0

امنیت کیف پول نرم افزاری اندروید کوین بیس چگونه است؟

امنیت کیف پول نرم افزاری اندروید کوین بیس چگونه است؟
بازدید 499

اگر به دنبال ذخیره ارزهای دیجیتال خود روی یک دستگاه تلفن همراه با سیستم عامل اندروید هستید، این مقاله شما را راهنمایی می‌کند. در این مقاله، بهترین کیف پول موبایل را که می‌توانید از فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید، معرفی می‌کنیم. هر پروژه کریپتو نیز برای موبایل نیاز به نصب یک اپلیکیشن دارد. یکی از برنامه‌های بسیار حیاتی در دنیای ارزهای دیجیتال، اپلیکیشن‌های کیف پول نرم‌افزاری برای موبایل هستند.

با استفاده از این اپلیکیشن‌ها، امکان انجام تراکنش‌های کریپتو به سادگی و راحتی ایجاد می‌شود. کاربران به دنبال استفاده از کیف پول‌های موبایلی هستند؛ اما از نظر آن‌ها، مسئله اصلی امنیت این برنامه‌هاست. این امر بسیار مهم است؛ زیرا آن‌ها می‌خواهند دارایی‌های کریپتو خود را در مقابل از دست دادن یا دزدیده شدن محافظت کنند.

در این مقاله، ما به معرفی بهترین کیف پول موبایل و ویژگی‌های برتر آن می‌پردازیم. این برتری‌ها براساس نظرات مثبت کاربران و واسط کاربری قوی آن‌ها تعیین شده است. برای آگاهی از تمام جزئیات، با ما همراه باشید.

معرفی کیف پول نرم افزاری موبایل

نگهداری ارزهای دیجیتال به معنای ذخیره کردن مشخصات تراکنش‌ها در یک شبکه اطلاعاتی است. کیف پول، همان آدرسی است که به عنوان شناسه تراکنش‌ها استفاده می‌شود. از این آدرس می‌توانید برای دریافت و ارسال ارزهای دیجیتال استفاده کنید.

به نقل از بلاگ والکس، نگهداری ارزهای دیجیتال صرفاً به معنای ذخیره فایل‌های نرم افزاری در رایانه است. کیف پول، همان آدرسی است که به “”ID شناخته می‌شود. می‌توانید از این آدرس برای دریافت ارز دیجیتال استفاده کنید. بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه ارزدیجیتال اقدام به ارائه خدمات کیف پول نرم افزاری آنلاین کرده‌اند که یکی از معتبرترین آن‌ها  trust wallet برای بیت‌کوین و MyEthereumWallet برای توکن‌های مبتنی بر اتریوم است که کیف پول دسکتاپی نیز دارند. درست است که استفاده از کیف پول‌های نرم‌افزاری برای کاربران بسیار راحت است، اما یک بدافزار می‌تواند امنیت آن‌ها را تهدید کند و منجر به هک احتمالی و از دست دادن کوین‌ها شود. توجه داشته باشید که کیف پول‌های سخت افزاری از امنیت بیشتری برخوردار هستند.

خدمات کیف پول نرم‌افزاری آنلاین

بسیاری از شرکت‌های فعال در زمینه فناوری اطلاعات و ارزهای دیجیتال، خدمات کیف پول نرم‌افزاری آنلاین را ارائه می‌دهند. از جمله شرکت Trust Wallet برای ذخیره بیت‌ کوین و MyEtherWallet برای ذخیره توکن‌های مبتنی بر اتریوم. این شرکت‌ها به عنوان شرکت‌های معتبر شناخته می‌شوند که علاوه بر نسخه آنلاین، نسخه دسکتاپی خود را نیز ارائه می‌دهند.

استفاده از بهترین کیف پول اندروید برای کاربران آسانی فراوانی دارد؛ اما ممکن است یک بدافزار باعث تهدید امنیت آن‌ها شود و به نتیجه‌ای نامطمئن منتهی شود. این موضوع احتمال دارد منجر به هک احتمالی و از دست دادن دارایی‌های کریپتوگرافی (کوین‌ها) شود. برای افزایش امنیت، کیف پول‌های سخت‌افزاری معمولا گزینه بهتری به نظر می‌آیند. با این حال یکی از برترین کیف پول‌های نرم افزاری موبایل که میان کاربران از جایگاه بالایی برخوردار بوده، کوین بیس است. در ادامه با این کیف پول به طور کامل آشنا می‌شوید.

کیف پول کوین بیس (Coinbase)، بهترین کیف پول اندروید

صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس (Coinbase) که از سال ۲۰۱۱ فعالیت خود را آغاز کرد، توسط دو بنیان‌گذار به نام‌های برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong) که مهندس سابق Airbnb بوده و فرد ارسام (Fred Ehrsam) که تاجر سابق گلدمن ساکس بوده، تأسیس شده است.

این پلتفرم مجموعه‌ای از خدمات متنوع را ارائه می‌دهد، از جمله یک کیف پول نرم‌افزاری برای دستگاه‌های موبایل. این کیف پول دیجیتال به کاربران این امکان را می‌دهد که دارایی‌های خود را که شامل رمزنگاری و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) هستند، ذخیره و مدیریت کنند.

امکانات کیف پول کوین بیس

کیف پول آنلاین کوین بیس، بهترین کیف پول موبایل است که می‌توانید از آن بهره‌برده و آن را با مرورگرهای dApp به راحتی ادغام کنید. این کیف پول دیجیتال از قابلیت نصب بر انواع دستگاه‌ها از جمله دستگاه‌های اندروید و iOS بهره‌مند است.

کیف پول شخصی کنترل‌گر است، به این معنا که کاربران دارای کنترل کامل بر کیف پول و دارایی‌های خود هستند و می‌توانند آن‌ها را با استفاده از کلیدهای خصوصی خود مدیریت کنند. این کلیدها در واقعیت مستقیما در دستگاهی که برنامه کیف پول بر آن نصب شده، ذخیره می‌شوند. یکی از ویژگی‌های برجسته این نوع کیف پول، توانایی اتصال و هماهنگی با کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند Ledger و Trezor است.

کوین بیس به عنوان بهترین کیف پول اندروید، اگرچه یک صرافی متمرکز نیست؛ اما به شما امکان ارسال و دریافت تراکنش‌ها از یک صرافی ارز دیجیتال یا کاربر دیگر را می‌دهد. همچنین این کیف پول قابلیت اتصال به حساب‌های بانکی که از رمز ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کنند را داراست. این به شما امکان می‌دهد که با ارزهای فیات مانند دلار ارتباط برقرار کرده و تراکنش‌های مالی را انجام دهید.

از دیگر ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این کیف پول نرم‌افزاری موبایل، شامل قابلیت ذخیره و معامله با NFT‌ها یا توکن‌های ERC721 است. این نرم‌افزار همچنین اجازه می‌دهد که از فروشگاه‌هایی که پذیرش پرداخت با رمزارز دارند، خریداری کنید.

امنیت کیف پول کوین بیس

این برنامه به عنوان بهترین کیف پول موبایل عمل می‌کند و تنها از طریق اتصال به اینترنت می‌توان دارایی‌ها را در آن ذخیره کرد. این ویژگی باعث می‌شود که در مقابل تهدیداتی نظیر حملات هک مستقیم آسیب‌پذیر باشد. با این حال، برنامه از فناوری Secure Enclave به عنوان یک ابزار برای به حداقل رساندن این خطرات بهره می‌برد تا بتواند کلیدهای خصوصی را به صورت امن ذخیره کند.

همچنین، با فعال کردن ویژگی‌های امنیتی استاندارد دیگر، مانند احراز هویت دو مرحله و پین اضافی، می‌توان امنیت بیشتری به این سیستم افزود. اطلاعات خصوصی کاربران با استفاده از رمزگذاری پیشرفته AES-256 رمزنگاری می‌شوند و نسخه‌های پشتیبان فیزیکی این برنامه در صندوق‌های سپرده و خزانه‌های مختلف نگهداری می‌شوند.

قیمت و کارمزد کیف پول کوین بیس

دریافت و استفاده از کوین بیس به عنوان بهترین کیف پول موبایل، رایگان است. هزینه‌های معاملات شامل دو بخش، کارمزد شبکه و کارمزد متغیر می‌شود و این کارمزدها با میزانی بین ۱.۴۹ تا ۳.۹۹ درصد از مبلغ تراکنش محاسبه می‌شوند.

امنیت کیف پول نرم افزاری اندروید کوین بیس چگونه است؟

والکس، بهترین منبع اطلاعاتی در دنیای کریپتوکارنسی

در دنیای امروز که ارزهای دیجیتال نقش پررنگی در زندگی افراد ایفا کرده‌اند، داشتن اطلاعات در مورد آن‌ها بسیار مهم است. این اطلاعات باعث می‌شود با آگاهی بیشتر اقدام کنید و در نهایت آسیب کم‌تری ببینید. برای مثال آگاهی از بهترین و امن‌ترین کیف پول موبایل، باعث می‌شود ارزهای خود را در یک مکان امن نگهداری کرده و از امن بودن آن‌ها مطمئن شوید.

همان‌طور که در این مقاله مطالعه کردید، کوین بیس بهترین کیف پول اندروید بوده که دریافت و استفاده از آن هم رایگان است. اگر قصد دارید به دنیای کریپتوکارنسی وارد شوید یا حتی در دنیای کریپتوکارنسی هستید و به دنبال اطلاعات بیشتر هستید، والکس در خدمت شماست. در بخش وبلاگ والکس، می‌‌توانید اطلاعات مفید و کاملی در مورد تمامی ارزهای دیجیتال کسب کنید. علاوه بر این امکان خرید و فروش و معامله تمامی ارزها در این صرافی امکان‌پذیر است.

منبع :

https://wallex.ir/blog/the-best-softaware-wallet-for-mobile/

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *