0

نحوه کار با CRYPTOMETER

CRYPTOMETER
بازدید 41

بازار ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از پرسودترین بازارهای مالی جهان شناخته می‌شود. این بازار به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به عنوان یک فعال در حوزه کریپتوکارنسی، شما می‌توانید حتی از نزولات بازار نیز سود کسب کنید. یکی از عوامل کلیدی در سودآوری، درک جریان‌های مالی است که به ارزها وارد یا از آنها خارج می‌شوند.

یکی از وبسایت‌های مناسب برای این منظور، داده‌ها و تحلیل‌های بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار شما قرار می‌دهد و آن داده‌ها را می‌توانید در وبسایت CRYPTOMETER مشاهده کنید. در ادامه مقاله، با ما همراه باشید تا با استفاده از CRYPTOMETER، به بررسی و آموزش نحوه کار با آن بپردازیم.

CRYPTOMETER چیست؟

یکی از عوامل اساسی برای یک تریدر یا معامله‌گر، تشخیص جریان‌های مالی است تا با استفاده از این داده‌ها، سود قابل توجهی از بازار ارزهای دیجیتال (کریپتوکارنسی) به دست آورد. برای ورود به این وبسایت، می‌توانید روی Cryptometer.io کلیک کنید. پس از ورود به وبسایت، با تصویری مشابه فوق روبرو خواهید شد.

شما می‌توانید رنگ بک‌گراند صفحه را از نوار بالا تغییر دهید و همچنین عضو شبکه‌های اجتماعی تلگرام و توییتر وبسایت Cryptometer شوید. در بخش بالا و سمت راست وبسایت، با کلیک بر روی دکمه “Login” و سپس “ثبت نام” یا “Register”، می‌توانید به صورت رایگان عضویت خود را تکمیل کنید. به‌یاد داشته باشید که برخی بخش‌های وبسایت نیازمند خرید اشتراک هستند تا بتوانید از آنها استفاده کنید.

برای دسترسی به قابلیت‌های وبسایت CRYPTOMETER

در قسمت سمت چپ نوار افقی، بر روی گزینه “More” کلیک کنید تا یک نوار عمودی را مشاهده کنید. در این نوار، بخش‌های مهمی وجود دارند که می‌توانند اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار شما قرار دهند.

یکی از گزینه‌ها، “Crypto NEWS” است که شما را به اخبار جدید بازار کریپتوکارنسی متصل می‌کند و می‌توانید با مراجعه به این بخش اطلاعات قابل استفاده‌ای را برای تقویت تحلیل‌های فاندامنتال خود دریافت کنید. در صفحه “Crypto NEWS”، با استفاده از گزینه فیلتر در سمت چپ تصویر، می‌توانید اخبار مربوط به رمزارزهای خاص را دریافت کنید.

به منظور آموزش کار با قسمت “اطلاعات معاملات فیوچرز” در CRYPTOMETER، باید در نظر داشته باشید که شما می‌توانید با استفاده از معاملات Short از نزولات بازار ارزهای دیجیتال سود کسب کنید. همچنین با استفاده از اهرم‌های معاملاتی، می‌توانید ضریب معاملات خود را برای به دست آوردن سود بیشتر افزایش دهید.

برای ورود به این بخش، در گزینه “More” روی “Futures Data” کلیک کنید. سپس با تصویری مشابه تصویر بالا مواجه خواهید شد. در کادر اول از سمت چپ، صرافی مورد نظر خود را انتخاب کنید. در کادر وسط، جفت ارز معاملاتی مورد نظر خود را انتخاب کنید. در کادر سوم و آخر، حجم معاملات فیوچر را انتخاب کنید که در آن زمان رخ داده است.

بعد از پر کردن سه کادر تصویر به تفاوت خود، دو نمودار برای شما نمایش داده می‌شود. نمودار اول حجم Long (سود بیشتر توسط اهرم از افزایش قیمت رمزارزها) و Short (سود از نزول بازار با استفاده از اهرم‌های معاملاتی) را نشان می‌دهد. به عنوان یک تریدر یا معامله‌گر، شما می‌توانید این نکات را با تحلیل‌های تکنیکال خود به نمودار خود اضافه کنید تا در جریان معاملات باشید و با استفاده از این اطلاعات، در جهت بازار قرار بگیرید و سودهای بسیار زیادی را به دست آورید.

در CRYPTOMETER، قسمت “تشخیص حرکات نهنگ ها” راهنمایی می‌کنم. در صورتی که به دنبال ردیابی حرکات نهنگ ها در بازار ارزهای رمزنگاری شوید، در بالای صفحه، گزینه‌ای به نام “Whale Trades” وجود دارد که مانند یک ردیاب برای معاملات بزرگ عمل می‌کند. این ردیاب، خرید یا فروش ارزهای با مقادیر بالا را نمایش می‌دهد. همانطور که می‌دانید، فعالیت نهنگ ها می‌تواند باعث تحرکات قابل توجه در بازار شود.

با ورود به این صفحه، شما می‌توانید ارز دیجیتال خود را در دو کادر فیلتر کنید و همچنین تایم فریم را انتخاب کنید. اما توجه داشته باشید که برخی از تایم فریم‌ها و برخی از رمزارزها نیازمند خرید اشتراک در این وب‌سایت هستند. در صرافی “کوین بیس”، 58 واحد از رمزارز اتریوم (ETH) با قیمت 235.6 هزار دلار به فروش رفته است. همچنین با استفاده از گزینه “Exchanges”، می‌توانید حرکات ارزهای دیجیتال را در صرافی‌هایی که انتخاب می‌کنید مشاهده کنید.

آموزش استفاده از بخش “Volume Flow” در CRYPTOMETER:

بخش “Volume Flow” یکی از بخش‌های حائز اهمیت این وب‌سایت است. این صفحه از سه بخش پرکاربرد تشکیل شده است. بخش اول، “Net Flow” نام دارد. در این بخش، ارزهای دیجیتالی که حجم خرید آن‌ها بیشتر از حجم فروش است را برای کاربران نمایش می‌دهد. به طور معنایی، این بخش رمزارزهایی را نشان می‌دهد که مجموع حجم خرید و فروش مثبت است، به این معنی که ورود پول بیشتر از خروج پول بوده است.

در سمت چپ تصویر، می‌توانید میزان پولی که به یک رمزارز وارد شده است را مشاهده کنید. سپس می‌توانید رویدادهایی که بر روی این دارایی اتفاق افتاده است را مشاهده کنید. همچنین، می‌توانید کانال‌هایی که این دارایی را منتقل می‌کنند را دنبال کنید، زیرا این کانال‌ها برای شما به عنوان سرمایه‌گذار، منبعی ارزشمند برای سرمایه‌گذاری خواهند بود. به عنوان مثال، مقداری پول (دلار) به ارز دیجیتال AVAX وارد شده است و یا مقداری دلار به ارز تتر وارد شده است و سپس با این حجم تتر، خریدهایی از ارزهای دیجیتال مانند دوج کوین و سولانا و… انجام شده است. هنگامی که روی این کانال‌ها تمرکز می‌کنید، می‌توانید به راحتی میزان پول وارد شده به این ارزهای دیجیتال را مشاهده کنید و زمانی که حجم پول ورودی به نسبت سایر ارزها بیشتر است، کانال بزرگتری نشان داده می‌شود.

آموزش کار با CRYPTOMETER – بخش Buy Flow:

بخش دوم این وب‌سایت، به نام Buy Flow، مشابه بخش Net Flow است، اما تنها ورودی پول به رمزارز را در نظر می‌گیرد. به عبارتی، دلار وارد شده و با آن تتر خریداری شده و با استفاده از تتر، ارز دیجیتال سولانا نیز خریداری شده است. توجه کنید که در دو کادر بالا نیز می‌توانید تایم فریم و بستری که ارزهای دیجیتال بر روی آن‌ها قرار دارند را انتخاب کنید.

آموزش کار با CRYPTOMETER – بخش Sell Flow:

در دو مورد بالا، به برآیند مثبت خرید و فروش و خریدهای ارزهای دیجیتال پرداخته شد. اما در بخش سوم و پایانی این صفحه، به موضوع Sell Flow می‌پردازیم. در این بخش، به شما اطلاع می‌دهد که کدام رمزارزها فروخته شده‌اند. با استفاده از این داده‌ها و با بهره‌گیری از نکاتی که از تحلیل تکنیکال آموخته‌اید، می‌توانید وارد پوزیشن Sell شده و از نزول بازار سود کسب کنید.

Short یا Long بر اساس داده‌های این وب‌سایت:

یکی از تحلیل‌های بنیادی دیگر که می‌تواند بر تصمیمات خرید و فروش شما تأثیر بگذارد، آگاهی از تصمیمات دیگر تریدرها است. در این بخش از وب‌سایت (liquidation)، می‌توانید با انتخاب رمزارز مورد نظر خود، درصد Short یا Long در صرافی‌های مختلف را مشاهده کنید. همچنین، با کلیک بر روی گزینه Trend، می‌توانید به طور کلی وضعیت بازار را دریافت کنید.

نتیجه‌گیری مقاله آموزش کار با CRYPTOMETER:

CRYPTOMETER یکی از وب‌سایت‌های کارآمد در حوزه نمایش جریان ورود و خروج پول در بازار کریپتوکارنسی است. این وب‌سایت با بهره‌گیری از داده‌های صرافی‌های مختلف، اطلاعات مناسبی را برای کاربران این حوزه فراهم می‌کند. با این حال، این داده‌ها به تنهایی قادر به راهنمایی شما برای تبدیل شدن به یک تریدر موفق نیستند، زیرا تسلط بر تحلیل تکنیکال یکی از اصول ضروری برای تریدران است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *