0

صرافی ارز دیجیتال والکس با قوی‌ترین پشتیبانی ۲۴ ساعته

صرافی ارز دیجیتال والکس با قوی‌ترین پشتیبانی ۲۴ ساعته
بازدید 331

در چند سال اخیر تب‌وتاب خرید ارز دیجیتال در بین جمعیت پیچیده و بسیاری از افراد، آن را به‌عنوان بهترین روش سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند. ازآنجایی که ارزش پول ملی وضعیت مطلوبی ندارد و در گذر زمان دائماً از ارزش آن کاسته می‌شود، ذخیره دارایی به شکل کریپتوکارنسی می‌تواند راه مناسبی برای کسب سود و حفظ ارزش سرمایه باشد. بااین‌حال در این حوزه نیز تحریم‌هایی علیه ما ایرانیان اعمال شده که یکی از آن‌ها عدم دسترسی به صرافی‌های مطرح جهانی است. از زمانی که احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال اجباری شد، ایرانیان امکان حضور در آن‌ها را نداشتند. در این مقاله با معرفی بهترین صرافی داخلی یعنی صرافی ارز دیجیتال والکس، پیشنهادهای جدیدی برای سرمایه‌گذاری به شما ارائه خواهیم کرد.

آشنایی با صرافی معتبر والکس

انتخاب یک صرافی امن برای انجام مبادلات کریپتو همواره یکی از دغدغه‌های ایرانیان فعال در این حوزه بوده است‌. به‌طور کلی فعالیت در یک صرافی معتبر که امنیت دارایی شما را تأمین کند، یکی از اصول ابتدایی آغاز فعالیت در بازار کریپتو بوده و اهمیت زیادی دارد. با نگاهی به تاریخ خواهید دید که بسیاری از صرافی‌ها سبب بر باد رفتن سرمایه سرمایه‌گذاران شده‌اند. صرافی ارز دیجیتال والکس، یکی از معتبرترین صرافی‌های خاورمیانه است که به سبب ارائه امکانات حرفه‌ای شناخته می‌شود. این مجموعه یکی از اولین صرافی‌های حوزه رمزارز در ایران بود که پیشگام و پیشتاز این حیطه است و شرایطی ایدئال را برای سرمایه‌گذاران ایرانی فراهم می‌کند. در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های صرافی ارز دیجیتال والکس خواهیم پرداخت.

با مهم‌ترین ویژگی‌های صرافی والکس آشنا شوید

اگر می‌خواهید در یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی با امکاناتی در سطح صرافی‌های تراز اول جهانی فعالیت کنید، والکس بهترین انتخاب است. به امکاناتی که در ادامه بررسی می‌شوند، توجه کنید:

  • حجم بالای معاملات در صرافیبیش از یک میلیون کاربر فعال در صرافی والکس مشغول انجام معاملات هستند و حجم معاملات روزانه در والکس به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.
  • پیشرفته‌ترین امکانات معاملاتیاگر به‌عنوان یک تریدر حرفه‌ای فعالیت می‌کنید، والکس مناسب شماست. این مجموعه با ارائه امکاناتی نظیر تعیین حد سود و زیان، هشدار قیمت، نمودار قیمتی، ابزارهای تحلیل دارایی و … به زبان فارسی، فرایند تریدینگ را برای کاربران تسهیل می‌کند.
  • کیف پول اختصاصی والکسبرخی از صرافی‌ها دارایی شما را در کیف پول گرم ذخیره می‌کنند که احتمال نفوذ به آن وجود دارد. والکس همه دارایی‌ها را در کیف پول سرد ذخیره می‌کند تا نگرانی از بابت حمله هکرها نداشته باشید.
  • امنیت بالاصرافی ارز دیجیتال والکس با داشتن یک تیم امنیتی فوق‌العاده حرفه‌ای، برترین راهکارهای افزایش امنیت را اجرا کرده و حالا به یک صرافی امن تبدیل شده است.
  • تنوع قابل توجه در کوین‌هاانواع مختلفی از توکن‌ها و کوین‌ها در والکس عرضه می‌شوند که بسته به استراتژی معاملاتی خود می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. لازم به ذکر است امکان هولد کردن بیش از ۱۲۰ رمزارز در صرافی والکس فراهم شده است.
  • احراز هویت آنیظرف کمتر از پنج دقیقه می‌توانید در صرافی والکس ثبت نام و احراز هویت کنید‌. به همین راحتی وارد دنیای کریپتو شده و می‌توانید خرید ارز دیجیتال را آغاز نمایید.
  • پشتیبانی ۲۴ ساعتهدر هر ساعت از شبانه روز که به مشکل بخورید، پشتیبانی والکس آن را برایتان رفع خواهد کرد. پشتیبانان بی‌وقفه در حال خدمت‌رسانی به کاربران هستند.
  • بات معاملاتی والکسبات معامله‌گر این امکان را به شما می‌دهد که در هر لحظه از روز، معاملاتی را شکل دهید. ازآنجا که بازار کریپتو ۲۴ ساعته است، استفاده از بات معامله‌گر فرصت مناسبی برای کسب سود به شمار می‌رود.

صرافی ارز دیجیتال والکس با قوی‌ترین پشتیبانی ۲۴ ساعته

«سکوی معامله» در صرافی والکس چیست؟

همان‌طور که گفته شد، والکس یک صرافی مدرن است که جدیدترین امکانات صرافی‌های برتر دنیا را ارائه می‌کند. به‌عنوان مثال سکوی معامله یکی از مهم‌ترین امکانات برای کاربران است که بتوانند سود بیشتری کسب کنند. در دنیای کریپتو اگر که یک تریدر حرفه‌ای باشید، با داشتن سرمایه بیشتر می‌توانید سود بیشتری نیز دریافت نمایید. به همین خاطر والکس برای کسانی که سرمایه کافی برای کسب سود قابل‌توجه را ندارند، تا سقف 600 میلیون تومان اعتبار اهدا می‌کند. این مبلغ در قالب طرح‌های گوناگون ارائه می‌شود و فرصت خوبی برای کسب سود است. شما اعتبار را از مجموعه دریافت کرده و با آن معامله می‌کنید. سپس با کسب سود، اصل اعتبار را به مجموعه برمی‌گردانید. دسترسی به سکوی معامله از طریق اپلیکیشن والکس امکان‌پذیر است.

اصول و ارزش‌های صرافی رمزارز والکس

صرافی ارز دیجیتال والکس پیرو اصول و ارزش‌های خاصی است تا همواره بهترین عملکرد را داشته باشد. پایبندی به این ارزش‌ها والکس را به بهترین صرافی خاورمیانه تبدیل کرده و روزبه‌روز هم بر اعتبار آن می‌افزاید. یکی از اصول مهم در صرافی، شفافیت است. والکس هر آن چه در بازار کریپتو می‌گذرد را بدون تغییر، به کاربران اعلام می‌کند و در خصوص رویدادهای صنعت کریپتو صادق است. از سوی دیگر، پیروی از تکنولوژی و به‌کارگیری جدیدترین فناوری‌ها از دیگر اصول والکس تلقی می‌شود که تاکنون ، همواره به آن متعهد بوده است. به همین خاطر است که می‌توانید بات معامله‌گر یا ابزارهای تحلیل نوظهور را در صرافی مشاهده نمایید.

آیا والکس پاداش‌دهی به کاربران را نیز در برنامه خود دارد؟

صرافی ارز دیجیتال والکس در هر فرصتی به کاربران خود پاداش می‌دهد. البته به شرط آن که پیگیر رویدادها باشید و از برنامه‌های هیجان‌انگیز والکس غافل نشوید. به‌عنوان مثال در دو هفته اخیر این مجموعه دو ایردراپ برگزار کرد که فرصت خوبی برای دریافت ارز رایگان محسوب می‌شدند. بسیاری از کاربران والکس طی این مدت توانسته‌اند بیبی دوج و شیبای رایگان دریافت کنند.

صرافی ارز دیجیتال والکس با قوی‌ترین پشتیبانی ۲۴ ساعته

جمع‌بندی

این روزها آن قدر درباره مزایای کریپتوکارنسی‌ها صحبت می‌شود که همه ما از سوددهی و نقش آن‌ها در حفظ ارزش سرمایه آگاهیم. اگر چندوچون فعالیت در این بازار را می‌دانید، کافیست یک صرافی ارز دیجیتال معتبر را انتخاب کرده و درآمدزایی را آغاز کنید. برای شروع وارد وب‌سایت صرافی ارز دیجیتال والکس شده و قسمت‌های مختلف آن را بررسی کنید. بدون شک والکس، بهترین روزنه ورود به بازار کریپتو است. برای ثبت‌نام در صرافی به آدرس https://wallex.ir/ مراجعه کنید و اگر به پشتیبانی نیازی دارید، از طریق آدرس  support@wallex.ir پیگیری نمایید. همچنین، می‌توانید از شماره‌های تماس زیر نیز  برای ارتباط با والکس استفاده کنید:

21-91002275، 021-91006555

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *