0

راهنمایی تصویری کار با سایت cryptotab

cryptotab site
بازدید 26

یکی از روش‌های دیگر کسب درآمد در ارزهای دیجیتال، دریافت بیت کوین رایگان از طریق سایت Cryptotab است. این وب سایت می‌تواند به عنوان یک روش برای استخراج بیت کوین مورد استفاده قرار گیرد و در حال حاضر تعداد زیادی کاربر از طریق این سایت بیت کوین استخراج می‌کنند. بنابراین، با دانلود و نصب نرم‌افزار این وب سایت، به راحتی می‌توانید همزمان با انجام کارهای روزمره خود در اینترنت، بیت کوین استخراج کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره این وب سایت، روش کسب درآمد از آن و نحوه استفاده از سایت Cryptotab، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

مهمترین نکات کار با سایت Cryptotab:

می‌توانید بدون نیاز به سرمایه اولیه، از طریق این وب سایت به استخراج بیت کوین بپردازید.
برای بالاترین درآمد، بهتر است از روش معرفی دیگران به این سرویس استفاده کنید.
تبدیل بیت کوین به ریال می‌تواند توسط سایت‌های داخلی ایران به سرعت صورت بگیرد.
استخراج بیت کوین از طریق این وب سایت تنها روش رایگان برای کسب درآمد از بیت کوین است.
برای شروع، تنها نیاز به یک کامپیوتر دارید و می‌توانید بدون هزینه زیادی درآمد کسب کنید.
بهترین راه برای کسب درآمد بیت کوین از طریق این وب سایت، از طریق معرفی دیگران و استفاده از لینک شخصی در کانال‌ها، وبلاگ‌ها یا وب سایت‌ها است.

مرورگر CryptoTab یا مرورگر کریپتو تب، یک روش عملی و منحصر به فرد برای استخراج بیت کوین با استفاده از لپ‌تاپ، کامپیوتر و موبایل است. برای نصب این مرورگر، کافیست به سایت CryptoTab مراجعه کرده و با کلیک بر روی دکمه “دانلود”، مرورگر CryptoTab را دریافت کنید. همچنین در پایین سایت (بخش فوتر)، امکان دانلود نسخه اپلیکیشن برای اندروید، iOS و نیز نسخه مرورگر CryptoTab قرار دارد. در انتهای سایت، در بخش CryptoTab Family، لینک‌های مرتبط را می‌توانید مشاهده کنید.

بخش “مرورگر CryptoTab”: برای دانلود مرورگر CryptoTab.
بخش “CryptoTab برای اندروید”: برای دانلود مرورگر CryptoTab برای سیستم عامل اندروید.
بخش “CryptoTab برای iOS”: برای دانلود مرورگر CryptoTab برای دستگاه‌های iOS اپل.
توجه: برای ذخیره دائمی اطلاعات، حتما باید با استفاده از حساب کاربری Gmail خود وارد حساب کاربری خود شوید.

آموزش استفاده از مرورگر CryptoTab:

بخش سرعت استخراج (Mining Speed): این بخش به تنظیم سرعت استخراج بیت کوین بر روی دستگاه شما اختصاص دارد. کلمه “MAX” بیانگر تنظیم حداکثر قدرت استخراج است و “OFF” به معنی خاموش کردن فرآیند استخراج بیت کوین می‌باشد.
بخش Cloud.Boost: این بخش مربوط به سرعت استخراج ابری است که با استفاده از سرورهای شرکت CryptoTab انجام می‌شود. شما می‌توانید در این بخش با پرداخت بیت کوین، پلن افزایش سرعت استخراج ابری را خریداری کنید. (اختیاری)
بخش NFT MINING: این بخش مربوط به استخراج NFT است، همانطور که نام آن نشان می‌دهد.
بخش TOTAL HASHRATE: سرعت استخراج بیت کوین دستگاه شما در سرعت استخراج ابری ضرب می‌شود.
بخش Network: این بخش مربوط به تعداد زیرمجموعه‌های شما است.
بخش Your Balance: در این بخش، موجودی بیت کوین قابل برداشت شما نمایش داده می‌شود.
بخش Mining Income: این بخش مقدار بیت کوینی که استخراج شده است را نمایش می‌دهد.
بخش Mining Network: زیرمجموعه‌ها در هنگام استخراج، درصدی از پاداش را به عنوان پاداش دریافت می‌کنند و این درصد در بخش Mining Network نمایش داده می‌شود.
بخش All Time Income: این بخش مجموع بیت کوین استخراج شده و پاداشهای دریافتی از زیرمجموعه‌ها را نشان می‌دهد.
بخش Link ID: در این بخش، آدرس لینک جهت جذب زیرمجموعه‌ها ارائه می‌شود.
توجه: استخراج بیت کوین تا زمانی که مرورگر باز است، ادامه خواهد داشت. در صورت بسته شدن مرورگر، استخراج نیز متوقف خواهد شد.

برای افزایش سرعت استخراج بیت کوین، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

ارتقای سخت‌افزار: برای افزایش سرعت استخراج، اطمینان حاصل کنید که کامپیوتر، لپتاپ یا موبایل شما سخت‌افزار قدرتمند و پیشرفته‌ای دارند.
دانلود از لینک با زیرمجموعه‌های بیشتر: برای دانلود مرورگر CryptoTab، از یک لینک استفاده کنید که تعداد زیرمجموعه‌های بیشتری دارد. این کار می‌تواند به شما کمک کند در استخراج بیشتری شرکت کنید.
خریداری بخش Cloud.Boost: شما می‌توانید با خریداری پلن مورد نظر در بخش Cloud.Boost، سرعت استخراج ابری را افزایش دهید. این امکان اختیاری است و می‌توانید از آن استفاده کنید.
مشاهده آموزش تصویری: شما می‌توانید آموزش تصویری استفاده از سایت CryptoTab را مشاهده کنید. برای این منظور، به وب سایت مربوطه مراجعه کرده و بر روی دکمه “Download CryptoTab Browser” کلیک کنید تا مرورگر دانلود شود.

برای نصب این مرورگر، لطفاً مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

برای شروع، یک اکانت جیمیل داشته باشید.
در مرورگر خود، گزینه “Sign In” را بر اساس تصویر زیر انتخاب کنید و سپس گزینه “Ok, Got it” را انتخاب کنید.
در صفحه بعد، بر روی گزینه “Sign In” کلیک کنید.
پس از کلیک بر روی گزینه مذکور، می توانید بر روی گزینه “Start Mining” کلیک کنید.
سپس وارد صفحه‌ای می‌شوید که می‌توانید گزینه “Mining” در پایین سمت چپ را تا حداکثر افزایش دهید، مطابق تصویر زیر.
سپس بر روی سه خط بالای صفحه کلیک کنید.
در انتها، در پایین صفحه بر روی گزینه “Login” کلیک کنید.
بعد از ورود، گزینه “+Google” را انتخاب کنید.
در مرحله بعد، اکانت جیمیل خود را انتخاب کنید.
گزینه “Allow” را انتخاب کنید.
در نهایت، به تب قبلی برگردید و در حال ماین کردن بیت کوین خواهید بود.
با انجام این مراحل، می‌توانید مرورگر CryptoTab را نصب کرده و به استخراج بیت کوین بپردازید.

بعد از این مرحله، سیستم خود را روشن نگه دارید و بهتر است مانیتور خود را خاموش کنید. توصیه می‌شود سیستم شما بیشتر از 5 ساعت متوالی روشن نباشد و به آن یک ربع استراحت دهید. سیستم شما در صورتی که به صورت خودکار روشن باشد، از قدرت پردازشی شما برای حل معاملات ریاضی بلاک‌های بیت کوین استفاده می‌کند و به عوض به شما بیت کوین اهدا می‌کند که می‌توانید آن را بفروشید.

تا زمانی که می‌خواهید استخراج را انجام دهید، لطفاً صفحه مرورگر خود را ببندید؛ زیرا با بستن صفحه، استخراج متوقف می‌شود و بیت کوین‌های شما ذخیره می‌شوند تا زمانی که صفحه را دوباره باز کنید. اما باید به یاد داشته باشید که رقم بیت کوین استخراج شده هر 10 دقیقه یکبار به روزرسانی می‌شود.

بهترین روش برای افزایش درآمد خود از این روش، جذب زیرمجموعه‌ها است. با فعالیت زیرمجموعه‌ها، درآمد شما نیز افزایش می‌یابد. بنابراین بهترین راهکار این است که با تبلیغات زیرمجموعه‌گیری فعالیت کنید. این روش نه تنها به تیم و مجموعه کمک می‌کند تا درآمد بیشتری کسب کنند، بلکه تعداد افرادی که درآمد بدست می‌آورند نیز افزایش می‌یابد.

میزان درآمد بیت کوین از وب سایت CryptoTab کاملاً وابسته به تعداد ساعاتی است که کامپیوتر شما روشن است. به عنوان مثال، اگر کامپیوتر شما در هفته 60 ساعت روشن باشد و همچنین 30 رفرال یا زیرمجموعه داشته باشید، می‌توانید حدوداً 60 دلار در هفته درآمد کسب کنید.

در صورتی که بدون رفرال یا زیرمجموعه فعالیت کنید و در روز 10 ساعت کار کنید، میزان درآمد شما حدود 30 دلار در هفته خواهد بود.

برای برداشت بیت کوین و فروش آن، باید توجه داشته باشید که باید میزان بیت کوینی که استخراج کرده‌اید به حداقل 0.00001 بیت کوین برسد. در این صورت می‌توانید بیت کوین خود را برداشت کنید. برای این کار، باید به تنظیمات مرورگر خود بروید و روی گزینه “Withdraw BTC” کلیک کنید.

بعد از کلیک بر روی گزینه مربوطه، در ابتدا شما می توانید بیت کوین را به حساب خود منتقل کنید. در صورتی که حسابی ندارید، می توانید به سایت بلاکچین مراجعه کنید و حساب خود را ایجاد کنید. همچنین، می توانید کیف پول خود را در همین سایت ایجاد کنید.

بعد از انتقال به کیف پول، می توانید از طریق سایت‌های صرافی فروش بیت کوین خود را به ریال تبدیل کنید و در نهایت می توانید آن را به کیف پول خود واریز کنید. این روش نه تنها به عنوان یک سرمایه گذاری، بلکه به عنوان یک روش برای کسب درآمد نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، زیرا بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال پتانسیل رشد بالایی دارند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *