0

مهمترین پیش‌بینی پیشروی بعدی در دنیای رمزارزها

رمزارزها
بازدید 328

یک سرمایه‌گذار برجسته آمریکایی پیش‌بینی کرده است: “پیشروی بعدی در دنیای رمزارزها”

مارک کیوبن، یک سرمایه‌گذار مشهور و مالک تیم بسکتبال دالاس ماوریکس، اظهار داشته است که انفجار بزرگ بعدی در صنعت رمزارز با یک نوع خاص از معاملات در صرافی‌ها مرتبط است.

کیوبن، یک کارآفرین و سرمایه‌گذار مطرح آمریکایی، ادعا می‌کند که “شناسایی و از بین بردن معاملات پولشویی” در صرافی‌های متمرکز، به عنوان یک رویداد مهم در آینده صنعت رمزارز خواهد بود. این بیان در زمانی صورت گرفت که فروپاشی صرافی بزرگ FTX منجر به از دست دادن میلیاردها دلار سرمایه مشتریان شده است.

کیوبن، یکی از اعضای برنامه تلویزیونی Shark Tank و مالک تیم بسکتبال دالاس ماوریکس، از حجم نقدینگی ناچیز توکن‌هایی که استفاده کافی ندارند، تعجب کرده است.

تجارت شست‌و‌شو (واش تریدینگ) یکی از نگرانی‌های بزرگ علاقه‌مندان به صنعت رمزارز است. برخی از صرافی‌ها با این نوع معاملات سعی می‌کنند حجم معامله‌ی خود را به‌طور کاذب افزایش دهند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا انجام معاملات شست‌و‌شو را ممنوع کرده و آن را مصداق بارز دست‌بردن در بازار دانسته است. نهادهای رگولاتوری در سراسر دنیا به‌طور روزافزون روی معاملات شست‌و‌شو تمرکز کرده‌اند.

کیم گراور، مدیر تحقیقات شرکت Chainalysis، در سال گذشته اظهار کرد که معاملات شست‌و‌شو در صنعت کریپتو در “وضعیت مبهمِ قانونی” به‌سر می‌برند و نهادهای رگولاتوری در تلاش‌اند این نوع معاملات را قانونمند کنند.

به گزارش بیت‌کوین‌دات‌کام، صنعت کریپتو همچنان در وضعیت ناراحتی به دلیل فروپاشی صرافی FTX قرار دارد. در پایان سال گذشته، FTX ورشکستگی را تجربه کرد و سم بنکمن‌فرید، مدیرعامل سابق آن، دستگیر شد. او در حال حاضر در آمریکا به سر می‌برد و منتظر برگزاری جلسات دادگاه است.

مارک کیوبن در سال گذشته اظهار داشت که اگر در جای بنکمن‌فرید بود، از حضور طولانی در زندان ترسیده بود. او همچنان به اعتقاد خود این است که بیت‌کوین یک “سرمایه‌گذاری مناسب” است. در گذشته، او افرادی که در طلا سرمایه‌گذاری می‌کنند را “احمق” خوانده بود.

به این پست امتیاز بدید
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *