0

آینده ارزهای دیجیتال : چگونگی پیشرفت بیت کوین اسپارک در مقابل ارز دیجیتال پپه ، ریپل و لایت کوین

بیت کوین
بازدید 522

ورود منحصر به فرد بیتکوین اسپارک به وعده‌ای برای انقلابی کردن چشم‌انداز رمزارزها می‌دهد، جایی که نوآوری و رقابت نیروهای محرکه هستند. به عنوان یک بازیگر اصلی در این محیط پویا، مقایسه بیت کوین اسپارک با سایر رمزارزهای قابل توجه مانند ارز دیجیتال پپه ، ایکس آر پی و لایتکوین، معتبر است.

آینده ارزهای دیجیتال بیت کوین اسپارک (BTCS)

بیتکوین اسپارک یک بُعد جدید بلاکچین را از طریق یک مکانیزم موافقت نامه نمونه سهم‌داری (PoS) معرفی می‌کند. این تلاش می‌کند با ترکیب بهترین ویژگی‌های PoS و PoW، بازی‌های رمزنگاری و مشارکت در شبکه را تغییر داده و سرعت و قابلیت مقیاس‌پذیری را حل کند. این یک رویکرد منحصربه‌فرد به استخراج و پاداش را معرفی کرده است که آن را از Pepecoin، XRP و Litecoin متمایز می‌کند. این موافقت نامه PoP امنیت، غیرمتمرکزی و دسترسی را بهبود می‌بخشد.

الگوریتم PoP BTCS از این اطمینان حاصل می‌شود که پاداش‌ها کاملاً به توان پردازش خام یا اندازه سهم وابسته نیستند، که از به دست آوردن قدرت استخراج زیاد توسط یک شخص یا نهاد تکی جلوگیری می‌کند. این میان‌گذاری به نوبه خود امنیت کلی شبکه را تقویت می‌کند.

BTCS یک برنامه راه‌اندازی می‌کند که استخراج و مشارکت در شبکه را تسهیل می‌کند، جایی که کاربران می‌توانند توان پردازش دستگاه خود را در یک محیط مجازی امنی که توسط این برنامه ایجاد شده است، ارائه دهند. پاداش‌های استخراج به صورت غیرخطی ساختاردهی شده‌اند، تضمین می‌کنند که عادلانه باشد و در عین حال جلوگیری از مرکزی شدن قدرت استخراج را داشته باشد.

علاوه بر این، BTCS قصد دارد یک مدل تقسیم درآمد را معرفی کند که به پاداش‌های استخراج، هزینه‌های تراکنش و درآمد حاصل از محصول پاسخگو باشد. این رویکرد نوآورانه تضمین می‌کند که استخراج کنندگان با درآمد ثابتی مواجه شوند، بدون در نظر گرفتن قیمت انرژی یا نوسانات ارزش.

با پیشرفت شبکه فراتر از مرحله بتا و پایدار شدن، برای dApps این شبکه باز خواهد شد. فروش نخستین سکه (ICO) در مرحله دوم با مبلغ ۱.۷۵ دلار برای BTCS و یک بوبیتکوین اسپارک (BTCS)
بیتکوین اسپارک با معرفی مکانیزم موافقت نامه نمونه سهم‌داری (PoS)، یک بعد جدید در بلاکچین ارائه می‌دهد. این پروژه با ترکیب بهترین ویژگی‌های PoS و PoW، سعی در حل مسائل سرعت و قابلیت مقیاس‌پذیری دارد و با اصلاح فرایند استخراج و مشارکت در شبکه، صنعت ماینینگ و نقشه‌برداری ارزهای رمزنگاری را بهبود می‌بخشد. بیتکوین اسپارک با رویکردی منحصربه‌فرد در استخراج و پاداش، خود را از پروژه‌هایی مانند Pepecoin، XRP و Litecoin متمایز می‌سازد. مکانیزم موافقت نامه PoP برای افزایش امنیت، غیرمتمرکزی و دسترسی شبکه طراحی شده است.

الگوریتم PoP BTCS از این جهت مطمئن می‌شود که پاداش‌ها کاملاً به توان پردازش یا اندازه سهم وابسته نباشد و از ایجاد قدرت استخراج غیرمعقول توسط یک شخص یا نهاد تکی جلوگیری می‌کند. این تعادل، به نوبه خود امنیت کلی شبکه را تقویت می‌کند.

BTCS از یک برنامه استفاده می‌کند که استخراج و مشارکت در شبکه را سهل می‌کند. کاربران می‌توانند توان پردازش دستگاه خود را در یک محیط مجازی امنی که توسط این برنامه ایجاد شده است، مشارکت دهند. پاداش‌های استخراج به صورت غیرخطی ساختاردهی شده‌اند تا عدالت را حفظ کنند و از مرکزی شدن قدرت استخراج جلوگیری کنند.

علاوه بر این، BTCS قصد دارد یک مدل تقسیم درآمد را معرفی کند که به پاداش‌های استخراج، هزینه‌های تراکنش و درآمد حاصل از محصول پاسخگو باشد. این رویکرد نوآورانه به ماینرها یک جریان درآمد پایدار را تضمین می‌کند، بدون توجه به قیمت انرژی یا نوسانات ارزش.

همچنین، با پیشرفت شبکه به فراتر از مرحله بتا و استحکام یافتن آن، برای اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (dApps) باز خواهد شد.

 

اکس‌آرپی (XRP) چیست؟

اکس‌آرپی (XRP) یک پلتفرم دیجیتالی بین‌المللی است که به دنبال رسیدن به پرداخت‌ها و تسویه‌های مرزی با کمترین هزینه است. هدف این پلتفرم، تسهیل تراکنش‌های مرزی سریع و با هزینه پایین است، با ایجاد پلی بین انتقال ارزش بین ارزهای مختلف قانونی. مشابه RTGS، اکس‌آرپی از طریق فناوری بلاکچین غیرمتمرکز، انتقال امن پول بین المللی و ارسال وجه به کشورهای دیگر را فراهم می‌کند. لازم به ذکر است که در حال حاضر دعوای حقوقی اکس‌آرپی هنوز ادامه دارد، علی‌رغم برنده شدن جزئی ریپل در برابر کمیسیون اوراق بهادار و بورس (SEC).

 

آینده ارز دیجیتال قیمت پپه (Pepe)

ریشه‌های سرگرم‌کننده پپه نشانگر یک توکن با کمترین کاربرد است که قیمت آن تحت تأثیر هیجان‌زده‌کنندگی قرار می‌گیرد. راه‌اندازی آن در آوریل ۲۰۲۳ باعث افزایش قابل توجهی در قیمت پپه شد که به ATH (بالاترین قیمت تاریخ) در مقدار ۰.۰۰۰۰۰۴۳۵۴ دلار و سرمایه‌گذاری عظیمی در ارزش ۱.۸ میلیارد دلار منجر شد. با این حال، این مهمها کوتاه‌مدت بودند زیرا قیمت به سرعت کاهش یافت. پیش‌بینی قیمت پپه پیش‌بینی می‌کند که آیا قیمت آن از مقدار فعلی ۰.۰۰۰۰۰۱۱۰ دلار افزایش یافته و ATH جدیدی را ثبت خواهد کرد یا خیر.

روش استخراج لایت‌کوین

مانند بیتکوین، لایت‌کوین از مکانیزم موافقت PoW برای استخراج استفاده می‌کند. استخراج LTC نیاز به سخت‌افزارهای ویژه دارد، به ویژه ASIC miners. طراحی ASIC به‌طور خاص برای استخراج ارزهای رمزنگاری شده است. قدرت استخراج آن نسبت به پردازنده‌های معمولی یا کارت‌های گرافیکی به طرز قابل ملاحظه‌ای بالاتر است. می‌توانید با پیوستن به یک استخراج مشترک (mining pool) و همکاری با دیگران، در این زمینه همکاری کنید. بسته به تولید کننده ASIC miner خود، باید نرم‌افزار استخراج مناسب را دانلود و نصب کرده و آن را با جزییات استخراج مشترکی که به آن پیوسته‌اید، پیکربندی کنید. قبل از شروع، اهمیت دارد هزینه‌های خود را نسبت به پاداش‌های مورد انتظار ارزیابی کنید.

جمع‌بندی
دیدگاه تازه بیتکوین اسپارک درباره استخراج ارزهای رمزنگاری شده از طریق محیطی امن‌تر، غیرمتمرکز و شامل همه افراد، در مقابل پپکوین، اکس‌آرپی و لایت‌کوین، در جنگ نسل بعدی پیروزی می‌یابد. رویکرد نوآورانه آن درباره پاداش و مشارکت در شبکه بدون شک شکل‌دهنده‌پیش‌بینی قیمت پپه (Pepe)
پپه از ریشه‌های شوخ‌طبعانه شروع شده است و به عنوان یک توکن با کاربردهای کمتر، قیمت آن تحت تأثیر هیجان و تبلیغات قرار می‌گیرد. در آوریل ۲۰۲۳، با راه‌اندازی پپه، قیمت آن به شگفتی افزایش یافت و به ATH بالای ۰.۰۰۰۰۰۴۳۵۴ دلار و سرمایه‌گذاری غول‌آسا در ارزش ۱.۸ میلیارد دلار رسید. با این حال، این پارتی به زودی به پایان رسید و قیمت به سرعت کاهش یافت. پیش‌بینی قیمت پپه سعی می‌کند پیش‌بینی کند آیا قیمت آن از مقدار فعلی ۰.۰۰۰۰۰۱۱۰ دلار افزایش خواهد یافت و آیا ATH جدیدی ثبت خواهد کرد یا خیر.

روش استخراج لایت‌کوین
مانند بیتکوین، لایت‌کوین از مکانیزم PoW برای استخراج استفاده می‌کند. استخراج لایت‌کوین نیاز به سخت‌افزارهای ویژه دارد، به ویژه ASIC miners. طراحی ASIC به‌طور ویژه برای استخراج ارزهای رمزنگاری شده است و قدرت استخراج آن نسبت به پردازنده‌های معمولی یا کارت‌های گرافیکی بسیار بیشتر است. می‌توانید با پیوستن به یک استخراج مشترک (mining pool) و همکاری با دیگران، در این فرآیند همکاری کنید. بسته به تولیدکننده ASIC miner خود، باید نرم‌افزار استخراج مناسب را دانلود و نصب کرده و آن را با جزئیات استخراج مشترکی که به آن پیوسته‌اید، پیکربندی کنید. قبل از شروع، مهم است هزینه‌های خود را به ارزش‌های انتظاری مقابله کنید.

جمع‌بندی
دیدگاه نوآورانه بیتکوین اسپارک در مورد استخراج ارزهای رمزنگاری شده از طریق محیطی امن، غیرمتمرکز و شامل همه افراد، در مقابل پپه، اکس‌آرپی و لایت‌کوین، در جنگ نسل بعدی پیروزی می‌یابد. رویکرد نوآورانه آن در مورد پاداش و مشارکت در شبکه، مسیر آینده سیستم‌های رمزارزی را به شکل قطعی تحت تأثیر قرار خ

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *