0

“درآمد میلیونی از ارزهای دیجیتال با دو ساعت کار در روز! تله‌ای که همچنان قربانی می‌گیرد”

ارز
بازدید 378

با پیشرفت علوم برق آسا در سال‌های اخیر و ظهور فناوری‌های انقلابی مانند بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال، زمان کار کردن در شرایط سخت و نیاز به سرمایه‌گذاری بزرگ برای کسب درآمد قابل قبول دیگر به پایان رسیده است.

با توسعه بازار ارزهای دیجیتال، اکنون می‌توانید با دو ساعت کار در روز، به راحتی بیش از پنجاه میلیون تومان درآمد کسب کنید. تنها کافیست یک تلفن هوشمند داشته باشید و حساب کاربری در یکی از صرافی‌های معتبر داخلی را ایجاد کنید.

چند لحظه بعد…

اگر فرض کنیم که با توجه به عنوان این مطلب، توجهی به تیتر آن نکرده‌اید و فقط به چند خط اول متن توجه داشته‌اید، احتمالاً به وب‌سایت “ارزورک” رفته و پس از اعلام آمادگی برای ثبت‌نام و ارائه مدارک شناسایی، این صفحه را مشاهده کرده‌اید.

ارزورک در واقع یک پلتفرم آموزشی است که به منظور آگاه‌سازی افراد از پیامدهای اجاره دادن حساب‌های بانکی یا حساب‌های مربوط به صرافی‌های ارز دیجیتال ایجاد شده است. در این طرح خلاقانه، کاربر در یک فرایند شبیه‌سازی شده به همان شیوه کلاهبرداری‌های شایع مربوط به اجاره حساب‌های بانکی قرار می‌گیرد.

صفحه اول وب‌سایت ارزورک با جملات اغواکننده‌ای مانند “میلیونر شوید و به آرزوهایتان برسید!” یا “۲ ساعت کار در روز ۵۰۰هزار تومان” پر شده است و بخش‌های مختلفی مانند “محاسبه‌گر پورسانت” و آمارهای ساختگی مربوط به حجم پورسانت‌های پرداختی در آن قرار داده شده است تا کاربر راحت‌تر به این وب‌سایت اعتماد کند.

پس از این مرحله، در صورتی که کاربر به دلیل هیجان یا کنجکاوی برای ثبت‌نام اعلام آمادگی کند، پیامی که در ادامه آمده، نمایش داده می‌شود و مراجعه‌کننده را برای ارائه مدارک هویتی و اطلاعات مربوط به حساب بانکی خود آماده می‌کند.

در اینجا، کاربر با هشداری که در ابتدا ملاحظه کرده است، به فریب‌خرده می‌گردد و توضیحاتی درباره پیامدهای اجاره حساب‌های بانکی یا حساب خود در صرافی‌ها به افراد دیگر دریافت می‌کند.

پلتفرم آموزشی ارزورک با هدف آگاه‌سازی کاربران از عواقب قانونی اجاره حساب بانکی به افراد ثالث، راه‌اندازی شده است و سعی در جلوگیری از تحمیل خسارت‌های ناخواسته به آنها دارد.

کلاهبرداران با استفاده از ترفند حساب‌های اجاره‌ای، پول‌هایی را که از راه‌های غیرقانونی به‌دست آورده‌اند، به حساب افراد فریب‌خورده واریز کرده و از آنها می‌خواهند که برایشان ارز دیجیتال خریداری کنند.

با این کار، در اصطلاح پول کثیف به پول تمیز تبدیل شده و حالا فرد کلاهبردار با پول‌هایی که به‌واسطه حساب بانکی اجاره‌ای و از طریق خرید ارز دیجیتال به دست آورده، اقدام به خرید کالاهایی با نقدشوندگی سریع از جمله طلا می‌کند.

اگر به افرادی تعلق دارید که شناخت خوبی از بازار ارزهای دیجیتال و روش‌های کلاهبرداری رایج در این حوزه دارند، مطمئناً در دام چنین طرح‌هایی نمی‌افتید. به جای آن، می‌توانید وب‌سایت ارزورک را با آن دسته از دوستان یا آشنایان‌تان که احتمال می‌دهید فریب چنین طرح‌هایی را بخورند، به اشتراک بگذارید و آنها را از خطر جدی اجاره‌دادن حساب‌هایشان آگاه کنید.

 

به این پست امتیاز بدید
برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *