0

آموزش ثبت نام در بروکر آمارکتس AMarkets + آموزش تصویری افتتاح حساب

آموزش ثبت نام در بروکر آمارکتس AMarkets + آموزش تصویری افتتاح حساب
بازدید 728

ثبت نام در بروکر آمارکتس یک فرایند بسیار ساده دارد که در چند دقیقه قابل انجام است، شما می‌توانید با استفاده از یک ایمیل و وارد کردن مشخصات خود خیلی سریع در بروکر آمارکتس ثبت نام کنید و بعد از آن با ورود به پنل کاربری خود احراز هویت کرده تا بتوانید کار خود را آغاز کنید.

بررسی وضعیت اعتبار بروکر آمارکتس

قبل از اینکه آموزش ثبت نام در بروکر آمارکتس را بیاموزید، بیایید ابتدا بررسی کنیم که آیا بروکر آمارکتس معتبر است یا خیر. کارگزاری آمارکتس در سال 2007 تأسیس شده و در طول این 17 سال فعالیتی که داشته، تاکنون هیچ شکایت جدی و گسترده‌ای علیه این کارگزاری به ثبت نرسیده است. بروکر آمارکتس چندین رگوله معتبر از جمله FSASVG و The Financial Commission را دریافت کرده است و کل عملکرد این کارگزاری تحت نظارت سازمان‌های معتبر جهانی نیست. کارگزاری آمارکتس چندین دفتر فیزیکی نمایندگی در کشورهای مختلفی چون انگلستان، ترکیه، روسیه، اوکراین، تایلند، آفریقای جنوبی و سنت وینسنت دارد که نشان از توسعه بازار و موفقیت این بروکر است. به طور کلی بروکر آمارکتس را می‌توان تا این لحظه جزء کارگزاری‌های معتبر فارکس دانست که به ایرانیان خدمات ارائه می‌کند. اما اگر شما در انتخاب بروکر خود تردید دارید می‌توانید در سایت “کدام بروکر” که مرجع تخصصی بررسی کامل تمامی کارگزاری‌های فارکس است، تمامی کارگزاری‌ها را بررسی کرده و انتخاب درستی داشته باشید.

مراحل ثبت نام در بروکر آمارکتس

برای ثبت نام در بروکر آمارکتس، باید ابتدا به صفحه اول سایت این کارگزاری مراجعه کنید، روی دکمه سبز رنگ “افتتاح حساب” که در گوشه سمت چپ بالای تصویر است کلیک نمایید تا صفحه زیر برای شما باز شود. در این صفحه شما باید نام، نام خانوادگی، ایمیل، شماره تلفن و پلتفرم معاملاتی خود را وارد کرده و روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنید.

بعد از این کار، ثبت نام اولیه شما به پایان می‌رسد و شما می‌توانید مستقیماً به کابین شخص خود در بروکر آمارکتس بروید. حالا که آموزش ثبت نام در بروکر آمارکتسرا آموختید، بیایید باهم شرایط دیگر استفاده از امکانات این بروکر را مورد بررسی قرار دهیم.

 

آموزش ثبت نام در بروکر آمارکتس AMarkets + آموزش تصویری افتتاح حساب

احراز هویت در بروکر آمارکتس

بعد از ثبت نام اولیه، مهم‌ترین کاری که باید در بروکر آمارکتس انجام دهید، احراز هویت است. زیرا تا قبل از احراز هویت شما نمی‌توانید به بسیاری از امکانات سایت دسترسی داشته باشید. برای این کار پس از ورود به پنل کاربری خود وارد بخش پروفایل شوید، در آنجا باید 4 مرحله تأیید ایمیل، تأیید تلفن همراه، تأیید هویت شخصی و تأیید روش پرداخت را انجام هدید.

برای تأیید ایمیل و تلفن همراه، یک کد به آن‌ها ارسال می‌شود که شما باید در بخش مشخص شده، کد تأیید را وارد نمایید تا فرایند تأیید ایمیل و تلفن همراهتان کامل شود. سپس در بخش احراز هویت شخصی، باید تصویر مدرکی مثل گواهی‌نامه، پاسپورت یا کارت ملی را آپلود نمایید که هویت شما را تأیید می‌کند. سپس در مرحله آخر اگر می‌خواهید از طریق روش ریالی واریز و برداشت انجام دهید، باید تمامی مشخصات بانکی حسابی که قرار است به این بروکر متصل شود را وارد کنید.

پس انجام کامل فرایند احراز هویت، باید حدود 24 ساعت منتظر بمانید تا کارشناسان سایت آمارکتس، مدارک شما را بررسی کنند و در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد، هویت شما را تأیید نمایند تا بتوانید به کل امکانات سایت دسترسی داشته باشید.

آموزش ساخت حساب معاملاتی در بروکر آمارکتس

پس از ثبت نام و احراز هویت در بروکر آمارکتس، می‌توانید در بروکر آمارکتس حساب معاملاتی دمو یا واقعی باز کنید. برای انجام این کار به بخش تنظیمات بروید، روی گزینه حساب واقعی جدید یا حساب دمو جدید کلیک کنید تا صفحه زیر برای شما باز شود.

 

آموزش ثبت نام در بروکر آمارکتس AMarkets + آموزش تصویری افتتاح حساب

در اینجا همان‌طور که می‌بینید تمامی تنظیمات مد نظرتان را می‌توانید انجام دهید. برای مثال از بالا، می‌توانید ابتدا پلتفرم معاملاتی خود را انتخاب کنید. سپس ارز حساب را تعیین کنید که روی USD، EUR یا BTC باشد، سپس در بخش روبه روی آن باید یکی از انواع حساب استاندارد، فیکس یا ECN را انتخاب نمایید. در پایین‌تر لوریج خود را تعیین کنید و سپس روی دکمه نارنجی رنگ “افتتاح حساب” کلیک کنید تا حساب معاملاتی شما ایجاد شود.

بعد از آن حساب معاملاتی شما با کلیه مشخصاتش باز خواهد شد و در نهایت شما می‌توانید پلتفرم مدنظر برای معامله کردن را دانلود کرده و ترید را شروع کنید.

بروکر آمارکتس یکی از کارگزاری‌های معتبر دنیای فارکس است که امکان ثبت نام را به کاربران ایرانی داده است. در این بروکر شما می‌توانید از مزایای زیادی چون کپی تریدینگ، واریز و برداشت ریالی، دارایی‌های معاملاتی متنوع، انواع حساب‌های معاملاتی و … استفاده نمایید.

منبع: kodambroker.com

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *