0

پیش‌بینی قیمت بیت کوین تا پایان ژانویه ۲۰۲۳ در مسیر نزولی خواهد بود

بیت کوین
بازدید 453

پلتفرم پیش‌بینی قیمت PricePrediction با استفاده از الگوریتم یادگیری ماشین،

قیمت برترین رمزارز جهان را برای انتهای ماه ژانویه ۲۰۲۳ پیش‌بینی نمود.

در سال ۲۰۲۲، بیت کوین با روند نزولی خود به پایان رسید و در حال حاضر حدود ۷۰ درصد کاهش نسبت به بالاترین قیمت تاریخی خود، یعنی ۶۹۰۰۰ دلار که در نوامبر ۲۰۲۱ ثبت شده بود، را تجربه کرده است. به عنوان پرچم‌دار بازار ارزهای دیجیتال، بیت کوین با ورود به سال جدید میلادی همچنان تحت تأثیر ارز غالب، عوامل کلیدی اقتصادی و پیامدهای ناشی از فروپاشی صرافی FTX قرار دارد.

عملکرد بیت کوین در آغاز سال ۲۰۲۳ همچنان توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است؛ زیرا بزرگترین رمزارز همچنان الگوی معاملات جانبی را حفظ کرده است.

براساس پیش‌بینی‌های الگوریتم‌های یادگیری ماشین در وب‌سایت PricePrediction، بیت کوین احتمالاً تحت اصلاحات بیشتری قرار خواهد گرفت و تا انتهای ژانویه ۲۰۲۳ با حدود ۷ درصد کاهش به قیمت ۱۵۵۳۲ دلار معامله خواهد شد.

با توجه به پیش‌بینی، ۳۰ بیت کوین در اولین ماه سال ۲۰۲۳ احتمالاً با کاهش مداوم ارزش همراه خواهند شد. با این حال، ابزار یادگیری ماشین پیش‌بینی می‌کند که به طور بالقوه قیمت ۱۶۴۰۷ دلاری ممکن است در روزهای ابتدای سال ۲۰۲۳ برای بیت کوین ثبت شود. در لحظه نگارش این متن و در اولین روز سال جدید میلادی، قیمت بیت کوین ۱۶۵۰۰ دلار است.

پیش‌بینی الگوریتم یادگیری ماشینی از قیمت بیت کوین شامل استفاده از شاخص‌های فنی مختلفی مانند بولینگربند (BB)، میانگین متحرک (MA)، مکدی (MACD)، شاخص قدرت نسبی (RSI) و سایر شاخص‌های مرتبط است.

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین همچنان تلاش می‌کند تا قیمت خود را در محدوده ۱۶۵۰۰ دلار حفظ کند و در طول ۲۴ ساعت گذشته رشدی حدود ۰.۵ درصد را تجربه کرده است. نمودار هفتگی نیز نشان می‌دهد که این رمزارز تقریباً ۱.۷ درصد اصلاحی را تجربه کرده است.

حرکت قیمت بیت کوین در روزهای اخیر، ناتوانی بازار در ایجاد حرکتی قاطع در هر دو جهت را نشان می‌دهد. جیم ویکوف، تحلیل‌گر کیتکو نیوز، دربارهٔ تغییرات قیمتی اخیر بیت کوین اعلام کرده است که معامله‌گران در انتظار ایجاد یک تحول در ارزش این رمزارز هستند.

بعد از گذشت یک سال پرتلاطم، فعالان بازار رمزارزها نظرات متفاوتی درباره چشم‌انداز بیت کوین در سال جدید میلادی ارائه کرده‌اند. در گزارشی که توسط دیوید کمرز، مدیرعامل CoinLedger، در Finbold منتشر شده است، اعلام شده است که بیت کوین احتمالاً در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۳ تجربه اصلاحات بیشتری خواهد کرد و می‌تواند تأثیر بیشتری در بازار داشته باشد به دلیل سقوط FTX.

استفان ریستیک، یکی از مدیران BitcoinMiningSoftware.com، باور دارد که بیت کوین در سال ۲۰۲۳ رکوردی را ثبت خواهد کرد. با این حال، وی به این نکته اشاره کرده است که رویداد هاوینگ در سال آینده می‌تواند به‌عنوان عاملی حیاتی برای رشد قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۵ عمل کند.

با توجه به اورلین اوهایون، مدیرعامل پلتفرم خدمات استراتژی XOR، بیت کوین ممکن است در سال ۲۰۲۳ روند صعودی خود را ادامه دهد. او در تحلیل خود به ارزش بیت کوین به عنوان برترین رمزارز جهان از نظر تاریخی پس از چهار سال با یک روند صعودی اشاره کرده است و بر اساس نظر او، بازار نزولی معمولاً تقریباً یک سال ادامه دارد.

وینس پرینس، یک تحلیل‌گر معروف در حوزه رمزارز، می‌گوید که در صورت رعایت “چرخه‌ی کریسمس”، ارزش بیت کوین به طور پتانسیلی می‌تواند تا سال ۲۰۲۶ به ۱.۸ میلیون دلار برسد. طبق این چرخه، بیت کوین در سه سال گذشته همواره در طول دوره کریسمس به بیشترین قیمت‌های تاریخی خود دست یافته است و با وجود بازار نزولی در سال ۲۰۲۲، این الگو تکرار شده است.

به این پست امتیاز بدید
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *