0

اعترافی شوکه‌آور ایلان ماسک درباره دوج کوین

ایلان ماسک درباره دوج کوین
بازدید 440

در یکی از توییت‌های اخیر خود، ایلان ماسک اعترافی جالب درباره رمزارز دوج کوین با میلیون‌ها دنبال‌کننده‌ی خود به اشتراک گذاشت.

ایلان ماسک، سرمایه‌گذار مشهور آمریکایی، در یک توییت جالب با بیش از ۱۲۹٫۴ میلیون دنبال‌کننده در توییتر، درباره رمزارز دوج کوین (DOGE) صحبت کرده است. او اعلام کرده است که دوج کوین را رها کرده است.

مدیرعامل توییتر نیز تصویری با این متن را در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشته است:

“من بودم. من سگ‌ها را رها کردم.”

توییت‌های ایلان ماسک به طور معمول به عنوان شوخی‌های معروف او در شبکه‌های اجتماعی شناخته می‌شوند. او با شوخی به یکی از آهنگ‌های پاپ محبوب به نام “Who Let the Dogs Out” اشاره کرده است. این آهنگ در سال ۲۰۰۰ توسط گروه Junkanoo منتشر شد و در سال بعد به عنوان بهترین آهنگ رقص دریافت جایزه Grammy شد.

به نظر می‌رسد ماسک با ادعای اینکه خودش وظیفه آزادسازی دوج را برعهده داشته است، از یک آهنگ مشهور برای انتقال پیام خود استفاده کرده است. با این حال، به جای استفاده از واژه “سگ”، از واژه “دوج” استفاده کرده است.

مشارکت ماسک در رشد دوج کوین

در گذشته دو سال، ماسک یکی از بزرگترین حامیان دوج کوین بوده است. در سال ۲۰۲۱، وی به طور چشمگیری در افزایش قیمت این رمزارز مشارکت کرد و ارزش آن به حدی رسید که حتی ۰٫۷۳ دلار شد. برای دستیابی به هدف خود، ماسک توییت‌هایی در مورد رمزارزها منتشر کرد و دوج کوین را به عنوان یک دارایی رمزنگاری عمومی توصیف کرد.

علاوه بر تمجید و تعریف از دوج کوین، ایلان ماسک از این رمزارز به عنوان روشی برای پرداخت هزینه‌ها در شرکت‌هایی که زیرمجموعه‌های او هستند، از جمله تسلا و اسپیس‌ایکس، بهره برده است. بر اساس گزارش TheCryptoBasic، در ژانویه ۲۰۲۲، مدیرعامل توییتر اعلام کرد که امکان خرید برخی محصولات متنوع تسلا با استفاده از دوج کوین وجود دارد.

اخیراً، ماسک با لحن شوخی، دوج را به عنوان مدیر اجرایی جدید توییتر معرفی کرده است. این سرمایه‌گذار، پس از تکمیل خرید توییتر و در اوج دوره زمستان رمزارزها، با اشاره به ادغام دوج به عنوان روش پرداخت، فرصتی دوباره به این ارز دیجیتال داد.

ماسک در اکتبر سال گذشته، امکان استفاده از دوج کوین را در میان گزینه‌های روش‌های پرداخت پذیرفته شده معرفی کرد. همچنین، تسلا در سپتامبر ۲۰۲۲، پروژه Cyberwhistle را راه‌اندازی کرد که فقط از طریق دوج کوین قابل خریداری بود.

 

به این پست امتیاز بدید
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *