0

ساتوشی ناکاموتو به یک چت بات هوش مصنوعی تبدیل شده است!

ساتوشی ناکاموتو
بازدید 555

دو متخصص هوش مصنوعی یک چت‌بات جدید را برای پاسخ به سؤالات مرتبط با بیت کوین طراحی کرده‌اند که بر پایه شخصیت ساتوشی ناکاموتو ساخته شده است. ساتوشی ناکاموتو در طول ۱۲ سال گذشته به یک شخصیت ناشناس تبدیل شده است، اما این دو فعال هوش مصنوعی به دنبال احیای شخصیت او از طریق یک چت‌بات هیجان‌انگیز هستند. چت‌بات Talk2Satoshi نام دارد و به سؤالات مرتبط با بیت کوین و اقتصاد پاسخ می‌دهد.

ChatGPT برای ایجاد Talk2Satoshi با داده‌های بسیار محدودی مانند ایمیل‌ها و پست‌های ناکاموتو در انجمن‌های آنلاین آموزش دیده است. این چت‌بات از منابع دیگری مانند کتاب The Bitcoin Standard، The Price of Tomorrow و The Great Reset نیز استفاده می‌کند.

چت‌بات Talk2Satoshi در پاسخ به سؤالات معمولاً به آینده‌ی نامعلوم ارزهای فیات اشاره می‌کند و به بیت کوین خوش‌بینی نشان می‌دهد، اگرچه بسته به نوع سؤال، ممکن است پاسخی متناقض ارائه دهد.

به عنوان مثال، وقتی در مورد آینده‌ی بیت کوین پرسش شد، Talk2Satoshi یک بار گفت که بیت کوین آینده‌ی امیدوارکننده‌ای دارد و در دیگر مواقع آینده‌ی این رمزارز را نامطمئن خطاب کرد.

به گزارش کوین‌تلگراف، Talk2Satoshi بر پایه‌ی جدیدترین تحولات حوزه‌ی بیت کوین مانند پروتکل Ordinals یا توکن‌های BRC-20 آموزش داده نشده است و در صورت پرسیدن درباره‌ی این موضوعات، Talk2Satoshi ممکن است بدون داشتن دیدگاه خاصی پاسخ دهد.

سازنده Talk2Satoshi اعلام کرده که هدف اصلی ایجاد این چت‌بات اثبات این است که ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند در حوزه آموزش نیز موثر باشند. این چت‌بات توضیحات قابل‌قبولی درباره نحوه کارکرد بیت کوین و استخراج آن ارائه می‌دهد.

شخصیت ساتوشی ناکاموتو نیز هویت نامعلومی دارد و Talk2Satoshi همین رویه را ادامه می‌دهد. در صورت پرسش درباره نام واقعی این شخصیت، پاسخی مشابه این دریافت خواهید کرد: “نام واقعی من مهم نیست. مهم این است که بیت کوین به عنوان نماینده غیر متمرکزسازی قدرت شناخته می‌شود. همچنین، پتانسیل بیت کوین برای تحول سیستم‌های مالی بسیار حائز اهمیت است.”

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *