0

بازار توکن‌های غیرقابل قابلیت جایگزینی بلور (NFT)

ارز
بازدید 234

یکی از بخش‌های پرطرفدار و پیشرفته در صنعت ارزهای دیجیتال، بازار توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) است که در چند سال اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است. این بخش به دلیل رشد پیوسته خود، بازارهای فراوانی را برای تجارت توکن‌های NFT به وجود آورده است. یکی از بازارهای جدیدی که در این زمینه تأسیس شده است، بازار NFT بلور است. این بازار توکن‌های NFT را عرضه و ویژگی‌های رقابتی از جمله مرتب‌سازی توکن‌ها بر اساس حداقل قیمت و فیدهای قیمت فوری فراهم می‌کند. با این حال، برخی از ویژگی‌ها و داشبورد پیچیده بازار NFT بلور ممکن است برای کاربران عادی کمی پیچیده باشد. اگر به دریافت اطلاعات بیشتر درباره بازار NFT بلور علاقه‌مند هستید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

Blur Market، یک بازار و جمع‌آوری‌کننده توکن‌های NFT است که برای تجارت حرفه‌ای در شبکه اتریوم ایجاد شده است. این بازار با معرفی ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های کارآمد، بازارهای پیشرو را در پیشرفت تجربه معاملات توکن‌های NFT پیش می‌گیرد و آن را ساده و شهودی‌تر می‌کند.

Blur Market در مارس 2022 برای اولین بار راه‌اندازی شد و در تاریخ 19 اکتبر به صورت عمومی در دسترس قرار گرفت

تیم توسعه دهنده بازار NFT بلور در مارس 2022 در مرحله سرمایه‌گذاری اولیه خود، به رهبری شرکت سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال Paradigm، مبلغ 11 میلیون دلار را جمع‌آوری کرد. Paradigm، به عنوان یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر موفق در حوزه کریپتو، حضور در بازار Blur را بسیار مهم می‌داند. این شرکت قبلاً در پروژه‌های موفق دیگری در حوزه NFT مانند بازار OpenSea و Magic Eden نقشی داشته است.

علاوه بر این، چند نفر از فعالان معروف در صنعت NFT و ارزهای دیجیتال در این مرحله تامین مالی حضور داشتند، از جمله کلکسیونرهای شناخته شده با نام مستعار 6529، Cozomo de’ Medici، Zeneca و MoonOverlord. دریافت حمایت از رهبران فکری نشان‌دهنده اهمیت بالای بازار NFT بلور است و نشان می‌دهد که انگیزه‌ها و اهداف بازار NFT با هماهنگی بیشتری در جامعه گسترده‌تر توکن‌های NFT همراه است.

استفاده از بازار NFT بلور بسیار آسان است. کاربران پس از ورود به وب سایت این بازار، موظف می‌شوند کیف پول Web3 خود را متصل کنند. بازار بلور در حال حاضر از کیف پول‌های MetaMask و WalletConnect پشتیبانی می‌کند. پس از اتصال کیف پول، کاربران قادر خواهند بود در این وب سایت به کاوش در مجموعه‌های مختلف NFT بپردازند.

به‌طور پیش‌فرض، این بازار مجموعه‌ها را بر اساس حجم معاملات روزانه لیست می‌کند و اطلاعات کلیدی مانند قیمت رزرو، تعداد مالکان و معیارهای مختلف قیمت و حجم را به صورت خلاصه ارائه می‌دهد. همچنین، کاربران می‌توانند همه NFT‌های مبتنی بر اتریوم در کیف پول خود را از طریق بخش “Blur Market Portfolio” مشاهده کنند. در این بخش، امکان دسترسی به NFT‌های لیست شده، ارزش تخمینی مجموعه، کمیابی آن‌ها و حتی سود و زیان تخمینی آن‌ها وجود دارد.

رابط کاربری بازار NFT بلور قابل تنظیم است. برخلاف OpenSea که کاربران برای مشاهده تاریخچه فروش یا دیگر تجزیه و تحلیل‌ها باید بین برگه‌ها جابجا شوند، بازار Blur همه چیز را در یک صفحه نمایش می‌دهد و دسترسی و مقایسه آسان به تمام داده‌های مرتبط را فراهم می‌کند. ویژگی‌های دیگر مانند حالت تاریک/روشن، ردیاب هزینه گس و قیمت فید اتریوم نیز به‌طور پیش‌فرض در دسترس قرار دارند.

ویژگی‌های بازار NFT بلور چیست؟

بازار NFT بلور ادعا می‌کند که تا 10 برابر سریعتر از سایر بازارهای جمع‌کننده‌ی NFT عمل می‌کند. تراکنش‌های معلق در کمتر از یک ثانیه نمایش داده می‌شوند و لیست‌ها هر چهار ثانیه یکبار به‌روز می‌شوند، که برای کاربران یک مزیت بزرگ است. علاوه بر این، اولویت کارمزد گس در بازار NFT بلور به کاربران کمک می‌کند تا با پردازش سریع‌تر تراکنش‌های خرید خود، نسبت به خریداران NFT در صرافی‌ها یا بازارهای دیگر، عملکرد بهتری داشته باشند. نکته مهم این است که قراردادها در بازار NFT بلور نسبت به سایر بازارها بهینه‌تر هستند و تا 17٪ در هزینه‌های گس برای کاربران صرفه‌جویی می‌کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های شناخته‌شده بازار NFT بلور، رابط کاربری واضح آن است که ویژگی‌های مختلف NFT را نمایش می‌دهد و به کاربران امکان مشاهده قیمت‌های رزرو را می‌دهد. این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا دارایی‌ها را به طور دقیق ارزیابی کنند و برای افرادی که به دنبال NFT‌های کم ارزش هستند، بسیار مفید است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *