0

نرم افزار استخراج ارز دیجیتال و روش های آن

همه چیز درباره دوج کوین
بازدید 422

استخراج بیت کوین به معنی حل مسائل ریاضی با هدف افزایش تعداد بلاک های بیت کوین است که توسط شبکه بلاک چین بیت کوین تایید شده اند. برای استخراج بیت کوین، نیاز به دستگاههای خاصی با کارایی بالا مانند ASIC دارید، اما نرم‌افزارهایی برای استخراج بیت کوین موجود است. مراحل استفاده از نرم‌افزار استخراج بیت کوین به صورت زیر است:

1- قبل از هر چیز، نرم‌افزار استخراج مورد نظر را دانلود کرده و آن را نصب کنید. برخی از معروف‌ترین نرم‌افزارهای استخراج بیت کوین عبارتند از BFGminer ، CGminer و EasyMiner.

2- سپس باید یک کیف پول بیت کوین تهیه کنید، که در آن بیت کوین‌های استخراجی شما ذخیره خواهند شد.

3- بعد از نصب نرم‌افزار استخراج، باید تنظیمات آن را تنظیم کنید. برای انجام این، باید پولت‌ مناسب را انتخاب کنید (مانند slushpool.com و antpool.com) و اکانت کاربری آن را ایجاد کنید.

4- در آخر، با استفاده از یک کارت گرافیک پردازش قوی (GPU) و یا دستگاه ASIC استخراج بیت کوین را شروع کنید و پکیج اولیه را ارسال کنید تا شما به شبکه بیت کوین متصل شوید و شروع به استخراج بیت کوین کنید.

توجه داشته باشید که برای استخراج بیت کوین به دستگاه هایی با پردازش قوی و مصرف برق بالا احتیاج دارید و همچنین ممکن است استخراج برای شما سودآور نباشد، بنابراین باید موقعیت خود را به دقت ارزیابی کنید.

اپلیکیشن کسب درآمد و استخراج ارز دیجیتال

هنوز اپلیکیشن‌هایی برای کسب درآمد و استخراج ارز دیجیتال وجود ندارد، به‌طور مشخص این سوال به هیچ وجه نتیجه منفی است. استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال احتیاج به تجهیزات خاصی با پردازش قدرتمند دارند و به‌علت اینکه دیگر استخراج با دستگاه‌های ساده‌ و اپلیکیشن‌های موبایلی انجام نمی‌شود، نرم‌افزارهایی برای استخراج ارز دیجیتال در موبایل وجود ندارند.

آیا استخر استخراج بیت کوین رایگان است ؟

هیچ استخراج بیت کوینی به صورت رایگان نیست. استخراج بیت کوین نیاز به سخت‌افزار قدرتمند و هزینه‌بر دارد. همچنین، هزینه انرژی برای استخراج بیت کوین بسیار بالاست. برای کسب درآمد از استخراج بیت کوین، شما به دسترسی به تجهیزات قدرتمند، هزینه‌های انرژی بالا و همچنین دسترسی به یک استخر استخراج با اعتبار و کارآمدی بالا نیاز خواهید داشت. توجه داشته باشید که استخراج بیت کوین در بسیاری از کشورها غیرمجاز و قانونی نیست و ممکن است به مشکلاتی برای شما منجر شود. بهترین راه برای خرید بیت کوین نیز خرید از راه صرافی های معتبر می باشد.

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با موبایل کدام است؟

بیت کوین (Bitcoin) و سایر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم (Ethereum) و لایت کوین (Litecoin) نیاز به سخت‌افزار قدرتمند دارند و به دلیل پیچیدگی آن‌ها، بهتر است از سیستم‌هایی با کارایی بالاتر استفاده کنید. علاوه بر این، همین روزها ماینینگ با موبایل تبدیل به یک تبلیغات نامعتبر شده است، زیرا برای استخراج ارزهای دیجیتال نیاز به تجهیزات و نرم‌افزارهای خاصی دارید و در هیچ حالی با تلفن همراه شما این مسئله ممکن نیست. به علاوه، بسیاری از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین به حساب‌های شرکت‌های ماینینگ بزرگ تبدیل شده‌اند و توزیع آنها با استفاده از سیستم‌های پیچیده‌ای انجام می‌شود. بنابراین، به جای استخراج به صورت شخصی با موبایل، بهتر است از استخراج با استفاده از تجهیزاتی با عملکرد بالا که برای ماینینگ طراحی شده‌اند استفاده کنید.

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با کارت گرافیک

استخراج ارزهای دیجیتال با کارت گرافیک، به دلیل قابلیت بالای پردازشی و مصرف کمتر انرژی، توسط بسیاری از افراد استفاده می‌شود. در این موارد، ارزهایی با الگوریتم پردازشی مساعد برای استخراج با کارت گرافیک مورد توجه قرار می‌گیرند. بین ارزهای دیجیتال محبوب و مناسب برای استخراج با کارت گرافیک می‌توان به ارزهای زیر اشاره کرد:

اتریوم (Ethereum): الگوریتم پردازشی این ارز به نام “Ethash” است که می‌توان با استفاده از کارت‌های گرافیک قدرتمند این ارز را استخراج کرد.
ریپل (Ripple): الگوریتم پردازشی این ارز به نام “XRP Ledger” است و می توان با استفاده از کارت‌های گرافیک نیرومند آن را استخراج کرد.
مونرو (Monero): الگوریتم پردازشی این ارز به نام “RandomX” است و این الگوریتم بسیار مناسب برای کارت گرافیک‌های قدرتمند است.
زکش (Zcash): الگوریتم پردازشی این ارز به نام “Equihash” است که برای استخراج با کارت‌های گرافیک بکار می‌رود.

لازم به ذکر است که برای استخراج بسیاری از ارزهای دیجیتال لازم است داشتن نرم‌افزارها و درایورهای مرتبط با کارت گرافیک شما در سیستم شما نیز نصب شده باشد. همچنین، به خوبی باید توجه کرد که زمانی که شما معامله به عنوان یک ماینر در نظر می‌گیرید، باید فعالیت خود را با توجه به هزینه‌ها و درآمدهای خود ارزیابی کنید.

نرم افزار های مورد نیاز برای استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک کدام ها هستند
برای استخراج ارزهای دیجیتال با کارت گرافیک می‌توانید از نرم افزارهایی مانند Claymore Dual Miner، CGMiner، BFGMiner و Phoenix Miner استفاده کنید. همچنین، برخی از انواع خاصیت مانند SHA-256 و Scrypt نرم‌افزارهای مختلفی در این زمینه وجود دارند، و انتخاب نرم‌افزار مناسب وابسته به نوع و پروتکل استخراج ارزی است که می‌خواهید استفاده کنید.

آینده ماین با کارت گرافیک

با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی و گسترش استفاده از ارزهای دیجیتال، احتمالاً ماین با کارت گرافیک همچنان یکی از شیوه‌های محبوب برای استخراج ارزهای دیجیتال خواهد ماند. با این حال، باعث افزایش رقابت و کاهش هاماینگ استخراج به وسیله کارت گرافیک خواهد شد.

به علاوه، در بعضی از کشورها، ماهیت قانونی استخراج ارزهای دیجیتال نیز به دلایل مختلفی به شدت محدود شده است. با این وجود، افزایش تقاضای ارزهای دیجیتال، ممکن است باعث شود که صرفه‌جویی در انرژی برای استخراج ارز بیشتر توسط کشورها و شرکت‌های بزرگ‌تر صورت گیرد.

از طرف دیگر، با ارتقا و بهبود فناوری کارت‌های گرافیک، ممکن است روش‌های جدید به منظور بهینه‌سازی استخراج ارزهای دیجیتال با استفاده از کارت‌های گرافیک ظهور کنند. به همین دلیل، فرصت‌های بازار برای دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال، همچنان وجود خواهد داشت.

بهترین ارز برای استخراج با cpu

هرچند که استخراج ارز با استفاده از CPU (و به جای آن استفاده از GPU و ASIC) نسبت به روش‌های دیگر بازده پایین‌تری دارد، اما چندین ارز دیجیتال وجود دارد که برای استخراج با استفاده از CPU مناسب هستند. بین این ارزها عبارتند از:

Monero (XMR)
Electroneum (ETN)
Zcash (ZEC)
Bytecoin (BCN)
Aeon (AEON)

با توجه به فعال‌ترین ارزهایی که می‌توان با استفاده از CPU استخراج کرد، Monero یکی از پرطرفدارترین ارزها با بازده خوب برای استخراج با استفاده از CPU است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *