0

آشنایی و روش کار با کیف پول سیف پل (safepal)

کیف پول
بازدید 104

کیف پول سیف پل (SafePal) یک کیف پول دیجیتال است که برای ذخیره و مدیریت ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود. این کیف پول در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و در حال حاضر بایننس، یکی از بزرگترین صرافی‌های رمزارزی، از آن حمایت می‌کند. علاوه بر قابلیت ذخیره‌سازی و نگهداری ارزهای دیجیتال، کیف پول سیف پل قابلیت مدیریت و کنترل داده‌ها را نیز داراست. پس از ۹ ماه از راه‌اندازی کیف پول سیف پل، بایننس به عنوان یک سرمایه‌گذار و حامی این پروژه، فعالیت خود را آغاز کرد. حمایت و پشتیبانی بایننس از این کیف پول، یکی از مزایای بارز آن است.

کیف پول Safepal توسط گروهی از علاقه‌مندان در این حوزه تحت سرپرستی ورونیکا وونگ راه‌اندازی شده است. ورونیکا وونگ اعلام کرده است که این کیف پول توسط یک تیم حرفه‌ای با ۱۵ سال سابقه در زمینه سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای با امنیت بالا ساخته شده است. اعضای اصلی این تیم شامل شرکت‌های بزرگی مانند سامسونگ، هوآوی و بانک تجاری چین می‌شوند.

محصولات کیف پول Safepal شامل چه چیزهایی هستند؟

والت Safepal مجموعه‌ای از محصولات متنوع را ارائه کرده است. در ادامه به بررسی این محصولات می‌پردازیم:

کیف پول سخت‌افزاری S1:
اولین محصولی که کیف پول Safepal به بازار عرضه کرد، نسخه سخت‌افزاری آن به نام S1 بود. این کیف پول سخت‌افزاری بیش از ۲۰ هزار توکن رمزارزی و ۲۲ کوین را پشتیبانی می‌کند. یکی از مزایای این نوع کیف پول، حمایت و پشتیبانی از توکن‌های مبتنی بر NFT است. همچنین، طراحی زیبا و صفحه‌ی بزرگی که این کیف پول دارد، آن را از سایر کیف پول‌های سخت‌افزاری متمایز می‌کند. همچنین، با کیف پول سخت‌افزاری می‌توانید لوازم جانبی مفید دیگری را نیز استفاده کنید که برای نگهداری کلید خصوصی و کیف پول سخت‌افزاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

محفظه نگهدارنده کلید خصوصی یکی از ویژگی‌های دیگر کیف پول Safepal است. این کیف پول فلزی را ارائه می‌دهد که برای نگهداری کلیدهای خصوصی و عبارت بازیابی استفاده می‌شود. این محفظه از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است و در برابر آب، آتش و خوردگی بسیار مقاوم است.

این قطعه فلزی قادر است 24 سید را ذخیره و نگهداری کند. برای هر کلمه، چهار حرف در نظر گرفته شده است و شما می‌توانید فقط چهار حرف از هر کلمه را نگهداری کنید. این قابلیت به دلیل استفاده از عبارت BIP39 mnemonic است. اصلاً با چهار حرف ابتدایی هر سید BIP39 می‌توان آن را تشخیص داد.

در گذشته، برای نگهداری عبارت بازیابی از نوشتن آن بر روی کاغذ استفاده می‌شد، اما کاغذ فضای امنی برای نگهداری این اطلاعات ارزشمند ندارد. با ارائه این محصول، Safepal یک مکان امن برای نگهداری عبارت بازیابی فراهم کرده است.

همچنین، Safepal برای حفظ محصول خود در مقابل سقوط و حوادث دیگر، از روکش چرمی استفاده می‌کند.

علاوه بر کیف پول سخت‌افزاری، Safepal یک نسخه نرم‌افزاری نیز ارائه می‌دهد که برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS در دسترس است. با استفاده از نسخه نرم‌افزاری، می‌توانید دارایی‌های دیجیتال خود را ذخیره و کنترل کنید و همچنین مدیریت دارایی‌های کیف پول سخت‌افزاری را انجام دهید.

ویژگی‌های کیف پول Safepal شامل موارد زیر است:

  1. فعالیت در پروژه‌های DeFi: Safepal این امکان را به کاربران خود می‌دهد که در پروژه‌های دیفای (مالیات متمرکز و غیرمتمرکز) فعالیت کنند. این پروژه‌ها نیازمند استفاده از کیف پول‌های تحت وب هستند و Safepal این قابلیت را برای کاربرانش فراهم کرده است. با استفاده از Safepal می‌توان در پروتکل‌های DeFi شبکه‌های مختلف مانند Ethereum، Binance Smart Chain و Tron فعالیت کرد. همچنین می‌توان ارزهای دیجیتال دیگر را در این نوع کیف پول معامله کرد.
  2. سواپ SafePal: یکی از مزیت‌های دیگر Safepal، قابلیت تبدیل ارزهای دیجیتال است. کاربران می‌توانند به صورت اتوماتیک دارایی‌های دیجیتال خود را بدون نیاز به خروج از کیف پول، به ارز دیجیتال دیگری تبدیل کنند. در حال حاضر، سواپ Safepal از شبکه‌های مختلفی مانند Ethereum، Bitcoin و Binance Smart Chain پشتیبانی می‌کند. بنابراین، کاربران می‌توانند در کیف پول خود بیت‌کوین را به اتریوم یا BNB تبدیل کنند.
  3.  قابلیت ترید در SafePal: با توجه به اینکه کیف پول Safepal توسط صرافی Binance حمایت می‌شود، شرایط معامله در این بازار در دسترس است. بازار معاملات فوری (Spot) در صرافی Binance در کیف پول Safepal موجود است و کاربران بدون انتقال دارایی‌های خود به صرافی، می‌توانند از شرایط نقدینگی در این صرافی برای انجام معاملات خود استفاده کنند.
  4. کسب درآمد از کیف پول Safepal: با استفاده از کیف پول Safepal، می‌توان برای جمع‌آوری نقدینگی در پروژه‌های مالی متمرکز و غیرمتمرکز استفاده کرد. افراد می‌توانند دارایی‌های دیجیتال خود را در کیف پول Safepal ذخیره کرده و در ازای ذخیره این دارایی‌ها، سود کسب کنند. همچنین، با ارائه ایردراپ‌های مختلف، Safepal به کاربران این امکان را می‌دهد تا توکن‌های رایگان دریافت کنند.

ویژگی‌های کیف پول سخت‌افزاری SafePal عبارتند از:

کیف پول سخت‌افزاری S1: SafePal در سال ۲۰۱۸ کیف پول سخت‌افزاری نخست خود را به نام S1 معرفی کرد. قیمت این کیف پول در فوریه ۲۰۲۱ حدود ۵۹.۹۹ دلار بوده و نسبت به سایر کیف پول‌های سخت‌افزاری، به قیمت کمتری عرضه می‌شود.

پشتیبانی از توکن‌های استاندارد NFT: کیف پول سخت‌افزاری S1 از توکن‌های استاندارد مبتنی بر NFT که مبتنی بر اتریوم هستند، پشتیبانی می‌کند. این کیف پول دارای نمایشگر بزرگ و طراحی کاربرپسند است.

قابلیت حمل و نقل آسان: کیف پول سخت‌افزاری S1 برای کاربرانی مناسب است که تراکنش‌های زیادی ندارند و به راحتی می‌توانند این دستگاه را حمل کنند.

حمایت از Litecoin Foundation: این کیف پول سخت‌افزاری با حمایت و همکاری از Litecoin Foundation تولید شده است.

اتصال به طریق بی‌سیم: این کیف پول سخت‌افزاری بدون نیاز به اتصال کابلی عمل می‌کند و فقط از طریق یک پورت برای شارژ باتری و به‌روزرسانی‌ها استفاده می‌شود.

اتصال به اپلیکیشن موبایل: کاربران می‌توانند کیف پول خود را از طریق اپلیکیشن موبایل خود به ولت S1 متصل کنند و با استفاده از داده‌های QR تراکنش‌ها را انجام دهند.

امنیت بالا: به عنوان یک کیف پول سخت‌افزاری آفلاین، کیف پول SafePal هیچ گونه ریسکی ندارد و امنیت بسیار بالایی را فراهم می‌کند.

نصب و راه‌اندازی کیف پول سخت‌افزاری SafePal به شرح زیر است:

  1. ابتدا کیف پول سخت‌افزاری را از فروشگاه اپلیکیشن دانلود کنید و نصب کنید.
  2.  پس از نصب، رمزعبوری برای اپلیکیشن تلفن هوشمندتان تعیین کنید.
  3.  سپس کیف پول سخت‌افزاری را به کامپیوتر خود متصل کنید.
  4.  در این مرحله، زبان کار با اپلیکیشن را انتخاب کنید.
  5.  پس از باز کردن برنامه SafePal، روی گزینه “اضافه کردن کیف پول” کلیک کنید.
  6. در این مرحله، اکانت کاربری خود را ایجاد کنید.
  7.  یک عبارت بازیابی (seed) از بین عبارات ۱۲ یا ۲۴ کلمه‌ای انتخاب کنید.
  8. عبارت بازیابی را که همراه کارت فلزی کیف پول است، یادداشت کنید.
  9.  یک کد PIN ایجاد کنید و آن را در گوشی هوشمندتان تأیید کنید.
  10. برای اتصال کیف پول و نرم‌افزار، کد QR را با استفاده از اپلیکیشن هوشمندتان اسکن کنید.

برای ارسال ارزهای رمزنگاری شده در کیف پول SafePal، مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا به منوی اتریوم در کیف پول خود بروید. در این بخش، مشخصات کیف پول اتریوم را مشاهده خواهید کرد.
در این صفحه، تمام جزئیات معاملاتی که شما یا دیگر معامله‌گران انجام داده‌اند، مشاهده می‌شود.
در این قسمت، گزینه “دریافت” را تأیید کنید.
پس از تأیید، شما به صفحه دریافت اتریوم منتقل می‌شوید و در این مرحله می‌توانید اتریوم را به آدرس ولت نرم‌افزاری منتقل کنید.

برای دریافت ارزهای دیجیتال به کیف پول نرم‌افزاری SafePal، مراحل زیر را دنبال کنید:

با انتخاب “+” در بالای صفحه سمت راست، به پنل مدیریت خود بروید.
در پنل مدیریت، با انتخاب نماد ارز دیجیتال مورد نظر، آن را به کیف پول خود اضافه کنید. به عنوان مثال، برای دریافت ارز دیجیتال BAT، با انتخاب نماد BAT، آن را به کیف پول خود اضافه کنید.
پس از اضافه کردن ارز دیجیتال، می‌توانید آن را در کیف پول نرم‌افزاری SafePal مشاهده کنید و از آن استفاده کنید.
بله، می‌توانید از کیف پول SafePal درآمد کسب کنید. این کیف پول امکان کسب درآمد را برای صاحبان آن ارائه می‌دهد. هدف از این قابلیت، تسهیل عملیات و امور مالی متمرکز و غیرمتمرکز است. این قابلیت در سیف پل در نیمه اول سال 2021 معرفی شده است. کاربرانی که توکن SFP را دریافت می‌کنند، می‌توانند آن را در بخش “Earn” نگهداری کنند و در این حالت درآمد بیشتری کسب کنند.

روش اتصال کیف پول SafePal به صرافی Binance به شرح زیر است:

ابتدا، کیف پول SafePal را روی دستگاه خود نصب کنید. این کیف پول در دسترس برای دانلود در فروشگاه‌های معتبر برنامه‌ها مانند App Store و Google Play است.

پس از نصب کیف پول SafePal، آن را باز کنید و یک کیف پول جدید بسازید یا اگر قبلاً یک کیف پول دارید، آن را انتخاب کنید و وارد شوید.

در صفحه اصلی کیف پول SafePal، گزینه “مرورگر داخلی” را انتخاب کنید. این گزینه به شما امکان می‌دهد به صورت مستقیم با صرافی‌ها ارتباط برقرار کنید.

در مرورگر داخلی، آدرس وب سایت صرافی Binance را وارد کنید و به سایت بروید.

در صفحه اصلی صرافی Binance، گزینه “ورود” را انتخاب کنید. اگر در صرافی حساب کاربری دارید، می‌توانید اطلاعات ورود خود را وارد کنید، در غیر این صورت ثبت‌نام کنید و حساب کاربری جدیدی بسازید.

پس از ورود به حساب کاربری خود در صرافی Binance، به دنبال قسمت “تنظیمات” یا “تنظیمات امنیتی” بگردید.

در تنظیمات امنیتی، به دنبال گزینه “API” یا “تولید کلید API” بگردید و آن را انتخاب کنید.

در بخش API، گزینه “ایجاد کلید API جدید” را برای ایجاد یک کلید API جدید انتخاب کنید.

با انتخاب “ایجاد کلید API جدید”، برخی اطلاعات و تنظیمات مربوط به کلید API شما نمایش داده می‌شود. این اطلاعات شامل “کلید عمومی” و “کلید خصوصی” است. آن‌ها را در جایی امن ذخیره کنید، زیرا بعداً برای اتصال کیف پول SafePal به صرافی Binance آن‌ها را نیاز خواهید داشت.

حالا به کیف پول SafePal برگشته و در صفحه مرورگر داخلی، گزینه “اتصال به صرافی” یا “اتصال با API” را انتخاب کنید.

در این قسمت، کلید عمومی و کلید خصوصی API خود را وارد کنید. سپس بر روی “اتصال” یا “تأیید” کلیک کنید.

کیف پول SafePal شما با موفقیت به صرافی Binance متصل می‌شود.

حالا می‌توانید از طریق کیف پول SafePalروش اتصال کیف پول SafePal به صرافی Binance  به شرح زیر است:

  1. ابتدا، کیف پول SafePal را روی دستگاه خود نصب کنید.
  2. پس از نصب، کیف پول SafePal را باز کنید و یک کیف پول جدید ایجاد کنید یا اگر قبلاً یک کیف پول دارید، آن را انتخاب کنید و وارد شوید.
  3. در صفحه اصلی کیف پول SafePal، گزینه “مرورگر داخلی” را انتخاب کنید.
  4. در مرورگر داخلی، آدرس وب سایت صرافی Binance را وارد کنید و به سایت بروید.
  5. در صفحه اصلی صرافی Binance، گزینه “ورود” را انتخاب کنید و وارد حساب کاربری خود شوید یا حساب کاربری جدیدی بسازید.
  6. وارد تنظیمات امنیتی حساب کاربری صرافی Binance شوید.
  7. به دنبال گزینه “API” یا “تولید کلید API” بگردید و آن را انتخاب کنید.
  8. با انتخاب “ایجاد کلید API جدید”، کلید عمومی و کلید خصوصی API شما نمایش داده می‌شود. آن‌ها را در جایی امن ذخیره کنید.
  9. به کیف پول SafePal برگشته و در صفحه مرورگر داخلی، گزینه “اتصال به صرافی” یا “اتصال با API” را انتخاب کنید.
  10. کلید عمومی و کلید خصوصی API خود را در کیف پول SafePal وارد کنید.
  11. بر روی “اتصال” یا “تأیید” کلیک کنید.
  12. حالا کیف پول SafePal شما به صرافی Binance متصل شده است و می‌توانید از طریق کیف پول SafePal به معامله در صرافی Binance بپردازید.

با این روش ساده، می‌توانید کیف پول SafePal خود را به صرافی Binance متصل کنید و ارزهای خود را معامله کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *