0

بیت‌کوین برای یازدهمین روز متوالی از وضعیت “ترس” خارج شد

بیت‌کوین
بازدید 397

شاخص ترس و طمع بیت‌کوین نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال برای ۱۱ روز متوالی از حالت “ترس” خارج شده است و در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

است که بیت‌کوین به مدت طولانی‌تری از حالت ترس خارج می‌شود.

به گزارش کوین‌تلگراف،

روز گذشته قیمت بیت‌کوین به ۲۳٬۹۵۵ دلار رسید که بیشترین سطح در یک سال اخیر است. از زمان ثبت رکورد بالاترین ارزش امسال، ارزش بیت‌کوین کمی کاهش یافته و به ۲۳٬۶۸۷ دلار رسیده است.

در همین حین، احساسات بازار بیت‌کوین با امتیاز ۶۱ در حوزه “خوب” قرار می‌گیرد. آخرین باری که امتیاز احساسات بازار بیت‌کوین به ۶۱ رسید، ارزش این ارز دیجیتال حدوداً ۶۵٬۰۰۰ دلار بود.

با وجود عملکرد نسبتاً خوب بیت‌کوین در هفته‌های اخیر، برخی از تحلیلگران هنوز به وضعیت فعلی خوش‌بین نیستند و نگران هستند که قیمت بیت‌کوین در آینده نزدیک ممکن است دوباره کاهش یابد. با این حال، رشد قیمت بیت‌کوین در هفته‌های اخیر، سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال پرحاشیه را بسیار خوشحال کرده است.

بر اساس داده‌های موسسه IntoTheBlock، در حال حاضر تقریباً ۶۴ درصد از سرمایه‌گذاران بیت‌کوین در حال کسب سود هستند. همچنین، کسانی که اولین بار در سال ۲۰۱۹ بیت‌کوین را خریداری کردند، به‌طور میانگین به روند سوددهی بازگشته‌اند. میانگین قیمت خرید بیت‌کوین در سال ۲۰۱۹ در حدود ۲۱٬۸۰۰ دلار بود. این به این معناست که به‌طور میانگین این گروه از خریداران تقریباً ۹ درصد سود کسب کرده‌اند.

آیا این داده‌ها نشان می‌دهند که بیت کوین همچنان یک سرمایه‌گذاری سودآور است؟

بله، داده‌هایی که ارائه شدند نشان می‌دهند که بیت‌کوین همچنان یک سرمایه‌گذاری سودآور است. با توجه به اطلاعات ارائه شده، حدود ۶۴ درصد از سرمایه‌گذاران بیت‌کوین در حال حاضر در حال کسب سود هستند و کسانی که در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شدند به‌طور میانگین ۹ درصد سود کسب کرده‌اند. این نشان می‌دهد که بیت‌کوین به عنوان یک ابزار سرمایه‌گذاری، توانایی سوددهی دارد. با این حال، مهم است به‌یاد داشت که بازار بیت‌کوین ممکن است پراکنده و غیرقابل پیش‌بینی باشد و سرمایه‌گذاران باید دقت و احتیاط خود را حفظ کرده و به تحلیل‌ها و مطالعات کامل مراجعه کنند قبل از هر تصمیم سرمایه‌گذاری.

 

به این پست امتیاز بدید
برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *