0

معرفی بهترین وبسایت‌های کپی تریدینگ

Copy trading
بازدید 363

تجربه معاملاتی کپی، یک نوع معامله است که به عنوان معاملات اجتماعی یا معاملات آینه شناخته می‌شود. در این روش، شما به شخص دیگری اجازه می‌دهید تا با کپی مستقیم معاملاتی که او انجام می‌دهد، یک استراتژی معاملاتی برای شما ایجاد کند. حالت خودکار بهترین گزینه برای معاملات کپی است، اما امکان استفاده از حالت دستی نیز وجود دارد. برای آشنایی بیشتر با سایت‌های کپی تریدینگ در بازار ارزهای دیجیتال، با ما تا انتهای مقاله همراه شوید.

لیست بهترین سایت‌های کپی تریدینگ در بازار ارزهای دیجیتال:

پلتفرم BitYard:
BitYard یک پلتفرم مشتقات ارزهای دیجیتال معتبر است که در سال 2014 تأسیس شده است. این پلتفرم امکان دسترسی به بازار جهانی ارزهای دیجیتال را از طریق CFD، معاملات کپی و معاملات نقطه‌ای فراهم می‌کند. با مستقر شدن در سنگاپور، BitYard یک سازمان بزرگ است که بیش از 150 کشور را پوشش می‌دهد و به تجارت کنندگان خود اجازه می‌دهد بدون در نظر گرفتن کشور محل اقامت، معامله کنند.

نام سایت ۲:
توضیحات مربوط به سایت ۲.

نام سایت ۳:
توضیحات مربوط به سایت ۳.

لطفاً توجه داشته باشید که قبل از هرگونه معامله‌ای، بهتر است از جنبه‌های امنیتی و قوانین محلی مربوطه آگاهی کسب کنید و تحقیقات لازم را انجام دهید.

ویژگی‌های پلتفرم BitYard عبارتند از:

پاداش ارجاعی: BitYard برای تشویق کاربران، هنگام ثبت نام حساب جدید، پاداش ارجاعی به مبلغ 258 USDT ارائه می‌دهد.

  • رابط کاربری ساده و کاربرپسند: این وب سایت دارای رابط کاربری ساده و کاربرپسند است که تجربه تراکنش سریع را به کاربران فراهم می‌کند.
  • ضمانت بازگشت کامل پول: برای هر تجارتی، BitYard ضمانت بازگشت کامل پول را ارائه می‌دهد.
  • حساب آزمایشی: این پلتفرم به کاربران خود پیشنهاد می‌دهد تا با یک حساب آزمایشی در سایت فعالیت کنند و به معامله بپردازند.
  • معامله در بازار کریپتو: BitYard به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا در بازار کریپتو معامله کنند و ارزهای رمزنگاری برجسته را خریداری کنند.
  • Margin Trading: با استفاده از BitYard Margin Trading، معامله‌گران می‌توانند تا 125 برابر در ارزهای دیجیتال و تقریباً 200 برابر در مشتقات اهرمی داشته باشند.
  • کارمزد: برای بررسی میزان کارمزد در پلتفرم BitYard بهتر است به سایت رسمی آن مراجعه کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که قبل از هرگونه معامله‌ای، بهتر است از جنبه‌های امنیتی و قوانین مربوطه آگاهی کسب کنید و تحقیقات لازم را انجام دهید.

هزینه‌های معاملاتی در بازار اسپات عبارتند از:

هزینه تولید کننده: 0.1٪
هزینه تیکر: 0.1٪
هزینه تبدیل: 0.1٪
بازار CFD:

کارمزد معامله: این کارمزد از 0.75٪ تا 0.05٪ متغیر است.
هزینه باز و بسته شدن یک موقعیت: معادل مارجین ضربدر اهرم ضربدر 0.05٪.
هنگام باز کردن موقعیت در BitYard، هزینه 0.1٪ دریافت می‌شود.

مشتقات:

هزینه باز و بسته شدن یک موقعیت: معادل حاشیه ضربدر اهرم ضربدر 0.025٪.
هزینه باز کردن موقعیت در BitYard: 0.05٪.
درباره پلتفرم BingX اطلاعاتی در دسترس نیست و بنابراین نمی‌توانم درباره هزینه‌های معاملاتی آن صحبت کنم.

BingX، یک صرافی دیجیتال فارکس است که در سال 2018 تأسیس شده است و خدمات معاملاتی کپی، اسپات و مشتقات را به ارمغان می‌آورد. این پلتفرم خدمات خود را به بیش از 100 کشور در سراسر جهان ارائه می‌دهد. به عنوان یک شبکه اجتماعی معاملات رمزنگاری، BingX برای کاربران خود سعی می‌کند تا امکان دسترسی به استراتژی‌های معاملاتی ارز دیجیتال را فراهم کند و اطمینان حاصل کند که همه کاربران به روشی شفاف، جذاب و آسان در سرمایه‌گذاری خود عمل می‌کنند. علاوه بر این، این پلتفرم بهترین معاملات کپی فارکس، شاخص‌های جهانی، تسهیلات تجارت کپی خودکار، کالاهای با ارزش و سایر محصولات معاملاتی قراردادی را نیز ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های پلتفرم BingX عبارتند از:

امکان مبادله آسان ارز دیجیتال: معامله‌گران با کلیک بر روی گزینه “تبادل” قادرند به راحتی یک ارز دیجیتال را با یک ارز دیجیتال دیگر مبادله کنند.

رابط کاربری پیشرفته: BingX به نیازهای تمام معامله‌گرانی که به دنبال دسترسی به یک پلتفرم معاملاتی پیشرفته هستند، پاسخ می‌دهد. این پلتفرم یک رابط کاربری مدرن، ساده و کاربرپسند را ارائه می‌دهد و قابل استفاده بر روی دسکتاپ و موبایل است.

ابزارهای تجارت کپی: BingX به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌های تجارت کپی، نمودارها با نشانگرها، ابزارهای چت متعدد و سایر امکانات را فراهم می‌کند.

کوین‌های مجازی رایگان: هنگام ایجاد یک حساب کاربری جدید در BingX، این پلتفرم به کاربران توکن‌های مجازی ارائه می‌دهد. به عبارت دیگر، 100,000 توکن VSD را به آنها اختصاص می‌دهد که این توکن‌ها بدون نیاز به واریز پول واقعی در پلتفرم معامله‌گری قابل استفاده هستند.

• گزینه معاملات کپی تریدینگ در دسترس تمامی معامله‌گران BingX قرار دارد. این گزینه به شما امکان می‌دهد استراتژی‌های برتر استفاده شده توسط معامله‌گران حرفه‌ای را پیگیری و کپی کنید. برای به اشتراک گذاشتن استراتژی‌های خود، 8٪ از سود کل به معامله‌گران حرفه‌ای اختصاص داده می‌شود.

• علاوه بر این، BingX فرصتی برای فعالیت در بازارهای سنتی نیز فراهم می‌کند. این به معنای قابلیت پیش‌بینی حرکت قیمت در بازارهایی مانند فارکس، شاخص‌ها و کالاها است.

• در مورد میزان کارمزد در پلتفرم BingX، بررسی می‌شود.

• کارمزد معاملات:
برای باز کردن و بستن یک موقعیت در BingX، کارمزد معاملاتی 0.075٪ از حجم معامله دریافت می‌شود.

• کارمزد سپرده‌گذاری:
وقتی ارز دیجیتال را به BingX واریز می‌کنید، هیچ کارمزدی برای سپرده‌گذاری دریافت نمی‌شود.

• هزینه‌های برداشت:
برای انتقال اتریوم و بیت‌کوین از BingX، هزینه برداشت به ترتیب 0.007 ETH و 0.0005 BTC دریافت می‌شود. همچنین، هزینه برداشت استیبل‌کوین در BingX برابر با 28 دلار برای هر تراکنش است.

درباره پلتفرم PrimeXBT:
PrimeXBT یکی از پیشروترین پلتفرم‌های کپی تریدینگ بیت‌کوین است. علاوه بر بیت‌کوین، ارزهای دیجیتال دیگری نیز مانند اتریوم، لایت‌کوین و ریپل در این پلتفرم پشتیبانی می‌شوند. شما می‌توانید آن را راه‌اندازی کنید و در فقط 40 ثانیه بدون نیاز به KYC (شناسایی مشتری) شروع به معامله کنید. همچنین، PrimeXBT بهترین رابط کاربری و تجربه کاربری را ارائه می‌دهد و اهرم تا 100 برابر را فراهم می‌کند. کارمزد اسمی در این پلتفرم برابر با 0.05٪ است.

ویژگی‌های پلتفرم PrimeXBT:
• سهولت پیمایش: وب‌سایت این پلتفرم به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌های کپی‌تریدینگ، راحتی در پیمایش را فراهم می‌کند. ویژگی‌های این پلتفرم در منوی ابزارهای معاملاتی قرار دارند، اگرچه بهتر است آن‌ها را در منوی هدر قرار دهید. همچنین، نام‌ها در منوی معاملاتی و ابزارهای تریدینگ در صفحه متفاوتی قرار دارند، که ممکن است کپی‌تریدینگ برای معامله‌گران تازه‌کار گیج‌کننده باشد.

• معاملات اهرمی: این پلتفرم معاملات با اهرم تا 100 برابر را فراهم می‌کند. شما می‌توانید با سپرده‌گذاری کمتر از 1٪ از میزان معاملاتی خود، معامله کنید.

• رمزارزهای پشتیبانی شده: این پلتفرم از 17 رمزارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند که یکی بیشتر از تعداد رمزارزهایی است که eToro پشتیبانی می‌کند.

درباره میزان کارمزد در پلتفرم PrimeXBT، بررسی می‌شود.

کارمزدهای معاملاتی بر اساس جفت‌های معاملات و ویژگی‌های معاملاتی قابل توجهی متغیر هستند. در معاملات معمولی، کارمزد 0.001٪ است، در حالی که در معاملات کپی، کارمزد 1٪ است.

پلتفرم Bybit:
Bybit یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که به تازگی خدمات معاملات کپی‌تریدینگ را راه‌اندازی کرده است. یکی از بهترین ویژگی‌های معاملات کپی در Bybit این است که هیچ هزینه اضافی برای معاملات کپی وجود ندارد. معامله‌گران اصلی (Master Traders) 10٪ از سود خالص دنبال‌کنندگان خود را دریافت می‌کنند، بنابراین معامله‌گران اصلی هیچ سود یا درآمدی از معامله ندارند. Bybit اجازه می‌دهد از اهرم تا 100 برابر استفاده کنید، که به نظر بسیار پرخطر می‌رسد.

ویژگی‌های پلتفرم Traderwagon:
• معاملات کپی فقط برای معاملات آتی موجود است.
• 10% از سود به معامله‌گران حرفه‌ای تقسیم می‌شود. به این معنی که 10٪ از سود حاصل از هر معامله به معامله‌گر حرفه‌ای اختصاص می‌یابد.
• در صورت از دست دادن 10 معامله متوالی، Traderwagon به طور خودکار معاملات کپی را در حساب شما غیرفعال می‌کند.
• برای معامله‌گران حرفه‌ای، محدودیت‌هایی وجود دارد تا امنیت فالوورها را بهبود بخشد.

پلتفرم Traderwagon، یکی از سایت‌های تجارت ارزهای دیجیتال محبوب و بروز در جهان است. TW انواع گزینه‌ها و ویژگی‌های مختلف تجارت کپی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این پلتفرم به عنوان ارتباط‌دهنده بین معامله‌گران با تجربه و تازه‌کاران عمل می‌کند. کاربران می‌توانند از Traderwagon برای شناسایی، ردیابی و تقلید معاملات از معامله‌گران برتر جهان استفاده کنند.

ما خدمات گوناگونی را ارائه می‌دهیم، از جمله ایجاد وبسایت‌های تجاری هوشمند برای مشتریان.
ما به امنیت و حفاظت از وجوه و اطلاعات شخصی کاربران اهمیت می‌دهیم.
هزینه‌های کم برای تراکنش‌ها برای شما فراهم می‌کنیم.
همچنین، انتقال فوری وجوه را فراهم می‌کنیم.

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *