0

معرفی و توضیحات صرافی WigoSwap

صرافی
بازدید 313

WigoSwap یک پلتفرم DeFi است که در شبکه فانتوم فعالیت می‌کند. این پلتفرم محصولاتی مانند صرافی غیرمتمرکز (DEX)، بازار NFT و مینی بازی‌ها را با رابط کاربری ساده و کارمزد تراکنش بسیار پایین ارائه می‌دهد. کاربران شبکه فانتوم می‌توانند از این پلتفرم استفاده کنند. به همین دلیل، تیم WigoSwap پلتفرم خود را به عنوان “یک فروشگاه یک مرحله‌ای برای تمام نیازهای DeFi شما در شبکه فانتوم” معرفی می‌کند.

هدف کلی پلتفرم Wigo ارائه خدمات منحصر به فرد DeFi با سرعت بسیار بالا و کم هزینه به کاربران است. تیم پشتیبانی Wigo به دنبال طراحی محصولاتی است که به راحتی قابل استفاده برای کاربران باشند و همچنین فرصت‌های درآمد غیرفعال جدید را فراهم کرده و در اجرای پروژه‌های جدید در شبکه فانتوم کمک کنند.

هدف صرافی WigoSwap چیست؟

تیم WigoSwap با هدف توسعه مداوم ایده‌ها و حل مشکلات با استفاده از پروتکل‌های موجود، سعی دارد استفاده از پلتفرم WigoSwap را برای همه کاربران ساده و سودآور کند. بنابراین، برای هر دسته‌بندی از کاربران، از تریدرهای حرفه‌ای تا کلکسیونرها، WigoSwap می‌تواند یک گزینه جذاب باشد. در ادامه این مقاله، با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درباره صرافی WigoSwap کسب کنید.

هدف اصلی صرافی WigoSwap و توکن WIGO

هدف اصلی صرافی WigoSwap، طراحی یک اکوسیستم با محصولات کاربرپسند و آسان در دنیای رمزارزها است. این صرافی به دنبال قرار دادن دنیای دیفای در دسترس همه است و همواره در تلاش است با ایجاد فرصت‌های جدید برای کاربران، درآمد غیرفعال را برای آنها فراهم کند.

توکن WIGO نماد بومی و مستقل اکوسیستم WigoSwap است. حداکثر تامین آن تعیین شده و برابر با 2 میلیارد واحد است. از این مجموع، 8٪ برای ضرب و عرضه اولیه اختصاص داده شده است. این شامل 3٪ برای سرمایه‌گذاران سرآغازی، 3٪ برای ایردراپ‌ها و 2٪ برای تأمین اولیه صرافی‌های غیرمتمرکز یا IDO می‌شود. همچنین، 80٪ از توکن WIGO برای فارمینگ و استیکینگ و 10٪ برای تیم و 2٪ برای سازمان غیرمتمرکز خودمختار یا DAO اختصاص داده شده است.

خدمات اصلی صرافی WigoSwap چیست؟

صرافی WigoSwap یک بازارساز خودکار (AMM) است که در آن یک صرافی غیرمتمرکز نقش اصلی را در اکوسیستم ایفا می‌کند. هدف اصلی WigoSwap، هدایت کاربران به سمت تمرکززدایی است و با ارائه خدمات مختلف، به این هدف می‌رسد.

خدمات ارائه شده توسط WigoSwap شامل موارد زیر است:

سواپ
با استفاده از صرافی‌های غیرمتمرکز، کاربران دیگر نیازی به استفاده از صرافی‌های متمرکز ندارند. در WigoSwap، تمام عملیات کاربران از طریق کیف پول خود انجام می‌شود. این به معنای عدم وابستگی به شخص ثالث برای مدیریت دارایی‌ها است.

هنگام انجام یک معامله (سوآپ) در صرافی WigoSwap، کارمزد تراکنش 0.19٪ از شما کسر می‌شود و به صورت زیر تقسیم می‌شود: 0.18٪ به عنوان پاداش کارمزد به ارائه دهندگان نقدینگی در استخرهای نقدینگی باز می‌گردد و 0.01٪ به سمت مکانیسم سوزاندن (GBM)Gamified ارسال می‌شود.

استخرهای نقدینگی
وقتی که برای یک توکن خاص دارایی نقدینگی کافی وجود داشته باشد، کاربران قادر خواهند بود توکن‌های خود را مبادله کنند. در نتیجه، کمبود نقدینگی برای توکن‌هایی که قصد مبادله آنها را دارید، می‌تواند عملیات را پیچیده، پرهزینه یا حتی غیرممکن کند. کاربرانی که نقدینگی را به استخرهای نقدینگی ارائه می‌دهند، توکن‌های Wigo LP را دریافت می‌کنند. به علاوه، کاربران در ازای هزینه‌هایی که بابت تراکنش‌های خود در پلتفرم پرداخت می‌کنند، پاداش دریافت می‌کنند. این روند باعث تضمین می‌شود که نقدینگی برای صرافی غیرمتمرکز WigoSwap تا حدی در دسترس باشد.

ییلد فارمینگ (WigoFarm)
کاربرانی که نقدینگی لازم را به پلتفرم ارائه می‌دهند، با دریافت توکن‌های WIGO پاداش می‌گیرند. این اقدام همچنین خطر از دست دادن موقتی که یکی از ویژگی‌های ذاتی پروتکل‌هایی است که نقدینگی کاربران را قفل می‌کند، را به حداقل می‌رساند.

استیکینگ توکن WIGO
علاوه بر این، شما می‌توانید با استفاده از WigoBank و با استیک کردن توکن WIGO، توکن‌های رایگان در پلتفرم WigoSwap کسب کنید. برای سرمایه‌گذاری در WigoBank، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

به صفحه WigoBank بروید.

روی گزینه Connect در بالای صفحه کلیک کنید تا کیف پول خود را به WigoSwap متصل کنید.

پس از اتصال کیف پول خود، می‌توانید بین دو گزینه استیکینگ یکی را انتخاب کنید:
اول، ترکیب خودکار: در این روش، پاداش‌هایی که به دست می‌آورید (مثلاً توکن‌های WIGO) به طور خودکار ترکیب می‌شوند و مجدداً در WigoBank سرمایه‌گذاری می‌شوند.

دوم، استاندارد (بازخوانی دستی): این روش از شما می‌خواهد که پاداش خود را مطالبه کنید و در صورت تمایل می‌توانید آن را به صورت دستی در WigoBank استیک کنید.

پس از انتخاب گزینه استیکینگ، برای ادامه روی گزینه “Enable” کلیک کنید.

با کلیک بر روی “Enable”، این گزینه به حالت استیک تغییر می‌یابد. برای ادامه، روی آن کلیک کنید.

مقدار توکن‌های WIGO را که می‌خواهید در WigoBank به اشتراک بگذارید، وارد کنید یا به سادگی درصدی از موجودی خود را برای اشتراک در WigoBank انتخاب کنید.

بر روی گزینه “Confirm” کلیک کنید و عملیات را تایید کنید.

پس از پردازش تراکنش، می‌توانید ارزش به‌روزشده توکنی که استیک کرده‌اید را مشاهده کنید.

در نهایت، می‌توانید جزئیات توکن‌های استیک شده خود را در WigoBank مشاهده کنید. اگر روش خودکار را انتخاب کرده باشید، یک تایمر شمارش معکوس خواهید دید که زمان باقی‌مانده تا پایان استیکینگ را نشان می‌دهد. اگر از روش پیش‌فرض نیز استفاده می‌کنید، گزینه “Collect” برای جمع‌آوری پاداش‌ها وجود دارد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *