0

معرفی بازی‌های “بازی کن و درآمد کسب کن”

پلتفرم
بازدید 405

معرفی بازی‌های “بازی کن و درآمد کسب کن”

بازار ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از سودآورترین بازارهای مالی در جهان شناخته می‌شود. اما برای کسب درآمد از این بازار، شرطی نیست که شما وارد معاملات اسپات یا اهرمی (فیوچرز) شوید. از زمان‌های بسیار قدیم، صنعت بازی یکی از پرطرفدارترین انشطه برای سرگرمی بسیاری از افراد بوده است. اما اکنون، این صنعت در یک بستر کاملاً متفاوت توانسته است سرمایه‌گذاران بسیار زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کند. “بازی کن و درآمد کسب کن” یا Play To Earn یک دسته‌بندی جدید در دنیای ارزهای رمزنگاری شده است که در ادامه این مقاله، به بررسی بازی‌های Play To Earn و نحوه کسب درآمد از آنها می‌پردازیم.

برترین بازی‌های Play To Earn

بازی تتان آرنا: یکی از جدیدترین بازی‌های Play To Earn
بازی تتان آرنا یکی از بازی‌های جدید وارد حوزه بازی‌های Play To Earn است. در این بازی، شما می‌توانید به صورت کاملاً رایگان وارد آن شوید. این یکی از ویژگی‌های برجسته در حوزه Play To Earn است، زیرا شما نیازی به پرداخت هزینه برای ورود به بازی و کسب درآمد از آن ندارید. بازی تتان آرنا بر اساس بستر بلاکچین عمل می‌کند و از قراردادهای بایننس اسمارت چین استفاده می‌کند.

تتان آرنا: بازی کن و درآمد کسب کن در ویندوز، مک، آیفون و اندروید

شما می‌توانید این بازی را بر روی سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک، آیفون و اندروید بازی کنید و از آن برای کسب درآمد استفاده کنید. پس از نصب این بازی روی سیستم عامل خود، باید ثبت نام خود را با استفاده از ایمیل شخصی خود تکمیل کنید. سپس باید کیف پول متامسک خود را به بازی متصل کنید. بازی از مرحله‌ای شروع می‌شود که سیستم به شما 3 کاراکتر به صورت کاملاً تصادفی هدیه می‌دهد. به عنوان بازیکن، شما باید یکی از این سه کاراکتر را به عنوان شخصیت اصلی خود انتخاب کنید و با آن وارد بازی شوید.

بازی “Gods Unchained”: جنگ میدانی و جوایز توکنی
بازی “Gods Unchained” در قالب یک جنگ میدانی برگزار می‌شود و به برندگان این نبرد، به عنوان جایزه، توکنی به نام THC اعطا می‌شود. هنگامی که سطح شما به یک سطح قابل قبول برسد، سیستم به شما اجازه می‌دهد تا توکن THC را برداشت کنید و شما می‌توانید این توکن را در کیف پول متامسک خود مشاهده کنید. توکن جایزه بازی “Gods Unchained” (THC) نیز در صرافی کوینکس لیست شده است. علاوه بر این، شما می‌توانید با بازی کردن “Gods Unchained” درآمدی به صورت دلاری کسب کنید و همچنین می‌توانید بر روی خود ارز تتان آرنا که با نام THG شناخته می‌شود، سرمایه‌گذاری کنید و از افزایش ارزش این رمزارز سود قابل توجهی کسب کنید. توکن‌های THG نیز در صرافی کوینکس لیست شده‌اند.

بازی “Gods Unchained”: بازی بدون هزینه پرداختی و رمزارزی

بازی “Gods Unchained” یکی دیگر از بازی‌هایی است که می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه یا استفاده از رمزارز، از آن لذت ببرید. این بازی بر بستر بلاکچین عمل کرده و از قراردادهای هوشمند اتریوم استفاده می‌کند. پس از ورود به وبسایت بازی و ثبت نام با استفاده از ایمیل شخصی خود، شما باید کیف پول متامسک خود را به بازی متصل کنید. مهم است به‌یاد داشته باشید که این بازی بر اساس پلتفرم قرارداد هوشمند اتریوم ساخته شده است، بنابراین مناسب است که قبل از انتقال، مقدار مناسبی از رمزارز را جمع‌آوری کرده و سپس تصمیم به انتقال آن بگیرید. زیرا هزینه تراکنش در اتریوم نسبتاً بالا است و در صورتی که رمزارز کمی داشته باشید، این انتقال برای شما به صرفه نخواهد بود.

بازی “Gods Unchained”: بازی Play To Earn با ویژگی‌های منحصر به فرد
بازی “Gods Unchained” یکی از بازی‌های Play To Earn است که به شما امکان می‌دهد در ابتدا یکی از 6 خدای موجود را که هرکدام ویژگی‌های منحصر به فردی دارند، انتخاب کنید. با استفاده از کارت‌هایی که هرکدام از آنها قدرت و سلامتی متفاوت دارند، وارد نبردهای آنلاین با سایر بازیکنان می‌شوید و در صورت برد در این نبردها، جوایزی به شما تعلق می‌گیرد. علاوه بر این، با شرکت در تورنمنت‌هایی که بازی “Gods Unchained” برگزار می‌کند، می‌توانید از جوایز ویژه‌ای بهره‌مند شوید. همچنین، با تبدیل کارت‌های معمولی به کارت‌های حرفه‌ای، می‌توانید درآمد قابل توجهی از این بازی کسب کنید. اما یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از این بازی، سرمایه‌گذاری در ارز GODS است که می‌تواند در آینده سودهای بزرگی را برای شما به همراه داشته باشد. این رمزارز در صرافی‌های بزرگ مانند کوین بیس و کوکوین نیز معامله می‌شود.

بازی “ویکتوریا VR”

به نظر شما چه عواملی می‌توانند صنعت بازی‌ها را در بستر بلاکچین پررونق‌تر کنند؟ شاید پاسخ شما شامل خلاقیت و استفاده از ابزارهای منحصربه‌فرد باشد. بازی “ویکتوریا VR” که یکی از بازی‌های Play To Earn است، این رویکرد را به عمل درآورده است. این بازی با استفاده از فناوری واقعیت مجازی (VR)، نوعی جدید از بازی‌ها را در بستر بلاکچین اجرا می‌کند.

ارز دیجیتال “ویکتوریا VR” یک بازی MMORPG مبتنی بر بلاکچین است که درواقعیت مجازی با گرافیک واقعی ساخته شده است و بر اساس موتور Unreal Engine توسعه یافته است. این بازی متعلق به کاربران آن است و یک جهان واقعی برای تمامی پلتفرم‌های واقعیت مجازی فراهم می‌کند. آن به عنوان یک قلمرو مجازی مشترک در جهان متاورس، بازی‌ها و برنامه‌های غیرمتمرکز را به اشتراک می‌گذارد. در این بازی، ماموریت‌ها و ماجراجویی‌های بی‌پایان وجود دارد و کاربران می‌توانند NFT‌ها را به صورت سه‌بعدی مبادله کنند. اما نکته قابل توجه در مورد بازی “ویکتوریا VR”، اهدای پاداش به کاربران برای فعالیت‌هایشان است.

ویکتوریا VR دارای استفاده‌های متنوعی از جمله استیکینگ (Staking)، دائو (DAO) و خرید زمین‌های واقعیت مجازی (VR) است. علاوه بر این، می‌توانید در محیط بازی با فعالیت‌های خود درآمد کسب کنید. همچنین، با سرمایه‌گذاری در ارز ویکتوریا VR، می‌توانید به سود خوبی دست یابید. این مهم است که ارز ویکتوریا VR در یکی از صرافی‌های مهم بازار ارزهای دیجیتال، به عنوان مثال کوکوین، لیست شده است.

دنیا در یک مسیر جدید قرار گرفته است و دنیای متاورس به عنوان یکی از حوزه‌های جذاب و سودآور در زمینه ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. بسیاری از افراد به این نتیجه رسیده‌اند که این حوزه دارای آینده‌ای بسیار روشن است. لازم به ذکر است که باید به‌هیچ‌وجه بدون آموزش وارد این بازار شوید. به دلیل نوسانات قوی، مدیریت سرمایه یکی از عوامل مهم برای حضور پایدار در این بازار است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *