بینید و یا از خدمات آن استفاده ای میکنید. این ها از جمله راه هایی است که شما را به مردم می شناساند و شما را به دنیای بیرون معرفی می کند.

 

فناوری هایی که عرصه املاک را متحول کرد.

بهترین سایت های املاک

برخی از مجموعه ها هستند که در چند سال گذشته به شدت مورد استقبال قرار گرفته اند و با ورود  خود به دنیای اینترنت مشتریان متعددی را از آن خود کرده اند. برخی از سایت های فعال درحوزه املاک:

این ها از جمله سایت های فعال و معتبری هستند که در املاک فعالیت داشته و شما می توانید برای خرید ملک به آن ها مراجعه کنید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *