0

چطور از سایت فاست (Faucet) ارز دیجیتال بدست بیاوریم ؟

سایت فاست (Faucet)
بازدید 420

فاست در زبان انگلیسی به معنی شیر آب است ، اما در دنیای کریپتو معنایی متفاوت دارد.حال که با مفهوم FAST و کسب ارز دیجیتال از طریق FAST آشنا شدید، به بررسی ماهیت آن می پردازیم.

سایت فاست (Faucet) چیست و چه کاربردی دارد؟

تبلیغات سریع سایت هایی هستند که بر روی یک سیستم پاداش کار می کنند. به افرادی که از این سایت‌ها بازدید می‌کنند و دستورالعمل‌های آن‌ها را دنبال می‌کنند، پاداش (ارز رمزنگاری رایگان) داده می‌شود.
در واقع، پاداش به طور فزاینده ای به عنوان عاملی برای جذب کاربران به این سایت ها و نشان دادن تبلیغات مختلف به آن ها استفاده می شود. به طوری که پس از دریافت پاداش، کاربران مجددا برای دریافت ارز دیجیتال رایگان به این سایت ها مراجعه می کنند و در نهایت تعداد بازدیدکنندگان سایت افزایش می یابد.
نرخ تبلیغات بر اساس CPM یا تعداد دفعاتی که تبلیغ مشاهده شده است محاسبه می شود. بنابراین، هر چه یک سایت سریع بازدیدکننده بیشتری داشته باشد، نرخ پولی که از صاحبان تبلیغات دریافت می کند، بیشتر می شود.
در نتیجه، کاربران از مدت زمانی که برای دیدن تبلیغات خود صرف می‌کنند، سریع‌تر سود می‌برند و مقدار کمتری از آن سود دریافت می‌کنند.

چگونه از طریق سایت های فاست ارز دیجیتال رایگان دریافت کنیم؟

نحوه استفاده از Fast Site ساده است. هنگامی که یک سایت معتبر فاست را پیدا کردید، آدرس کیف پول خود را وارد کرده و وارد شوید. Fast دارای یک تایمر است که از لحظه ورود به سایت شروع می شود و زمان صرف شده در سایت را اندازه گیری می کند.
پس از گذراندن مدت زمان مشخصی در Fast Sight، می توانید از طریق دکمه “Claim Reward” یا دکمه مشابه پاداش خود را دریافت کنید.
البته قبل از اینکه بتوانید جایزه بگیرید، باید در سایت ثابت کنید که یک کاربر واقعی هستید. برای این کار باید یک سری مسائل ساده ریاضی را حل کنید یا اعداد تصادفی را در یک کادر تایپ کنید.
پس از انجام این مراحل، بسته به نوع سایت فاست که استفاده می کنید، پاداش شما فوراً یا در مدت زمان طولانی تری به کیف پول شما منتقل می شود.

نحوه دریافت ارز رایگان از طریق سایت های فاست

همچنین توجه داشته باشید که برای جلوگیری از دریافت تمامی ارزهای دیجیتال موجود، محدودیت زمانی بین بازدیدهای کاربر تعیین شده است.
بنابراین پس از بازدید از سایت و دریافت جایزه، برای مدت کوتاهی مجاز به مراجعه مجدد به سایت نمی باشید. این مدت از 5 دقیقه تا 24 ساعت متغیر است.
مراحل ذکر شده در بالا مراحل اصلی برای دریافت سریع ارز دیجیتال است. اما برخی از این سایت ها برای سرگرمی کاربر و جذب مجدد او به سایت، قسمت هایی را در این فرآیند اضافه کرده اند.

افرادی موفق هستند که گزینه های بیشتری را به کاربران ارائه می دهند تا صرفاً “جایزه گرفتن”. به عنوان مثال بازی های آنلاین که باعث جذب کاربران و افزایش تعامل سایت می شود. یا استفاده از چرخ های شانس که به کاربر اجازه می دهد شانس خود را برای افزایش یا کاهش جایزه امتحان کند.
مشکل دیگر این است که ارز دیجیتالی که به کاربران ارائه می دهند بسیار محدود است. به این معنی که کاربر هر روشی را در پیش بگیرد، پاداش از مقدار مشخصی بیشتر نخواهد شد.
با توجه به این سیستم، بسیاری از کاربران سعی می کنند با استفاده از چرخ های شانس یا سایر قطعات، پاداش خود را افزایش دهند. در صورتی که حداکثر مبلغ این جایزه تعریف شده باشد و بسیاری از کاربران از این محدودیت اطلاعی نداشته باشند.

از کجا می توانیم سایت های فاست را پیدا کنیم؟

معرفی چند سایت فاست که معروف هستند! تعداد سایت های فاست بسیار زیاد است. کافی است در گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری جستجو کنید تا صدها سایت سریع برای ارزهای دیجیتال مختلف پیدا کنید. در ادامه تعدادی از معروف ترین روزه ها را معرفی می کنیم.

معمولاً در هر کشور، نام سایت های فاست ممکن است متفاوت باشد، اما در برخی از کشورها شاید چندین سایت فعال با نام های مشابه وجود داشته باشد. در زیر، چند نمونه از سایت های مشابه فاست در برخی از کشورها آمده است:

برای ایران: fastmining.org، fastbtc.pro، fastminer.io، fastdoge.com و …

برای آمریکا: fastcash.biz، fasttrackfunds.com، fastgear.com، fastfwdmedia.com و …

برای اروپا: fast-pay.bet، fastlane-cars.com، fastdesign.com، fastmetrics.com و …

برای اینکه به سایت فاست اصلی دسترسی پیدا کنید باید به فاست دات کوم (فاست.com) دسترسی پیدا کنید.

از جمله سایت های مشهور فاست می توان به Cointiply، Bonus Bitcoin، Bitcoim Aliens و Blockchain Poker نام برد.
برای سایر ارزهای دیجیتال مانند Dogecoin، می توانید از  free doge coin و Moon Dogecoin استفاده کنید. همچنین، Monero Faucet و Free Monero Sites گزینه های خوبی برای دریافت ارز دیجیتال مونرو رایگان هستند. برترین سایت های میزبانی اتریوم عبارتند از Claim Free Coin و Allcoin.

آیا فاست روشی امن برای کسب ارز دیجیتال رایگان است؟

بله، فاست در حال حاضر یکی از بهترین و امن ترین روش های کسب ارز دیجیتال رایگان است. سایت فاست با ارائه فعالیت های مختلفی از جمله تماشای تبلیغات، کامل کردن پروفایل، دعوت دوستان و استفاده از سایر امکانات کسب مقداری ارزهای دیجیتال رایگان از جمله بیتکوین، لایت کوین و… به کاربران خود امکان می دهد تا به سادگی و به صورت امن ارز دیجیتال را کسب و دریافت کنند. اما باید توجه داشت که کسب درآمد از فعالیت در سایت فاست بسیار کم است و برای کسب مقدار قابل توجهی از ارز های دیجیتال باید به فعالیت های بیشتری در سایت پرداخت کرد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *