0

توکن‌های جعلی مرتبط با هوش مصنوعی بینگ مایکروسافت

توکن‌ها
بازدید 464

با افزایش رواج بینگ جدید، تعداد زیادی توکن رمزنگاری به نام این چت‌بات یا ChatGPT منتشر شده است که هدف آن‌ها فریب سرمایه‌گذاران است.

چند هفته قبل، مایکروسافت نسخه پیش‌نمایشی از بینگ جدید را برای یک گروه محدود از کاربران عرضه کرد. چت‌بات هوش مصنوعی برجسته از ردموند، در واقع از فناوری ChatGPT سفارشی‌شده استفاده می‌کند. این موتور جستجوی جدید مایکروسافت با ارائه پاسخ‌های متفاوت و تهدیدآمیز، به یکی از موضوعات پرطرفدار در حوزه فناوری تبدیل شده است. با این حال، هیچ فعالیتی در زمینه رمزارزها تاکنون از سوی این پروژه یا ChatGPT انجام نشده است. متأسفانه، برخی افراد از جمله کسانی که به دنبال سود به هر قیمتی هستند، از شرایط کنونی و محبوبیت چت‌بات هوش مصنوعی مایکروسافت برای کلاهبرداری از افراد استفاده می‌کنند.

به گزارش Neowin،

در حال حاضر هزاران توکن رمزنگاری جعلی منتشر شده‌اند که هدف آن‌ها فریب سرمایه‌گذاران با استفاده از نام‌هایی همچون BingChatGPT از مایکروسافت و OpenAI است. وب‌سایت DeCrypt اعلام کرده است:

براساس بررسی‌های انجام شده در DEXTools، تاکنون حداقل ۲۰ پروژه رمزنگاری جعلی با استفاده از نام BingChatGPT شناسایی شده است. از این تعداد، ۱۲ پروژه بر روی بلاکچین بایننس اجرا شده‌اند و ۶ پروژه نیز در شبکه اتریوم فعالیت می‌کنند. همچنین، دو پروژه بر پایه پلتفرم آربیتریوم تشکیل شده‌اند. همچنین، ۱۷۰ پروژه رمزارزی دیگر وجود دارد که همگی از نام ChatGPT استفاده می‌کنند و بیشتر آن‌ها روی بلاکچین بایننس اجرا شده‌اند.

به طور تاکیدی باید ذکر کرد که مایکروسافت تا کنون هیچ بیانیه‌ای درباره فعالیت‌های بینگ جدید در حوزه رمزارزها منتشر نکرده و درباره توکن‌های جعلی هم هیچ اظهارنظری ارائه نداده است.

بعضی از توکن‌های کلاهبرداری که با نام HoneyPots شناخته می‌شوند، به بینگ جدید و ChatGPT مرتبط هستند. این نوع کلاهبرداری براساس وعده‌ای است که فردی که توکن‌های جعلی را در اختیار دارد یا آن‌ها را تولید کرده است، می‌دهد. وی ادعا می‌کند که اگر ابتدا مقداری پول را به او ارسال کنید، مقدار زیادی از توکن موردنظر را به شما ارسال خواهد کرد. اما معمولاً پس از دریافت وجه، دیگر ارتباطی با این جنایتکاران برقرار نخواهد بود.

بنابراین، اگر در حوزه رمزارزها فعالیت می‌کنید، توصیه می‌شود سرمایه‌های خود را در معرض خطر قرار ندهید و از خرید توکن‌های جعلی مرتبط با ChatGPT یا بینگ جدید مایکروسافت خودداری کنید.

 

به این پست امتیاز بدید
برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *