0

بایننس در حال تشکیل کنسرسیومی برای احیای اعتماد به بازار رمزارزها است

بازار رمزارزها
بازدید 571

عناوینی که در این مقاله می خوانید

تا به حال، چندین شرکت از جمله برخی از صرافی‌ها و شرکت‌های تجزیه و تحلیل بلاکچین، در طرح بایننس برای احیای اعتماد به صنعت رمزارزها ثبت‌نام کرده‌اند.

بایننس،

به‌عنوان بزرگترین صرافی رمزارز جهان از نظر حجم معاملات، قصد دارد یک کنسرسیوم از شرکت‌های فعال در حوزه رمزنگاری را تشکیل دهد تا بهبود و بازسازی اعتماد در صنعت کریپتوارزها را هدف قرار دهد.

تاکنون چندین شرکت مختلف در طرح بایننس برای بازسازی اعتماد به رمزارزها شرکت کرده‌اند، اما هویت آن‌ها هنوز اعلام نشده است. به گفته‌ها، در این شرکت‌ها شامل برخی صرافی‌های رمزارز و شرکت‌های تجزیه و تحلیل بلاکچین هستند.

در حال حاضر بازار رمزارزها شرایط مساعدی ندارد و پس از موج زیان خرده‌فروشان و سقوط برخی از شرکت‌های بزرگ مانند صرافی FTX، احتمالاً شاهد اعمال مقررات سخت‌گیرانه‌تر در این حوزه خواهیم بود. بایننس، یکی از صرافی‌های مشهور رمزارز در جهان است و از یک سازمان تنظیم‌کننده خودتنظیمی (SRO) حمایت می‌کند. همچنین صرافی GEMINI که تحت مالکیت Winklevoss قرار دارد، از سال ۲۰۱۹ تلاش‌هایی برای تأسیس سازمان‌های خودتنظیمی انجام داده است.

به گزارش کوین‌دسک،

مدیریت کنسرسیوم مرتبط با بایننس به عهده خود این شرکت نخواهد بود و سعی خواهد شد تا به صورت غیرمتمرکز و با مشارکت پروژه‌های مختلف، برای اطمینان از هماهنگی آن با قوانین رمزارزها اقدامات صورت گیرد.

یکی از اهداف اصلی کنسرسیوم مرتبط با بایننس، همکاری با سازمان‌های نظارتی در سراسر جهان و نشان دادن پیشرفت صنعت در مبارزه با نقض قوانین است. جلوگیری از تثبیت ناسالم قدرت در فضای ارزهای دیجیتال، مانند شرایطی که سم بنکمن-فرید، رئیس سابق FTX، ایجاد کرد، یکی از دلایل تشکیل این گروه است.

همچنین، کنسرسیوم بایننس به دنبال اطمینان از وجود مکانیزمی برای رفع نقص‌ها و رفتارهای غیرقانونی است و در جلوگیری از بروز مسائل جدی‌تر در حوزه رمزارزها کمک می‌کند.

 

به این پست امتیاز بدید
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *