0

تجربه فراموش نشدنی غواصی با دلفین ها

تجربه فراموش نشدنی غواصی با دلفین ها
بازدید 662

شنا با دلفین ها

شنا با دلفین در کیش یکی از تفریحات هیجان انگیز و خاطره انگیز جزیره کیش است. از آنجایی که جزیره زیبای کیش مملو از تفریحات آبی و غیر آبی خاطره انگیز و هیجان انگیز است، سالانه مسافران و گردشگران زیادی به این منطقه زیبا سفر می کنند. از جمله فعالیت های جذاب این جزیره، شنا با دلفین در کیش، از آرزوهای بسیاری از مردم است. در آغوش گرفتن دلفین های آموزش دیده و باهوش می تواند یک تجربه به یاد ماندنی برای شما باشد. همچنین می توانید با کمک باله های این دلفین ها روی آب حرکت کنید. شنا با دلفین در کیش یکی از تفریحات هیجان انگیز و خاطره انگیز جزیره کیش است.

 

فواید شنا با دلفین ها چیست؟

شنا با دلفین کیش را می توان یکی از سرگرمی های شگفت انگیز و آرامش بخش دانست که خواص درمانی فوق العاده ای برای برخی بیماری ها مانند اوتیسم دارد. اگر نیاز به استراحت و دوری از دغدغه ها و هیاهوی مشکلات زندگی امروزی دارید، سفر به جزیره کیش و شنا در کنار این موجودات باهوش و جذاب گزینه خوبی برای شماست. دلفین ها شنوایی بسیار قوی دارند و می توانند صداهای با فرکانس بسیار پایین را بشنوند.به یاد داشته باشید که شنا با دلفین در کیش نه تنها سرگرم کننده است، بلکه اعتماد به نفس شما را نیز افزایش می دهد.

 

چه کسانی می توانند تجربه شنا با دلفین های کیش را داشته باشند؟

همه اعم از زن و مرد می توانند شنا با دلفین در کیش را تجربه کنند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. حداقل سن 8 سال را می توان برای لذت بردن از این سرگرمی هیجان انگیز، کافی در نظر گرفت. شنا با دلفین در کیش زیر نظر مربیان حرفه ای و مجرب در این مجموعه امکان پذیر است.  می توانید با خیال راحت بلیط شنا با دلفین در کیش را تهیه کنید و خاطره ای جذاب برای خود بسازید.

در کنار شنا با دلفین ها و پارک دلفین ها، پارک های دیگری نیز وجود دارند که قطعا لذت سفر شما را دو چندان می کنند، مانند پارک برفی و …که می توانید در سایت مستر کیش همراه با  خرید بلیط شنا با دلفین ، انواع تفریحات کیش را با تخفیف های عالی رزرو کنید.

 

غواصی با دلفین ها سرگرمی هیجان انگیز در جزیره

غواصی با دلفین در کیش  از جمله فعالیت های آبی کیش است که دنیایی از زیبایی، هیجان و شگفتی را برای شما به ارمغان می آورد. دیدن این موجودات باشکوه و باهوش از نزدیک و تجربه شنا و غواصی با آنها بسیار وسوسه انگیز است. پیشنهاد می کنیم. بلیط غواصی با دلفین کیش در سایت  مستر کیش را از دست ندهید. خبر خوب این است که سایت خرید بلیط غواصی با دلفین در کیش  واسطه ها را حذف کرده است و می توانید، بلیط غواصی با دلفین کیش را با کمترین هزینه رزرو و خریداری کنید.

تجربه فراموش نشدنی غواصی با دلفین ها

خرید آنلاین بلیط پارک دلفین کیش با تخفیف

پارک دلفین کیش یکی از جذاب ترین و شناخته شده ترین تفریحات کیش است و تقریبا هر کیشگردی با هر سن و سلیقه ای باید این پارک زیبا را تجربه کند. مجموعه تفریحی پارک دلفین کیش با مساحتی در حدود 100 هکتار در جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده است. هتل های سیمرغ، شباویز و کوثر از جمله هتل هایی هستند که در مجاورت این مجموعه دیدنی قرار گرفته اند. بازار بین المللی مرجان نیز تنها بازار نزدیک به این مجموعه ارزشمند است. پارک دلفین کیش شامل فضای سبز با انواع گونه های گیاهی و باغ پرندگان، اولین دلفیناریوم ایران است.

 

الزامات برای تهیه بلیط غواصی با دلفین کیش

  • برای تجربه بی نظیر غواصی و رزرو بلیط شنا با دلفین در کیش، دانستن نکات زیر ضروری است:
  • برای لذت بردن از این فعالیت ها باید شنا بلد باشید.
  • جواهرات گران قیمت را با خود حمل نکنید.
  • اگر از بیماری های تنفسی، ترس از حیوانات یا بیماری حاد قلبی رنج می برید، بلیط غواصی با دلفین کیش را رزرو نکنید، زیرا نمی توانید از غواصی با دلفین ها لذت ببرید.
  • حوله، دمپایی و لباس زیر همراه داشته باشید.
  • با خرید بلیط غواصی با دلفین کیش، یک نفر با شما می تواند در محوطه استخر حضور داشته باشد.
  • این تفریح ​​آبی در مجموعه پارک دلفین انجام می شود. خوبی مکان این است که با خرید بلیط غواصی با دلفین کیش می توانید از کل مجموعه دیدن کنید، و از تفریحات مجموعه استفاده کنید.

 

خدمات پارک دلفین کیش

  • باغ پرندگان: از ساعت 16:00 تا 17:00
  • نمایش کلاسیک: از ساعت 5:00 بعد از ظهر تا 5:45 بعد از ظهر
  • نمایش دلفین: از ساعت 18:00 تا 19:00

 

قوانین و مقررات پارک دلفین کیش

  • بلیط غواصی با دلفین کیش و شنا با دلفین شامل قوانین چارتر است و غیر قابل استرداد است.
  • همراه داشتن بلیط غواصی با دلفین در کیش (به صورت فایل پی دی اف یا نسخه چاپی) جهت پذیرش نمایش دلفین الزامی است.
  • اعتبار استفاده از بلیط بستگی به تاریخ درج شده روی بلیط دارد و در صورت منقضی شدن بلیط، باطل است.
  • خرید بلیط برای کودکان 2 تا 4 سال الزامی است.
  • ورود دوربین های عکاسی نیمه حرفه ای و حرفه ای با لنزهای 35 میلی متری و زوم و بیشتر و همچنین دوربین فیلمبرداری به مجموعه پارک دلفین کیش ممنوع است.

 

پارک دلفین کیش

متنوع ترین پستانداران دریایی شامل دلفین، شیر دریایی ، گربه دریایی شمال، گراز دریایی، پنگوئن و… در بزرگترین دلفیناریوم خاورمیانه یعنی پارک دلفین های کیش گرد هم می آیند. در این مجموعه بیش از 21 پستاندار دریایی در استخرهایی با حجم 18000 متر مکعب آب دریا نگهداری می شوند و مهیج ترین و بی نظیرترین نمایش های جهان را اجرا می کنند.

گفتنی است، 9 سال از ورود این حیوانات از سراسر جهان گذشته، مربیان جوان ایرانی در این مجموعه آموزش دیده و مشغول فعالیت هستند. گفته می شود برخی از این دلفین ها با پرواز چارتر ویژه از آکواریوم های بزرگ از ژاپن به ایران آورده شده اند. با پرداخت قیمت بلیط غواصی با دلفین و قیمت بلیط شنا با دلفین ،می توانید از امکانات موجود در این مجموعه  استفاده کنید و نیازی به پرداخت ورودی دارید.

 

 

 

تجربه فراموش نشدنی غواصی با دلفین ها

پارک دلفین ها در کیش

پارک دلفین های جزیره کیش بی شک یکی از مراکز تفریحی جزیره کیش است که توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می کند. قیمت ورودی پارک دلفین به جای 590000 تومان برای هر نفر 585000 تومان است. آدرس مجموعه پارک دلفین کیش در ابتدای جاده جهان واقع شده است. بازدیدکنندگان از مجموعه با قطار-اتوبوس به پارک پرندگان و سپس به دلفیناریوم کیش هدایت می شوند.

مستر کیش با حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم با اقامتگاه ها توانسته است قیمت های منصفانه تری را برای خدمات گردشگری و تفریحی کیش ارائه دهد و همچنین با استفاده نکردن از روش های سنتی فروش و بازاریابی، هزینه ها را کاهش دهد. سایت تفریحی مستر کیش تنها سامانه رسمی با نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت، نماد ثبت رسانه دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. در صورت بروز هرگونه مشکلی مانند آب و هوای نامساعد یا خرابی دستگاه های سرگرمی، ضمانت بازگشت وجه وجود دارد و با تایید خریدار، بلیت تعویض، تغییر تاریخ یا استرداد وجه صادر خواهد شد.

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *