0

قیمت بیتکوین واقعاً در حال صعود است!

قیمت بیتکوین
بازدید 515

اگر به دنبال گنج‌هایی خارج از کره‌ی زمین هستید، نیازی به سفرهای فضایی بسیار طولانی نخواهید داشت و ماه می‌تواند یک گزینه جذاب باشد.

شرکت رمزنگاری لونارکراش اعلام می‌کند که ۶۲ واحد بیتکوین را در نزدیکی قطب جنوب ماه قرار خواهد داد. این به این معناست که از نظر فنی، هر فردی که جرأت سفر به ماه را داشته باشد، امکان تصاحب این جایزه جذابی را خواهد داشت که در حال حاضر ارزشی نزدیک به ۱٫۵ میلیون دلار دارد. البته، این مقدار بیتکوین حتماً هزینه‌های گزاف سفر به ماه را پوشش نخواهد داد.

به گفته جو ویزانی، مدیرعامل لونارکراش، هدف از ارائه جایزه در کره‌ی ماه این است که به عنوان انگیزه‌ای برای ایجاد دوران اکتشافی جدید عمل کند. وی در یک بیانیه به رسانه‌ها گفت: “این جایزه مانند بلیت طلایی برای عصر وب ۳ است و ما بسیار هیجان‌زده ایم که نتیجه آن را ببینیم.”

به گزارش فیوچریسم، این جایزه به دلیل احترام به خالق بیتکوین، به نام Nakomoto_1 شناخته می‌شود، اما در واقع یک هارد دیسک محافظ فضایی که حاوی بیتکوین نیست. به جای آن، این جایزه فقط یک کلید برای دسترسی به کیف پول رمزارز خصوصی است که روی قسمت مخفی یک ماه‌نورد به نام MAPP حک شده است.

با این حال، MAPP فقط برای ارسال کلید کیف پول بیتکوین به فضا ساخته نشده است و بدون شک LunarCrush مالکیت آن را ندارد؛ زیرا از بودجه پلتفرم مذکور مستقل است.

هدف واقعی از تأسیس شرکت فضایی لونار آوتپست، با حمایت ناسا، تبدیل شدن به یک کمپین برای تشویق شرکت‌های خصوصی به توسعه قابلیت‌ها و زیرساخت‌های تجاری فضایی، مانند راه‌اندازی شبکه 4G نوکیا در ماه است.

برنامه ماه‌نورد و جایزه رمزارزی آن برای ماه ژوئن با پرتاب موشک فالکون ۹ اسپیس‌ایکس برنامه‌ریزی شده است. همانطور که اشاره شد، MAPP در اطراف قطب جنوبی ماه قرار خواهد گرفت؛ جایی که به مدت دو هفته برای آزمایش شبکه بی‌سیم نوکیا استفاده خواهد شد.

لونارکراش در حال حاضر تلاش می‌کند با فروش NFT، سرمایه‌ای را برای جمع‌آوری جایزه به دست آورد.

 

 

به این پست امتیاز بدید
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *