0

موثرترین دیدگاه اصلی گرگ وال‌استریت درباره آینده بیت‌کوین

گرگ وال استریت
بازدید 702

جردن بلفورت، که به گرگ وال‌استریت معروف است، به تازگی نظر خود را درباره آینده بیت‌کوین اعلام کرده است.

جردن بلفورت، کارگزار سابق سهام که به گرگ وال‌استریت شهرت دارد، اخیراً نظر خود را درباره آینده‌ی بیت کوین اعلام کرده است. قبلاً، بلفورت تردیدهایی درباره رمزارزها داشته است، اما اکنون موضع او درباره آینده بیت کوین تغییر کرده است.

بلفورت تعدادی دیدگاه در مورد آینده بیت کوین ارائه کرده است که در ادامه به آن‌ها پرداخته خواهد شد.

۱. مقررات و سازمان‌های نظارتی به رشد بیت کوین کمک می‌کنند

بنا به گفته بلفورت، وقتی که قوانین کامل و دقیقی درباره رمزارزها وجود ندارد، فرصت بسیار خوبی برای افزایش ارزش بیت کوین به وجود می‌آید. به عنوان یک طرفدار سابق قوانین و مقررات در حوزه کریپتو، گرگ وال‌استریت اکنون باور دارد که بیت کوین در یک محیطی که قوانین آن به درستی تعریف شده باشد، به خوبی رشد خواهد کرد.

بلفورت از فعالان بازار که قوانین را به عنوان مانعی برای رشد دارایی‌های رمزارزی می‌دانند، انتقاد کرده است. او معتقد است که عدم وجود مقررات، زمینه‌های اساسی و حیاتی را برای گسترش کلاهبرداری در فضای ارزهای دیجیتال فراهم می‌کند.

۲. ارزش بیت کوین به صفر نمی‌رسد

جردن بلفورت در ابتدا نظری محتاطانه درباره بیت کوین داشت و ارزش آن را واقعی نمی‌دانست. براساس گزارش فین‌بولد، بلفورت اعتقاد داشت که ارزش پادشاه رمزارزها به دلیل ویژگی‌هایی که امکان کلاهبرداری را فراهم می‌کند، به صفر خواهد رسید.

اما اکنون بعد از شاهد بودن احیای ارزش بیت کوین پس از پایان دوره زمستان رمزارزها در سال ۲۰۱۸، بلفورت نظر خود را تغییر داده است و مواردی مانند سقوط اکوسیستم ترا لونا (LUNA) باور او را به قابل اطمینان بودن بیت کوین تقویت کرده است.

بلفورت می‌گوید: “من قبلاً از رمزارزها متنفر بودم. من هنوز هم به تمامی حرف‌هایی که درباره کریپتو در سال ۲۰۱۷ زده بودم، با استثنای صفر شدن ارزش آن، اعتقاد دارم. در واقع، در مورد صفر شدن ارزش بیت کوین اشتباه کرده بودم؛ زیرا نگاه کاملی به آن نداشتم.”

۳. بیت کوین با وجود کلاهبرداری‌ها و شروع زمستان رمزارزها، همچنان خرید و فروش می‌شود

با آغاز دوره زمستان رمزارزها در سال ۲۰۲۲، بیت کوین قسمت قابل توجهی از ارزش خود را از دست داد. همچنین در سال گذشته، شاهد رخدادهای مهمی مانند فروپاشی LUNA و ورشکستگی صرافی FTX بودیم. با این وجود، بلفورت می‌گوید اضطراب در فضای رمزارزها نباید باعث شود که سرمایه‌گذاران بیت کوین یا اتریوم را کنار بگذارند.

قبلاً بلفورت بیت کوین و اتریوم را به عنوان دو مهمترین دارایی رمزارزی برای سرمایه‌گذاری بلندمدت تأیید کرده بود. وی می‌گوید: “فروپاشی FTX و کلاهبرداری‌های مرتبط با رمزارزها نباید به این معنی باشد که بیت کوین را به طور کامل نادیده بگیرید و انتظار صفر شدن ارزش آن را داشته باشید. همین امر برای اتریوم نیز صدق می‌کند.”

با وجود نگرش خوش‌بینانه بلفورت نسبت به رمزارزها، باید به خاطر داشت که مجموعه‌ای از عوامل مختلف از جمله مقررات، پذیرش عمومی، عوامل اقتصادی و سایر عوامل مرتبط، بر آینده بیت کوین تأثیر می‌گذارند.

به این پست امتیاز بدید
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *