0

بهترین نوع و خدمات پلتفرم Crypto Genies

Crypto Genies platform
بازدید 89

پلتفرم Crypto Genies، یک اکوسیستم آواتار است که به کاربران اجازه می‌دهد در وسایل مد سرمایه گذاری کنند، فضاها و اماکن را کشف کنند و دنیای مینی خود را طراحی کنند. این راهنما تمام جوانب Genies Crypto، از نحوه کار و تاریخچه شرکت تا بروزرسانی‌های اخیر را پوشش می‌دهد. این پلتفرم به طور تقریبی شبیه به آواتارهای سنتی مانند Nintendo Wii Mii است، به این معنی که کاربران می‌توانند از طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها، از جمله لباس‌ها، ویژگی‌های صورت و گونه‌ها، انتخاب کنند و آن‌ها را بر اساس تنظیمات شخصی سفارشی کنند.

هنگامی که آواتار Crypto Genies خود را ساخته‌اید، به عنوان یک نماد دیجیتالی عمل می‌کند که می‌تواند به صورت GIF از طریق Giphy به اشتراک گذاشته شود و همچنین از طریق ویرایش فیلم‌ها و اعلان‌های دیجیتالی حتی نمایش داده شود، به طوری که به نوعی مشابه تماشای نسخه متحرک شما در صفحه‌ی نمایش است.

تا ماه مه سال 2021، پلتفرم Crypto Genies بیش از 110 میلیون دلار از طریق جمع‌آوری کمک‌های مالی جمع‌آوری کرده بود. سرمایه‌گذارانی مانند Mary Meeker’s Bond، NEA و Breyer Capital نیز در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

Crypto Genies

Crypto Genies یک اکوسیستم آواتار Web 3.0 است که به عنوان “ارائه دهنده رسمی NFT Avatar و Digital Goods NFT” برای گروه موسیقی جهانی و موسیقی وارنر عمل می‌کند. هدف این پلتفرم، ارائه ابزارهایی به کاربران است تا ایده‌ها و خلاقیت خود را در یک اکوسیستم آواتار بیان کنند.

به طور تئوری، Genies به ایجاد شکافی بین دنیای مجازی و فیزیکی کمک می‌کنند، به طوری که افراد مشهور و همچنین افراد عادی از شخصیت‌های دیجیتالی خود استفاده می‌کنند تا خود را در فضای متاورس نمایش دهند.

این پروژه پیش‌تر آواتارهایی را برای هنرمندان معروفی مانند جاستین بیبر، میگوس، کاردی بی و جی بالوین ایجاد کرده است. به عنوان مثال، جاستین بیبر از آواتار خود برای اعلام آلبوم کریسمس خود در آمازون استفاده کرده است.

اگرچه این پروژه در ابتدا با استفاده از افراد مشهور معرفی شد، اما آواتارهای پلتفرم Crypto Genies با مجموعه‌ای گسترده از گزینه‌های قابل تنظیم برای همه کاربران در دسترس هستند. برای دسترسی به آواتارهای جدید Genie، شما باید از مخزن و فروشگاه NFT Crypto Genies که در پلتفرم Blockchain Flow Lab Dapper Lab قرار دارد، استفاده کنید.

Crypto Genies چگونه کار می‌کند؟

پلتفرم Crypto Genies بر روی بلاکچین Flow ساخته شده است که ابتدا NBA Top Shot را راه‌اندازی کرده است. تمام گزینه‌های قابل تنظیم نیز در بستر Flow ساخته شده و با قیمت تقریبی 20 دلار برای هر مورد در مخزن قابل دسترسی خواهند بود.

اما، از جولای 2022، کاربران هنوز قادر به خرید موارد نیستند. در آوریل 2022، Genies اعلام کرد که یک جمع‌آوری سرمایه گذاری از نوع سری C به ارزش 150 میلیون دلار توسط شرکت Lake Silver Lake رهبری می‌شود. از آن زمان به بعد، آنها از فضای اجتماعی به عقب رفته‌اند و تمرکز خود را بر روی چهار ستون اصلی اکوسیستم خود، یعنی آواتارها، مد، فضاها و تجربیات، متمرکز کرده‌اند.

در حال حاضر، به جای خرید یک genie یا لوازم جانبی، کاربران می‌توانند به صورت مستقیم از طریق وبسایت با یک خالق آواتار یا طراح مد در ارتباط باشند.

همچنین، تیم Crypto Genies مقر اصلی خود را در ونیز به یک دفتر با مساحت 20،000 فوت مربع در مارینا دل ری ارتقا داده است و اعلام کرده است که با اجرای چندین فرصت شغلی در وبسایت خود، یک برنامه گسترش جدی را در حال اجرا می‌کنند.

این برای کسانی که در حال حاضر در اکوسیستم حضور دارند، کمی ناامید کننده است زیرا تصویب بیشتر را به تأخیر می‌اندازد و ویژگی‌های موجود را محدود می‌کند.

افرادی که به عنوان سازندگان پذیرفته می‌شوند، تبدیل به فروشندگان انواع آواتار برای طراحان انبار یا لباس دیجیتال می‌شوند، و تیم Genies این نقش را به عنوان “Depop دیجیتال” توصیف می‌کند. آنها در جبهه مجموعه Crypto Genies قرار خواهند گرفت و در آینده به طراحی و سفارشی‌سازی آواتارها برای کاربران کمک خواهند کرد.

اطلاعات بیشتر درباره هر دو فضا و تجربیات توسط Genies منتشر نشده است، اگرچه هر دو قول سفارشی‌سازی کامل بر اساس ترجیحات کاربر را داده‌اند.

هر نوع Crypto Genie که پیش‌تر خریداری شده است، می‌تواند در برنامه‌ها و وبسایت‌های مختلف از جمله فیلم‌های YouTube، استوری‌های اینستاگرام و GIF در گپ‌هایی مانند Messenger استفاده شود.

تاریخچه Crypto Genies

علیرغم اینکه تنها در دو سال گذشته عناوین ایجاد شده‌اند، Genies در سال 2016 توسط مدیرعامل فعلی، آکاش نیگام تأسیس شد. قبل از آغاز فعالیت Genies، آکاش در دانشگاه میشیگان علوم کامپیوتر و اقتصاد را تحصیل کرده و از آن زمان تاکنون، Blend، Humans و Genies را تأسیس کرده است.

در سال 2020، این پروژه برخی از اعضای هیئت مدیره جدید و هیجان‌انگیز را در تیم خود جای داد، از جمله باب ایگر که نزدیک به ۵۰ سال را در دیزنی سپری کرده و حدود ۱۵ سال به عنوان مدیرعامل در آنجا فعالیت داشت. او همچنین یک سرمایه‌گذار در مجموعه پلتفرم Crypto Genies است.

سرمایه‌گذاران دیگر قابل توجه شامل مری میکر، یک سرمایه‌گذار برجسته در زمینه راه‌اندازی، شرکت‌های جدید، یک شرکت سرمایه‌گذاری آمریکایی و Breyer Capital، یک صندوق سرمایه‌گذاری که توسط جیمز دبلیو بریر اداره می‌شود، می‌باشند.

از زمان راه‌اندازی اولیه، پلتفرم Crypto Genies بیشتر تمرکز خود را بر بازاریابی و انتشار بازار NFT داشته است.

در راه‌اندازی اولیه Genie، افراد مشهور و تأثیرگذاری مانند جاستین بیبر از آواتار Crypto Genies خود برای اعلام آلبوم کریسمس خود استفاده کردند. این اقدام باعث قرارگیری Genies در مرکز توجه و بازاریابی تأثیرگذاران شد. در جولای سال ۲۰۲۲، رپر آمریکایی Quavo ویدئویی از آواتار Genies خود را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و از این طریق آگاهی از این پروژه را گسترش داد.

بازار NFT Crypto Genies قرار بود در پایان سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی شود، اما هنوز ویژگی‌ها و دسترسی آن محدود است. در حال حاضر، کاربران تنها می‌توانند درخواست خرید از فروشنده‌ها را درخواست کنند، اما نمی‌توانند به طور مستقیم به فروشگاه دسترسی پیدا کنند تا محصولات جانبی را خریداری کنند. هنوز تاریخ راه‌اندازی عمومی جهت عرضه عمومی Crypto Genies منتشر نشده است.

در حال حاضر، پلتفرم Crypto Genies به نسبت کم‌تر در حال تحرک است. به نظر می‌رسد دسترسی به افرادی که در مراحل اولیه خریداری شده و تأثیرگذار هستند و می‌توانند این پروژه را تبلیغ کنند، محدود است و این باعث می‌شود خریداران جدید نتوانند واقعاً با آنها در ارتباط باشند.

گزینه‌های فعلی محدود به درخواست برای موقعیت‌های طراح در انبار یا فروشندگان آواتارها می‌باشد. تیم Crypto Genies اعلام کرده است که فقط در حال حاضر با سازندگان اکوسیستم آواتار، کاربران و نامزدهایی که می‌خواهند به این پروژه بپیوندند، ارتباط برقرار می‌کند. این وضعیت باعث ایجاد احساسی از یک باشگاه اختصاصی به جای یک باشگاه عمومی برای عضویت همه می‌شود.

با این حال، تیم Crypto Genies در رسانه‌های اجتماعی فعال بوده و در طول این فرآیند، جامعه‌ای از افراد هیجان زده را درباره این پروژه جمع آوری کرده است. هم افرادی که قبلاً آواتارهای پلتفرم Crypto Genies را دارند و هم کسانی که به دنبال خرید یکی هستند، شوق و هیجان برای اعلامیه‌های آینده این پروژه را دارند.

سخن نهایی

برنامه‌های آینده برای Crypto Genies
این پروژه احساس می‌کند که در حالت آماده به کار است، اما فضای عمومی برای NFT‌های بزرگ هنوز هیجان‌انگیز است. با توجه به استقبال مداوم از وب 3.0، نحوه ارائه آنلاین نیز تغییر خواهد کرد.

پلتفرم Crypto Genies با چهار ستون خود، امکانات سفارشی‌سازی گسترده‌ای را ارائه می‌دهد. از طراحی آواتار و مد شخصی تا ارائه فضاها و تجربیات متنوع، این امکانات براساس شخصیت کاربران قابل تنظیم هستند. هرچند تاریخ راه‌اندازی اولیه هنوز اعلام نشده است، اما تیم از طریق توییتر و کانال Discord خصوصی خود به طور مداوم طرفداران را به روز می‌کند.

اگرچه نمی‌توانیم تا زمان راه‌اندازی عمومی Crypto Genies، موفقیت این پروژه را پیش‌بینی کنیم، اما نگاه کردن به رشد و توسعه تیم و تأثیر آن در تعاملات ما در فضای مجازی و آنلاین، هیجان‌انگیز خواهد بود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *