0

سرور مجازی ترید چیست؛ 4 ارائه دهنده برتر آن

170031007028
بازدید 565

اگر اهل بازارهای مالی و تجاری هستید، به ویژه بازارهای مالی خارجی و فارکس حتما می دانید، که قطعی اینترنت چه خسارت سنگینی می تواند برای شما به همراه داشته باشد. اگر اهل این بازارها هستید حتما می دانید که سرور مجازی ترید چیست و چه مزایایی برای شما به همراه دارد.

از آنجا که تریدرها باید به بازارهای جهانی متصل شوند و برای درآمد خود نیازمند اینترنتی بدون ایراد و قطعی با سرعت بالا هستند، از همین رو استفاده از سرورهای مختلف می تواند نقشی حیاتی برای آن ها داشته باشد. در این مقاله به شما خواهیم گفت که سرور مجازی ترید چیست و برای خرید آن کدام ارائه دهندگان برتر در کشور را انتخاب کنید.

 سرور مجازی ترید چیست؟

تاخیر در اینترنت و یا قطعی آن برای کسانی که دائما به آن نیاز دارند و از آن استفاده می کنند، بسیار آزاردهنده است. از همین رو بسیاری از کسانی که فعالیت های حیاتی با اینترنت انجام می دهند، به سرعت و عدم قطعی آن اهمیت زیادی می دهند. فرقی نمی کند در زمینه بازی های آنلاین فعالیت دارید یا ترید در بازارهای مالی جهانی که کمترین سرعت اینترنت می تواند موجب خسارت به شما شود.

در این شرایط کسانی که به عنوان تریدر فعالیت اقتصادی  و تجاری دارند می توانند، از نوعی سرور به نام سرور مجازی استفاده کنند. در واقع بهترین کاری که این افراد می توانند انجام دهند، خرید VPS است که به آنها کمک می کند، در حین فعالیت اقتصادی خود بدون نگرانی از قطعی یا کاهش سرعت اینترنت کار خود را انجام دهند.

استفاده از این سرور مزایای مختلفی را به همراه دارد که مهمترین آن ها عبارت است از:

  • افزایش سرعت برای انجام معاملات مالی
  • افزایش ثبات و اطمینان به این سرورها به دلیل عدم قطعی یا کاهش سرعت
  • امکان استفاده از ربات ترید ارز دیجیتال با استفاده از این سرور
  • عدم تاخیر یا لغزش در حین کار
  • دسترسی دائمی به معاملات تجاری در بازارهای جهانی
  • امنیت بالای داده ها
  • پشتیبانی قوی و شبانه روزی از سوی شرکت های خدمات دهنده

 اگر قصد دارید یک سرور مجازی ترید  با قابلیت های مناسب را خریداری کنید، پارامترهای مختلفی را باید در نظر بگیرید که مهمترین آن ها عبارت است از: 

  • سیستم عامل سرور مجازی ترید 
  • الزامات سخت افزاری با عملکرد روان 
  • لوکیشن  دیتاسنتر سرور مورد نظر 
  • قیمت مناسب 
  • امنیت بالا
  • پشتیبانی قوی

4 ارائه دهنده برتر vps ترید

سرور مجازی ترید چیست؛ 4 ارائه دهنده برتر آن

علاوه بر پارامترهایی که در انتخاب سرور مجازی ترید باید در نظر بگیرید، در انتخاب شرکت خدمات دهنده این سرور نیز باید دقت و توجه کافی را به کار بگیرید. در حال حاضر در ایران شرکت های زیادی کار ارائه خدمات سرور مجازی ترید را به مشتریان خود انجام می دهند، که بهترین این شرکت ها شامل موارد زیر می باشد:

وب رمز

یکی از بهترین شرکت ها با بیش از دو دهه سابقه حرفه ای در زمینه ارائه خدمات هاستینگ و سرور در کشور است که شما می توانید، خدمات سرور مجازی خود را برای ترید از این شرکت تهیه کنید. پشتیبانی قوی، قیمت مناسب، امنیت بالا از مهمترین مزایای استفاده از خدمات شرکت وب رمز می باشد.

علاوه بر سرور مجازی شما می توانید خدمات دیگری مانند انواع سرورهای اختصاصی، اشتراکی، هاست، دامنه و سئو و تولید محتوا را نیز از این شرکت دریافت کنید. امکانات مختلفی مانند امکان فول بکاپ برای سرور، سرعت بالای سرور و نیز خدماتی مانند میزبانی سایت های داخلی از دیگر فاکتورهایی است که وب رمز برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

ایران هاست

از دیگر شرکتهای ارائه  دهنده خدمات میزبانی در ایران که رتبه برتر را از آن خود کرده، مربوط به شرکت ایران هاست می باشد. این شرکت پلن های مختلفی را برای سرور مجازی در نظر گرفته است.

علاوه بر اینکه هزینه راه اندازی سرور مجازی توسط این شرکت رایگان می باشد. مانیتورینگ خودکار سرویس ها، عدم استفاده از سورس دیگر شرکت ها، داشتن مالکیت سرور از جمله مزایای خدمات سرور مجازی ترید توسط ایران هاست می باشد. شما با استفاده از سرورهای این شرکت می توانید از لوکیشن ایران و کانادا با آی پی اختصاصی استفاده کنید.  

سرور مجازی ترید چیست؛ 4 ارائه دهنده برتر آن

پارس پک

یکی دیگر از ارائه کنندگان vps ترید شرکت قدیمی پارس پک است. این شرکت بیش از یک دهه کار ارائه خدمات به مشتریان خود را با بالاترین میزان رضایت انجام داده است. شما می توانید انواع سرور اعم از سرور اختصاصی، هاست ابری، سرور ابری و… را از این شرکت خریداری کنید.

پلنی که پارس پک برای مشتریان خود در نظر گرفته با امکان استفاده از لوکیشن کشورهای مختلف مانند ایران، آلمان، هلند، انگلیس با سرعت بالا یک تا 10 گیگ می باشد. شما می توانید به راحتی منابع سخت افزاری خود را تا 72 هسته  و رم 256 روی سرورهای این شرکت ارتقا دهید. برای خرید سرور مجازی ترید از این شرکت امکان پرداخت هزینه به صورت ماهانه و نیز تست سرعت رایگان به مدت 24 ساعت برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

برتینا

در میان نام شرکت های مختلف هاستینگ و میزبانی سایت، برتینا یکی از نام های مشهور است که حتما شما هم آن را می شناسید. این شرکت خدمات پیشرفته ای در زمینه فناوری دارد که برای خرید سرور مجازی ترید می توانید، از خدمات این شرکت استفاده کنید. علاوه بر فروش سرور شما می توانید از خدمات هاستینگ، تبلیغات و ساخت اکانت در گوگل، سرور اختصاصی و… این شرکت استفاده کنید.

پشتیبانی 24 ساعته در کنار سیستم کولینگ و اطفا حریق پیشرفته از جمله مزایایی است که با استفاده از خدمات این شرکت از آن بهره مند می شوید. اگر بخواهید سرور vps ترید را از این شکرت خریداری کنید، می توانید از لوکیشن ایران، فرانسه و آلمان استفاده کنید.

نتیجه گیری

استفاده از خدمات هاستینگ و خرید سرور همیشه یکی از مهمترین دغدغه هایی است که بسیاری از افراد در ایران دارند. به ویژه آنکه محدودیت در سرعت اینترنت می تواند به کسب و کار آن ها خسارت بزند. تریدرها از جمله کسانی هستند که نیازمند اتصال دائمی اینترنت با سرعت بالا هستند.

سرور مجازی ترید یکی از گزینه هایی است که افراد می توانند به راحتی و با قیمتی مناسب از طریق شرکت های معتبر خریداری کنید. شرکت فناوری اطلاعات وب رمز عرضه کننده vps مجازی با کیفیت و با پشتیبانی قوی است که شما می توانید، برای خرید مناسب و مقرون به صرفه این سرور با کارشناسان وب رمز تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *