0

توزیع رایگان ایردراپ شاردیوم (Shardeum Airdrop) چیست؟

تصویر پیدا نشد !
بازدید 270

یکی از روش‌های اصلی برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال، شرکت در ایردراپ ارزهای دیجیتال مختلف است. هر پروژه ایردراپ از روش‌های متفاوتی برای توزیع توکن‌ها بین کاربران فعال شبکه‌های تستنت و شبکه اصلی استفاده می‌کند و این توزیع معمولاً سود خوبی را برای شرکت کنندگان به همراه دارد. پروژه شاردیوم نیز یک بلاکچین لایه اول سازگار با اتریوم است که در حال حاضر در مرحله تست شبکه قرار دارد و فعالیت بر روی آن می‌تواند فرصتی برای شرکت در ایردراپ شاردیوم فراهم کند. در این مقاله، ما به تفصیل شرکت در ایردراپ شاردیوم را توضیح می‌دهیم و نحوه تعامل با پروژه‌های ایجاد شده را بررسی می‌کنیم.

درباره بلاکچین شاردیوم:

بلاکچین شاردیوم یک بلاکچین لایه اول سازگار با اتریوم است که برای استفاده در توسعه برنامه‌ها و اجرای قراردادهای هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بلاکچین با هدف ارائه سرعت و قابلیت های بالا، هزینه کمتر تراکنش و قدرت اجرای قراردادهای هوشمند پیشرفته طراحی شده است. در حال حاضر، بلاکچین شاردیوم در مرحله تست شبکه قرار دارد و توسعه‌دهندگان و کاربران می‌توانند با آن تعامل کنند و از قابلیت های آن بهره ببرند.

Shardeum یک پلتفرم بلاکچین برتر است که قراردادهای هوشمند را با ماشین مجازی اتریوم سازگار پیاده‌سازی می‌کند. هدف اصلی این پلتفرم، افزایش مقیاس‌پذیری از طریق استفاده از روش شاردینگ است. اگرچه شاردینگ، مانند پروژه‌های هارمونی وان، الروند و شبکه نیر، از اشتراک‌گذاری حالت برای افزایش مقیاس‌پذیری استفاده می‌کند، اما شاردیوم از نظر اجماع با این پلتفرم‌ها تفاوت دارد.

بلاکچین‌های معروف الگوریتم اجماع خود را برای بلوک‌هایی که مجموعه‌ای از تراکنش‌ها را نشان می‌دهند، اعمال می‌کنند. اما شاردیوم اجماع را بر اساس تراکنش به تراکنش پیاده‌سازی می‌کند. این رویکرد امکان پردازش همزمان تراکنش‌ها را فراهم می‌کند و در نتیجه سرعت پردازش تراکنش‌ها افزایش می‌یابد و پیچیدگی پردازش اتمی تراکنش‌ها کاهش می‌یابد.

شاردینگ در پروژه Shardeum نیز با سایر پروژه‌های برجسته در این زمینه متفاوت است. در حالت معمول، شاردینگ به عنوان اشتراک‌گذاری حالت استاتیک شناخته می‌شود، که در آن تمام گره‌ها مسئولیت مدیریت یک مجموعه از آدرس‌ها را به عهده دارند. اما شاردیوم از اشتراک‌گذاری حالت پویا استفاده می‌کند، به این معنی که هر گره باید مجموعه‌ای متفاوت از آدرس‌ها را مدیریت کند، اما همچنان همپوشانی قابل توجهی بین گره‌های مختلف وجود دارد.

استفاده از این روش، اگرچه نسبت به روش استاتیک دشوارتر است، اما راه‌حلی کارآمدتر برای افزایش مقیاس‌پذیری بوده است. با افزودن هر گره جدید، نرخ تراکنش در ثانیه (TPS) افزایش می‌یابد، در حالی که در حالت استاتیک برای افزایش مقیاس‌پذیری نیاز به ایجاد قطعه جدیدی و افزودن تعداد زیادی گره داریم. به این ترتیب، شاردیوم یک راهکار مناسب در بلاکچین است.

Shardium، بلاکچینی است که توسط Nischal Shetty و Omar Syed ایجاد شده است. Nischal Shetty، بنیانگذار WazirX که بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در هند است و بیش از 10 میلیون کاربر فعال دارد. عمر سید نیز یک معمار مشهور در زمینه بلاکچین است و به سازمان‌هایی مانند ناسا و یاهو کمک کرده است تا سیستم‌های توزیع شده قابل مقیاس‌پذیری و ایمنی را بسازند. تا اکتبر 2022، این پروژه موفق شده است 18.2 میلیون دلار سرمایه از بیش از 50 سرمایه‌گذار جذب کند که توسعه پروژه را آسان‌تر کرده است.

ایردراپ شاردیوم

تیم توسعه این پروژه هنوز هیچ اعلانی درباره ایردراپ Shardeum منتشر نکرده است. با این حال، احتمال وجود دارد که ایردراپ Shardeum در شبکه آزمایشی برای کاربران فعال اتفاق بیفتد. بنابراین، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید، فعالیت در شبکه آزمایشی پروژه را انجام دهید. پروژه Shardium توکن خود را با نماد SHM معرفی کرده است و اعتباردهندگان آن از آن به عنوان پاداش برای فعالیت‌هایی که بر روی شبکه انجام می‌دهند، بهره‌مند می‌شوند.

استفاده از توکن SHM برای پرداخت هزینه تراکنش در شبکه Shardium استفاده می‌شود. حداکثر تعداد توکن‌های ایجاد شده در این پروژه 508 میلیون واحد است و 51 درصد از این توکن‌ها برای جامعه شبکه رزرو شده است. این امر احتمال ایردراپ‌های Shardeum را افزایش می‌دهد.

Shardeum به تازگی نسخه بتای خود را منتشر کرده است که در آن شما می‌توانید با شرکت در آن، فرصت دریافت ایردراپ Shardeum را افزایش دهید. علاوه بر این، بسیاری از پروتکل‌های فعال در نسخه بتا ممکن است به صورت جداگانه توکن‌هایی را به کاربران فعال ارسال کنند که می‌تواند سود بیشتری را برای کاربران به همراه داشته باشد.

برای شرکت در ایردراپ Shardeum،

باید ابتدا یک کیف پول برای ارزهای دیجیتال ایجاد کنید، سپس شبکه Shardium را به کیف پول خود اضافه کنید و توکن‌های تست SHM را دریافت کنید. سپس با پروژه‌های فعال در اکوسیستم Shardeum تعامل داشته و در شبکه‌های اجتماعی آن فعالیت داشته باشید. در ادامه، مراحل شرکت در ایردراپ Shardeum را به شرح زیر توضیح می‌دهیم.

برای استفاده از ایردراپ شاردیوم، که در بخش قبل به آن اشاره شد، کاربران باید مراحل زیر را دنبال کنند:

اضافه کردن شبکه Shardium به کیف پول:

ابتدا باید شبکه Shardium را به کیف پول خود اضافه کنید. برخی از کیف پول‌های معروف که روشن شدن بر روی پلتفرم Shardeum راه‌اندازی شده‌اند، این امکان را دارند.

استفاده از اپلیکیشن‌های راه‌اندازی شده: پس از اضافه کردن شبکه Shardium به کیف پول، باید از اپلیکیشن‌ها و ابزارهای راه‌اندازی شده بر روی پلتفرم Shardeum استفاده کنید. این اپلیکیشن‌ها و ابزارها به شما امکان می‌دهند تا به عنوان یک کاربر فعال در شبکه Shardeum عمل کنید و از ایردراپ‌ها و امکانات دیگر آن بهره‌برداری کنید.

استفاده از Metamask به عنوان کیف پول:

بهترین کیف پول برای این کار Metamask است. متاماسک یک کیف پول ارزهای دیجیتال است که قابلیت اضافه کردن شبکه‌های مختلف را دارد و به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی با شبکه Shardium تعامل داشته و ایردراپ‌های آن را دریافت کنید.

با استفاده از این مراحل، شما می‌توانید به عنوان یک کاربر فعال در شبکه Shardeum شرکت کنید و از ایردراپ‌ها و فرصت‌های دیگری که ارائه می‌دهند بهره‌برداری کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *