0

پیش‌بینی هیجان‌انگیز: ارزش بیت‌کوین

ارزش بیت‌کوین
بازدید 408

پیش‌بینی هیجان‌انگیز: ارزش بیت‌کوین در سال جاری به بالاترین سطح ۱۰۰ هزار دلاری می‌رسد و رکورد جدیدی را به ثبت می‌رساند.

 

به دلیل عملکرد چشم‌گیر بیت‌کوین در دوران بحران بانکی ایالات متحده، در حال حاضر بسیاری از تحلیلگران به آینده این ارز دیجیتال با نگرش مثبتی نگاه می‌کنند.

از آغاز سال ۲۰۲۳ تاکنون، قیمت بیت‌کوین تقریباً ۷۰ درصد رشد کرده است و فعالان صنعت کریپتو به طور کلی نگاهی خوش‌بینانه به آینده این رمزارز دارند. یکی از این افراد اظهار کرده است که بیت‌کوین، بزرگترین رمزارز جهان، ممکن است امسال به رکوردهای قیمتی جدید دست یابد.

بیت‌کوین در پایان سال ۲۰۲۱ به بالاترین رکورد قیمتی (۶۸٬۹۹۰٫۹۰ دلار) دست یافت. قیمت فعلی بیت‌کوین حدود ۶۰ درصد کمتر از آن است.

طبق گزارش CNBC، مارشال بیرد، مدیر ارشد استراتژی صرافی Gemini آمریکا، معتقد است که قیمت ۱۰۰٬۰۰۰ دلاری برای بیت‌کوین غیرممکن نیست و می‌گوید: “من فکر می‌کنم که بیت‌کوین احتمالاً امسال رکورد قیمتی بالاتر را شکست می‌دهد.” او این قیمت ۱۰۰٬۰۰۰ دلاری را “عددی جالب” توصیف می‌کند.

مارشال بیرد می‌گوید اگر بیت‌کوین به بالاترین رکورد قیمتی قبلی خود که نزدیک به ۶۹٬۰۰۰ دلار بود دست یابد، زمان زیادی طول نمی‌کشد تا قیمت به ۱۰۰٬۰۰۰ دلار هم برسد. با در نظر گرفتن نرخ فعلی بیت‌کوین، این رمزارز برای رسیدن به قیمت ۱۰۰٬۰۰۰ دلار باید تقریباً ۲۷۰ درصد رشد کند.

پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری در شرکت صادرکننده استیبل‌کوین تتر، می‌گوید بیت‌کوین ممکن است دوباره به بالاترین رکورد قیمتی قبلی خود دست یابد.

پیش‌بینی دست‌یابی به بالاترین رکورد قیمتی، دیدگاهی خوش‌بینانه است که به‌تازگی شکل گرفته است. در اوایل سال جاری، برخی از مدیران صنعت کریپتو اعلام کرده بودند که نگرش مثبتی نسبت به سال ۲۰۲۳ ندارند.

یکی از عواملی که باعث ایجاد نگرش مثبت نسبت به بیت‌کوین شده است، ارتباط آن با عملکرد در دوران بحران بانکی ایالات متحده، به‌ویژه فروپاشی بانک سیلیکون ولی و همچنین فروپاشی بانک سیلورگیت و سیگنچر است.

همزمان با فروپاشی سه بانک اساسی در صنعت کریپتو، بیت‌کوین علی‌رغم انتظارات، رشد کرد. طرفداران بیت‌کوین می‌گویند که این واقعه نشان‌دهنده این است که این رمزارز می‌تواند جایگزین مناسبی برای سیستم سنتی بانکی باشد تا افراد بتوانند پول خود را در یک محیط امن نگه دارند.

طرفداران بیت‌کوین سال‌ها است که این رمزارز را “طلای دیجیتال” می‌نامند، نوعی دارایی که در شرایط بحران اقتصادی و تورم به افراد کمک می‌کند تا سرمایه خود را حفظ کنند. با این حال، در چند سال اخیر، قیمت بیت‌کوین همزمان با بازار سهام و به‌ویژه شاخص نزدک که به صنعت فناوری ارتباطات مرتبط است، تغییر کرده است. با این حال، در حال حاضر نشانه‌هایی از کاهش وابستگی بیت‌کوین به بازار سهام مشاهده می‌شود، زیرا این رمزارز در مقایسه با نزدک، عملکرد بهتری از خود نشان داده است و از بسیاری از دارایی‌های پرخطر و طلا عملکرد بهتری داشته است.

عملکرد بیت‌کوین در موازنه با بحران بانکی، باعث افزایش امید تحلیلگران به کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو (بانک مرکزی آمریکا) شده است. این شرایط می‌تواند به دارایی‌های پرخطر مانند رمزارزها مزیت اضافه کند.

بحث درباره آینده بیت‌کوین با پیش‌بینی عجیب و غریب بالاجی سرینیواسان، سرمایه‌گذار و مدیر ارشد فناوری سابق در کوین‌بیس، بیشتر از پیش مورد توجه قرار گرفته است. او حدود یک هفته پیش تصریح کرد که در طی ۹۰ روز آینده، قیمت بیت‌کوین به یک میلیون دلار خواهد رسید. برای رسیدن به این قیمت، بیت‌کوین نیاز به یک رشد تقریباً ۳٬۶۰۰ درصدی دارد. بسیاری از مردم معتقدند که این پیش‌بینی از حقیقت دور است و قابلیت پیش‌بینی واقعی را ندارد.

 

به این پست امتیاز بدید
برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *