0

توضیح کسب درآمد از بازی CyberTrade

Earnings from CyberTrade game
بازدید 105

بازی CyberTrade یک بازی MMORPG بر پایه NFT است که بر روی زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده است. این پروژه شامل مجموعه‌ای از مینی بازی‌ها است و همچنین خدماتی مانند تبلیغات، زمین و املاک در این پروژه وجود دارد. CyberCash ($CCASH) نماینده‌ی توکن نسل بعدی Metaverse است. میزان حاکمیت Metaverse که کاربران در این بازی دارند، تعیین کننده رتبه شهروندی و حقوق آنها در شهر است. کاربران می توانند با استفاده از استراتژی‌های جنایی خود در این Metaverse انقلابی بر شهر داشته باشند و به عنوان رئیس برتر شهر انتخاب شوند.

بازی CyberTrade چیست؟

CyberTrade Metaverse یک تجربه AAA نسل بعدی Sandbox است که توسط تیم توسعه‌دهندگان QORPO ساخته شده است و دارای ویژگی‌های اساسی بازی جهان باز است. کاربران در این بازی از دید سوم شخص در شهر حرکت می‌کنند و می توانند مهارت‌های خود را در 10 منطقه آزمایش کنند. بازیکنان می توانند از محله‌های فقیر تا مرکز شهر پیشرفت کنند. هر یک از این مناطق دارای تصاویر بصری متمایز خود است که پایه‌ی آنها یک سیستم اقتصادی تصفیه شده است. هدف این بازی این است که تمام بازیکنان ثروتمند شوند و در شهر برتری را بیابند. کاربران می توانند با خریداری ملک، کارخانه، ساختمان‌های آسمان‌خراش و بسیاری فعالیت دیگر ثروتمند شوند. با مدیریت درست این دارایی‌ها، کاربران می توانند به سودهای بزرگ دست یابند.

مسئله این است که بازی‌های بلاک‌چین فعلی قادر به رقابت با صنعت بازی‌های سنتی نیستند. بیشتر بازی‌های بلاک‌چین، تجربه کاربری و گیم پلی هماهنگ با استانداردهای امروزی را ندارند و نمی‌توانند کاربران را برای مدت طولانی جذب خود کنند. علاوه براین، گرافیک و طراحی اکثر بازی‌های بلاک‌چین بیشتر به بازی‌های قدیمی و متعلق به ۱۵ تا ۲۰ سال گذشته شباهت دارند که برای کاربران جذابیتی ندارد. بنابراین، کاربران اغلب به منظور کسب سود در این بازی‌های بلاک‌چین شرکت می‌کنند و به سرعت به بازی‌هایی که درآمد بیشتری دارند می‌روند. در حالی که هدف بازی‌های بلاک‌چین نباید صرفاً کسب درآمد باشد، بلکه باید بستری را فراهم کنند تا کاربران علاوه بر کسب درآمد، از بازی لذت ببرند.

راه حل مناسب، ایجاد بازی CyberTrade است که تجربه کاربری ساده و گیم پلی جذابی را به کاربران ارائه می‌دهد و آنها را ترغیب می‌کند تا بازی را به سرعت رها نکنند. طراحی گرافیکی با کیفیت بازی CyberTrade آن را از سایر بازی‌ها متمایز می‌کند و آن را بیشتر جذاب می‌سازد.

مدل اقتصادی بازی CyberTrade بر اساس کاهش NFT و کارمزدهای بازار برای درآمد پایدار استوار است. منابع اصلی درآمد این بازی شامل فروش NFT، تبلیغات، هزینه‌های بازار داخل بازی، هزینه‌های خدمات و فروش پوسته‌ها، زمین‌ها و سایر ارتقاها، همچنین هزینه‌های سطح‌بندی و مناطق است. 25% از درآمد بازی به صورت پاداش به بازیکنان توزیع می‌شود و 12.5% از آن سوزانده می‌شود.

هدف از جمع‌آوری وجوه، پوشش هزینه‌های عملیاتی تیم برای 18 ماه آینده است. از مجموع این وجوه، 5% به عملیات، 50% به توسعه و 45% به بازاریابی اختصاص داده می‌شود.

رقبای اصلی بازی CyberTrade شامل Star Atlas، llluvium و Sandbox هستند. بازی Sandbox یکی از اولین پروژه‌ها بود که ایده یک بازی واقعی به سبک Sandbox را درک کرد. در این بازی، بازیکنان می‌توانند زمین خریداری کنند، تعامل داشته باشند، لذت ببرند، به مبارزه بپردازند و هر کاری که می‌خواهند انجام دهند.

با استفاده از دنیای باز، تجربه MMORPG و اقتصاد درون بازی که قبلاً در بازی‌های بلاک چین دیده نشده بود، بازی CyberTrade این ایده را به سطح بالاتری می‌برد.

در دنیای باز Metaverse، که به دلیل تصمیمات شهروندان، به صورت مداوم تغییر می‌کند، بازیکنان در انواع مختلف فعالیت‌ها و مدیریت زمین مشغول می‌شوند و همچنین می‌توانند ابزارهای مفیدی مانند تولید NFT‌های مختلف را ایجاد کنند.

بازیکنان همچنین برای بازی کردن و تصمیم‌گیری صحیح با دارایی‌های NFT خود، توکن درون‌بازی به نام CCASH$ دریافت می‌کنند و یا می‌توانند به سادگی دارایی‌های سایر بازیکنان را در منطقه قرمز غارت کنند. CyberTrade با گرافیک‌های نسل بعدی، ماموریت‌های دقیق و حکمرانی، در رتبه‌بندی شهروندی پیاده‌سازی شده است.

در این پروژه، 7 میلیون دلار از سرمایه‌گذاران برتر و با همکاری با Binance NFT Marketplace جمع‌آوری شده است.

سرمایه‌گذاران و شرکای اصلی این پروژه عبارتند از:

Maven Capital
Firestarter
Master Ventures
VBC Ventures
Halvings Capital
Momentum 6
ZBS Capital
Avstar Capital
همچنین، شرکای اکوسیستمی این پروژه شامل Binance NFT، Binance Smart Chain، Blockchain Gaming Alliance و دیگران است.

تیم بازی CyberTrade تحت عنوان QORPO یک استودیوی پیشرو در زمینه توسعه بازی و یک شرکت چندبلاک‌چینی است. این استودیو در سال 2018 تأسیس شده و بیش از 40 کارمند دارد. آنها دفتر مرکزی خود را در اسلواکی-براتیسلاوا دارند و در حال توسعه پروژه CyberTrade هستند. تیم بازی QORPO توسعه‌دهندگان قدرتمندی را از سرتاسر جهان جذب کرده‌اند و برخی از اعضای تیم قبلاً در استودیوهای بزرگ بازی مانند Gameloft و EA کار کرده‌اند.

دارندگان این توکن (CCASH$) قادرند تصمیم بگیرند درباره اقداماتی که در توسعه Metropolit در حال انجام هستند. حفظ موجودی CCASH$ برای بازیکنان امکان را فراهم می‌کند تا سبک زندگی واقعی را در Metaverse تجربه کنند و تصمیم‌هایی مانند خرید زمین، ساخت ساختمان، کنترل کارخانه‌ها، انجام خدمات مالی، رانندگی با بهترین اتومبیل‌ها یا پوشیدن لباس‌های مدرن‌تر را بگیرند. کاربران نباید تعهداتی مانند بهبود سطح زندگی فعلی خود را از دست بدهند، بلکه با جمع‌آوری NFT از رقبا، جمع‌آوری مالیات از ساکنان و یا فقط با حفظ موجودی CCASH$ خود، به آن تعهدات پاسخ دهند.

یکی از کاربردهای مثبت و بلندمدت این توکن، کاهش تورم است که ناشی از سوزاندن توکن‌ها در هنگام انجام تراکنش‌های مختلفی که در بازی درآمد ایجاد می‌کنند، رخ می‌دهد. CyberTrade از توسعه قیمت توکن در طولانی مدت با انجام بازخرید با قیمت 50 درصد از ارزش فروش اولیه حمایت می‌کند. دارندگان بلندمدت توکن می‌توانند از برنامه‌های مختلف سهام برای قفل کردن نقدینگی رمز و شرکت در فروش NFT زمین استفاده کنند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *