0

فعال برجسته بازار بیت کوین: پول در حال مرگ است

بازار بیت کوین
بازدید 447

مایکل سیلور معتقد است که رمزارز‌هایی مانند بیت کوین بهترین راه برای سرمایه‌گذاری هستند، زیرا پول در حال مرگ است.

در حالی که اقتصاد جهانی بهبود پیدا می‌کند و از وضعیت پیش از شیوع کرونا بهتر می‌شود، نگرانی‌ها درباره اثرات تورم بر زندگی مردم افزایش یافته است. به همین دلیل، دولت‌ها و بانک‌های مرکزی در سراسر جهان تحت فشار قرار داشته‌اند تا با هدف کنترل تورم و حفظ استحکام اقتصادی، نرخ بهره را افزایش دهند.

مایکل سیلور، هم‌بنیانگذار مایکرواستراتژی، در یک مصاحبه جدید درباره بیت کوین، تورم اقتصادی، کتیبه‌های ارزی و آینده پول صحبت کرده است. این میلیاردر آمریکایی ادعا کرده است که نوسانات ارزها در چند ماه اخیر نشان می‌دهد که “پول در حال مرگ است”. سیلور می‌گوید که این اظهارات برای دلار آمریکا، که به عنوان قوی‌ترین ارز جهان شناخته می‌شود، هم صدق می‌کند.

مایکل سیلور در سخنان خود به شاخص قیمت مصرف‌کننده اشاره کرده است که نشان می‌دهد نرخ تورم سالانه در ایالات متحده به ۴٫۹ درصد رسیده است. طبق باورهای سیلور، تورم پولی در دلار آمریکا بسیار بیشتر از ۵ درصد است زیرا “شاخص قیمت مصرف‌کننده کمترین عدد تورمی است که دولت تأیید می‌کند و نه بیشترین عدد.”

به گفته مایکل سیلور، تورم پولی در ارزهای ضعیف‌تر از دلار بیشتر است و میزان آن بین ۲۰ تا ۱۰۰ درصد قرار می‌گیرد. دولت‌ها در سراسر جهان با بحران اعتماد به ارزها و بانک‌ها مواجه هستند. به همین دلیل، مصرف‌کنندگان نیز به تدریج اعتماد خود به ارزهای فیات را از دست می‌دهند.

مایکل سیلور می‌گوید: “بنابراین، پول در حال مرگ است. وضعیت پول در ونزوئلا و آرژانتین به وضوح نشان می‌دهد که در حال مرگ است و این وضعیت در سایر نقاط جهان، حتی در ایالات متحده و اروپای غربی، قابل مشاهده است.”

به گفته فین‌بولد، سیلور باور دارد که به علاوه از ارزهای فیات، دارایی‌های کالایی نیز تحت تأثیر قرار می‌گیرند. او به هزینه‌های قابل توجهی اشاره کرده است که افراد برای جابه‌جایی به مواردی مانند طلا، نفت، ملک، اوراق بهادار و حتی تابلوها باید پرداخت کنند.

سیلور بیت کوین را به عنوان “شاهکالا” توصیف می‌کند، زیرا آن دیجیتالی و کمیاب است. بیت کوین به تریدرها امکان می‌دهد میلیون‌ها دلار را در سراسر جهان منتقل کنند.

به این پست امتیاز بدید
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *