0

راههای پیروی اتریوم از الگوی بیتکوین

اتریوم
بازدید 460

در صورت پیروی اتریوم از الگوی بیتکوین، احتمالاً رشدی انفجاری را تجربه خواهد کرد

با توجه به اعلام یک تحلیل‌گر معتبر در حوزه رمزارز، شرایط لازم برای رشد شدید قیمت اتریوم فراهم شده است. این تحلیلگر محبوب بازار رمزارز اظهار داشته است که در حال حاضر سخت است در پلتفرم قراردادهای هوشمند اتریوم (ETH) بازار نزولی را مشاهده کنیم. به گزارش دیلی هادل، تعداد دنبال‌کنندگان حساب توییتر این تحلیل‌گر با نام مستعار Inmortal به ۱۹۴۹۰۰ نفر رسیده است و او با انتشار پستی اعلام کرده است که اتریوم در حال حاضر با قیمت ۲۰۰۰ دلار مانند بیت کوین در سال ۲۰۱۹ با قیمت ۶۰۰۰ دلاری است.

Inmortal به این نکته اشاره کرده است که قیمت اتریوم به اوج کاهش قیمت در تابستان ۲۰۲۲ رسیده است.

هر واحد از دومین رمزارز بزرگ جهان از نظر ارزش بازار در لحظه‌ی نوشته شدن این مقاله با قیمت ۱۹۱۵ دلار معامله می‌شود. این تحلیل‌گر همچنین نگاه مثبتی به بازار کلی ارزهای دیجیتال در سال آینده دارد.

Inmortal در بخشی از توضیحاتش گفت: «استراتژی من ساده است. فکر می‌کنم قیمت‌ها در سال آینده بالاتر از قیمت کنونی خواهد بود و بنابراین خرید می‌کنم و توجه زیادی به قیمت‌ها ندارم. رسیدن قیمت هر واحد بیت کوین به سطح ۳۵۰۰۰ دلار فقط کمی زمان نیاز دارد.»

هر واحد بیت کوین در زمان نوشتن این مقاله با قیمت ۳۰۵۰۰ دلار معامله می‌شود. همچنین، ارزش بازار پادشاه رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱٫۵ درصد کاهش یافته است.

Inmortal همچنین نظر خود را در مورد نحوه صحیح تشخیص احساسات جمعیت به اشتراک گذاشته است. او می‌گوید: «افزایش قیمت و انتشار پست‌های نزولی با تعامل بالا، برابر است با ناباوری؛ در این شرایط مردم به دنبال قیمت‌های پایین‌تر هستند و هنوز در حاشیه قرار دارند. از طرفی، افزایش قیمت و انتشار پست‌های صعودی با تعامل بالا، نشان از طمع است.»

به این پست امتیاز بدید
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *