0

نظر مؤسس اتریوم در مورد آینده ارز دیجیتال

ارز دیجیتال ها چطور ارزشمند شدند؟
بازدید 451

مؤسس اتریوم، ویتالیک بوترین، به طور کلی به ارز دیجیتال و توسعه این بازار اعتقادات حمایتی دارد. او معتقد است که ارزهای دیجیتال در آینده با توجه به تکنولوژی بلاکچین و قابلیت های آن، می‌تواند به عنوان یکی از اصلی‌ترین و نوآورانه‌ترین نوع ارز به شمار برود.

بوترین همچنین به توسعه اپلیکیشن‌های بر اساس بلاکچین و تبدیل آن‌ها به پرکاربرد‌ترین محصولات ممکن، رویایش را دارد. با توجه به مشکلات امنیتی موجود در بعضی ارزهای دیجیتال، او آینده ارزهای با تکنولوژی بلاکچین را در جهت بهبود امنیتی و افزایش قابلیت استفاده طراحی می‌کند.

او نیز به این نکته پرداخته است که در آینده‌ای نزدیک، ارز دیجیتال به صورت گسترده در معاملات اینترنتی، پرداخت و نهایتاً رشد اقتصادی به کار گرفته خواهد شد. همچنین، او به این باور است که با بالا رفتن اطلاعات و آگاهی افراد، کاربرد ارزهای دیجیتال خواهد افزایش یافت و سبب تغییرات قابل ملاحظه ای در ساختار های اقتصادی جهان خواهد شد.

ویتالیک بوترین، همچنین به دعوت از سازمان‌های بزرگ و کمک به توسعه بلاکچین، به منظور افزایش عملکرد و امنیت این فناوری، تأکید دارد. او با استفاده از تجربه‌های خود، به دنبال ارائه راهکارهای مختلف در قالب همکاری با بزرگترین شرکت‌های صنعتی و با توجه به مستقبل اقتصادی و فناوری، است.

او مفتخر است به عنوان یکی از برترین کارشناسان در این زمینه باشد و معتقد است که تنها با ایجاد شرایط مطلوب، می‌توان توسعه و بهبود زیرساخت‌ها را تضمین کرد و از این رو تمام تلاش خود را می‌کند تا به بهبود زیرساخت‌هایی نیز که برای توسعه بلاکچین و ارز‌های دیجیتال لازم هستند، کمک کند.

او به عنوان یکی از برترین توسعه دهندگان در زمینه بلاکچین، به‌صورت مستمر در صدد بهبود خدمات خود مانند امنیت، سرعت اجرا و هزینه‌های تراکنش است تا بتوان بورس‌های ارز دیجیتال را به یکی از اصلی‌ترین و مهم ترین مراکز مبادلات مالی جهان تبدیل کند. به علاوه، او به توسعه برنامه‌های اپلیکیشن برای استفاده از بلاکچین و ارزهای دیجیتال، به ویژه اتریوم، برای کاربردهای بیشتر و فراتر، تمرکز دارد.

با توجه به دستاوردهای بوترین در صنعت بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال، او یکی از مهمانان بزرگ نشست‌های سران جهانی را در رابطه با این صنعت بوده است که به‌دنبال ارتقا و انعطاف‌پذیری ارزهای دیجیتال هستند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *