0

قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳

بیت کوین
بازدید 440

قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳ ممکن است به بالای ۵۰ هزار دلار ارتقا یابد، انفجار ارزش آن

آنتونی اسکاراموچی، بنیان‌گذار SkyBridge Capital، پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت کوین در چند سال آینده به محدوده ۵۰ تا ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید. اسکاراموچی با تاکید بر بهبود درخورتوجه ارزش بازار رمزارزها پس از یک سال کابوس‌وار، تصور می‌کند که بیت کوین در آینده نزدیک مجدداً قیمت‌های بالای ۵۰ هزار دلار را تجربه خواهد کرد.

در کنفرانس رمزنگاری سنت موریتز سوئیس، اسکاراموچی بیان کرد که قیمت رمزارزها از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون یک جهش بزرگ را تجربه کرده است، زیرا معامله‌گران به طور فزآینده پیش‌بینی می‌کنند که فدرال رزرو اقداماتی را برای کنترل تورم انجام داده و از افزایش نامتناسب نرخ بهره جلوگیری خواهد کرد.

قیمت هر واحد بیت کوین از ابتدای سال جدید تاکنون تقریباً ۲۶ درصد رشد کرده و به میزان ۲۱ هزار دلار رسیده است. همچنین، قیمت اتر، که دومین رمزارز بزرگ جهان است، با افزایش ۲۹ درصدی حدوداً ۱۵۰۰ دلار است.

با این حال، رشد اخیر در بازار ارزهای دیجیتال کافی نیست تا ضررهای سال ۲۰۲۲ را جبران کند. ارزش بیت کوین و اتریوم هر دو هنوز بیش از ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. به علاوه، سقوط شرکت‌های بزرگ مانند FTX و Celsius Network از جمله عوامل مهمی است که باعث کاهش ارزش بازار رمزارزها شده است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *