0

تجارت خودکار در بازارهای رمزارز

Crypto markets
بازدید 197

معاملات خودکار در بازار کریپتو به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به نظارت مداوم بر رایانه خود، به طور فعال در معامله‌ی ارزهای دیجیتال شرکت کنید. در این روش، الگوریتم‌هایی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در زمان‌های مشخص مورد استفاده قرار می‌گیرند. بسته به استراتژی معاملاتی خودکاری که انتخاب می‌کنید، معاملات می‌توانند بر اساس قیمت دارایی، شاخص‌های فنی یا تعادل مجدد ارزش در پرتفوی شما صورت گیرند. در صورتی که زمان کافی برای معامله‌گری در ارزهای دیجیتال ندارید و تمایلی به خرید و نگهداری طولانی ندارید، معاملات خودکار در بازار کریپتو یک گزینه عالی است. در دسترس بودن چندین پلتفرم معاملاتی خودکار وجود دارد، هرکدام با مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و استراتژی‌های معاملاتی خود عرضه می‌شوند.

معاملات خودکار در بازار کریپتو به معنای استفاده از نرم‌افزارهای خودکار برای معامله‌ی رمزارزها است. پلتفرم‌های معاملاتی خودکار در بازار کریپتو، به شما امکان می‌دهند تا با استفاده از ربات‌های معاملاتی، به صورت خودکار در معاملات رمزارزها شرکت کنید. برای استفاده از یک پلتفرم معاملاتی خودکار، شما باید یک حساب آنلاین با ربات معاملاتی مرتبط بسازید و استراتژی معاملاتی مورد نظر خود را انتخاب کنید. با انتخاب یک ربات معاملاتی خودکار، برنامه بر اساس پارامترهای تنظیم شده، به طور خودکار رمزارزهای شما را خرید و فروش می‌کند.

بیشتر برنامه‌های معاملاتی خودکار در بازار کریپتو به عنوان API عمل می‌کنند. ربات‌های معاملاتی API به عنوان واسطه‌ای عمل می‌کنند که در یک صرافی دیگر که به آن متصل هستید، به نمایندگی شما معاملات را انجام می‌دهند. 3Commas یک API است که می‌توانید از آن برای معاملات خودکار در صرافی‌هایی مانند بایننس، Coinbase Pro، Bitmex، و کراکن استفاده کنید.

جدیدترین و ایمن‌ترین شکل معاملات خودکار در بازار کریپتو،

ربات‌های معاملاتی خودکار هستند که بر روی بلاکچین عمل می‌کنند. در این روش، به جای استفاده از وبسایت یا API، معاملات رمزنگاری شده از طریق قراردادهای هوشمند روی بلاکچین انجام می‌شود. قراردادهای هوشمند کدهایی هستند که عملکردهای مالی را به طور مستقل انجام می‌دهند و این کدها معمولاً در شبکه اتریوم بارگذاری می‌شوند. اتریوم، یک رمزارز برجسته است که از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کند.

در بازار کریپتو، گزینه‌های زیادی برای پلتفرم‌ها و ربات‌های معاملات خودکار وجود دارد. این پلتفرم‌ها با هم متفاوت عمل می‌کنند و هرکدام مزایا و معایب خود را دارند. اما ربات معاملاتی مناسب برای شما به نوع ارز دیجیتالی که می‌خواهید معامله کنید، صرافی که استفاده می‌کنید و میزان تحمل ریسک شما بستگی دارد.

یکی از بهترین پلتفرم‌های معاملات خودکار در بازار کریپتو، Coinrule است. این پلتفرم گسترده‌ترین مجموعه استراتژی‌های معاملاتی از پیش تعیین شده را ارائه می‌دهد و به کاربران اجازه می‌دهد بیش از ۱۵۰ الگوی معاملاتی را شخصی‌سازی کنند. این الگوها هنگامی که شرایط بازار با پارامترهای تعریف شده مطابقت داشته باشند، به‌طور خودکار اجرا می‌شوند. از استیکینگ (Staking) تا استراتژی‌های نگهداری بلندمدت و تنظیمات توقف ضرر، Coinrule همواره قالب‌های جدیدی را به پلتفرم خود اضافه می‌کند.

اگرچه تعداد قالب‌هایی که به آنها در Coinrule دسترسی خواهید داشت بسته به طرحی که انتخاب می‌کنید متفاوت است، اما Coinrule یک بسته رایگان با 7 استراتژی الگوی رایگان و تا 3000 دلار در حجم معاملات ماهانه را ارائه می‌دهد. همچنین، بسته‌های پولی اضافی شامل ویژگی‌هایی مانند گزینه‌های نموداری پیشرفته، استفاده نامحدود از قالب‌ها و حتی آموزش‌ها و درس‌های ترید همتا به همتا (P2P) را فراهم می‌کند.

به علاوه، پایونکس یکی دیگر از بهترین پلتفرم‌های معاملات خودکار در بازار کریپتو است که برای ترید گسترده مناسب است. این پلتفرم امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد، از جمله انجام معاملات با هر نوع استراتژی، اجرای سفارشات پیش‌فرض، مدیریت ریسک و تحلیل نمودارها. پایونکس همچنین قابلیت‌های پیشرفته‌تری مانند اجرای معاملات توسط ربات‌های معاملاتی، پشتیبانی از زبان برنامه‌نویسی Lua و اتصال به API‌های صرافی‌های معتبر را داراست. این پلتفرم برای ترید کاربران حرفه‌ای و تازه‌کاران عملکرد مناسبی دارد.

پایونکس با ارائه 18 ربات تجاری که از استراتژی‌های منحصر به فردی برای ارائه نتایج به شما استفاده می‌کنند، افق‌های شما را گسترش می‌دهد. این ربات‌های تجاری در وب سایت به طور مفصل توضیح داده شده‌اند تا بتوانید تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما مناسب است. شما می‌توانید با رباتی که فکر می‌کنید کار می‌کند ارتباط برقرار کنید، یا می‌توانید از ربات‌های مختلفی استفاده کنید تا زمانی که رباتی را پیدا کنید که به شما آرامش دهد.

در ادامه، ربات‌های زیر معرفی می‌شوند:

  • Grid Trading Bot: این ربات به کاربران این امکان را می‌دهد که در محدوده قیمتی خاص، به صورت خرید ارزان و فروش گران عمل کنند.
  • Leveraged Grid Bot: این ربات تا 5 برابر اهرم را فراهم می‌کند.
  • Spot-Futures Arbitrage Bot: این ربات به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا با ریسک کم، درآمد غیرفعالی را کسب کنند. بازده تخمینی برای این استراتژی بین 15 تا 50 درصد است.
  • Martingale Bot: این ربات با استفاده از روش خرید DCA و فروش یکباره، به منظور بهره‌برداری از نوسانات بازار عمل می‌کند.
  • Rebalancing Bot: این ربات به شما کمک می‌کند تا تعادل سکه‌های خود را حفظ کنید.
  • Dollar Cost Averaging (DCA) Bot: این ربات خریدهای تکراری را در فواصل زمانی منظم برای جبران تأثیرات نوسانات بازار تنظیم می‌کند.

در پایونکس، ربات‌های دیگری نیز وجود دارند که با جزئیات بیشتر در وب سایت آنها توضیح داده شده است. با بررسی و بررسی این ربات‌ها، می‌توانید رباتی را که به نیازها و استراتژی‌های شما می‌پردازد، انتخاب کنید.

همچنین، با استفاده از ترمینال معاملات خودکار در بازار کریپتو، معامله‌گران امکان تنظیم حد ضرر، برد و عقب‌نشینی در یک معامله را دارند.

با استفاده از پایونکس، شما در مورد پول خود صرفه‌جویی می‌کنید، زیرا فقط 0.05 درصد کارمزد سازنده و گیرنده را برای هر تراکنش پرداخت می‌کنید. هیچ کارمزد پنهانی وجود ندارد، ثبت نام رایگان است و می‌توانید سرمایه‌ای را در حساب خود نگه دارید، به جای اینکه به صرافی‌های حریصانه مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با پایونکس تماس بگیرید و ایمیل بفرستید یا در چت مستقیم با آنها صحبت کنید. این شرکت به هر کسی، بدون در نظر گرفتن تجربه و سطح دانش، امکان ورود به بازار کریپتو را می‌دهد. با استفاده از ربات‌های تجاری آنها، شما می‌توانید درکی عمیق‌تر از سرمایه‌گذاری در کریپتو داشته باشید و به سبد سرمایه خود اطمینان بیشتری پیدا کنید.

StreetBeat: برای معاملات خودکار در بازار کریپتو، بهترین گزینه است.

Streetbeat یک شرکت فین‌تک است که هدف آن تسهیل سرمایه‌گذاری با ترکیب نوآوری‌های فین‌تک و نرم‌افزار است. این شرکت در پالو آلتو واقع شده و از طریق یک اپلیکیشن موبایلی خدمات تجارت و تجارت خودکار ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید در انواع دارایی‌ها مانند سهام و ETF سرمایه‌گذاری کنید، همچنین این پلتفرم به شما امکان سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را می‌دهد و بسیاری از کارها را برای شما انجام می‌دهد.

رویکرد مشتری مدار این شرکت، آن را برای بیشتر سرمایه‌گذاران جذابتر می‌کند و امکانات زیر را فراهم می‌کند:

۱. عملکرد برای سرمایه‌گذاران در هر سطح مهارت.
۲. نوآوری‌های تجارت خودکار.
۳. بدون کارمزد معاملاتی.
۴. شروع با سرمایه کمتر از ۱ دلار.
۵. جوایز سخاوتمندانه.
۶. هزینه‌های مدیریت پایین.

به خاطر داشته باشید که هرچند این پلتفرم بسیار کارآمد است، هزینه‌های مدیریت شما وابسته به اندازه پورتفولیوی شما ممکن است افزایش یابد. با این حال، شما همچنان پشتیبانی لازم را دریافت می‌کنید و می‌توانید به نمونه کارها رشد دهید، بدون اینکه خودتان تمام محاسبات را انجام دهید.

WunderBit: بهترین نرخ ارز

WunderBit تلاش می‌کند تا از طریق تعدادی از محصولات و راه‌حل‌ها، استفاده واقعی از ارزهای دیجیتال را تسهیل کند. این مؤسسه مالی مجوزدار، معتبر و تنظیم شده است و به مشتریان خود امکان می‌دهد به طور آسان و ایمن بیت کوین را خرید و فروش کنند.

در حال حاضر، WunderBit سرویس‌هایی از جمله مبادله بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، پلتفرم معاملات اجتماعی، خدمات پردازش پرداخت بیت کوین و خدمات بدون نسخه را ارائه می‌دهد.

Botsfolio: بهترین برای ترید ربات

سرمایه‌گذاری کمتر از 5 درصد از ارزش خالص شما در بازارهای ارزهای دیجیتال می‌تواند سبد سرمایه‌گذاری شما را به سمت عملکرد بهتر از بهترین سرمایه‌گذاران سهام هدایت کند.

شما فقط باید به چند سوال پاسخ دهید تا بفهمید چگونه می‌توانید سرمایه‌گذاری خود را در استراتژی‌های معاملات ارزهای دیجیتال تخصیص دهید. مبلغ سرمایه‌گذاری را به صرافی معاملات ارز دیجیتال خود اضافه کنید و در عرض چند دقیقه با استفاده از Botsfolio آن را مدیریت کنید.

ربات‌ها به صورت خودکار از حساب شما معامله می‌کنند و شما می‌توانید فعالیت‌های معاملاتی خودکار ارزهای دیجیتال خود را در داشبورد Botsfolio پیگیری کنید.

Shrimpy.io: بهترین اتصال صرافی

Shrimpy.io یک پلتفرم منحصر به فرد است که به شما امکان می‌دهد تمام مجموعه‌ی رمزارزی خود را در یک مکان مدیریت کنید. شما می‌توانید تمام صرافی‌هایی که استفاده می‌کنید و همچنین کیف پول‌هایتان را به این پلتفرم متصل کنید و بدون نیاز به پرش در اینترنت، مدیریت مالی خود را انجام دهید.

Shrimpy از بیش از 18 صرافی معتبر از جمله بایننس، BitStamp، CoinBase Pro، کراکن و بسیاری دیگر پشتیبانی می‌کند. با این پلتفرم، شما قابلیت دسترسی به همه‌ی این صرافی‌ها را خواهید داشت و به راحتی می‌توانید معاملات خود را انجام دهید.

با Shrimpy.io، شما از امکانات یکپارچه‌سازی مجموعه پول خود بهره‌مند خواهید شد. همچنین می‌توانید استراتژی‌های معاملاتی خود را به صورت خودکار تنظیم کنید و عملیات ترازمندی پورتفولیو، ایجاد نمایه‌های سفارشی و تنظیم حداقل و حداکثر میزان سرمایه‌گذاری را انجام دهید.

با Shrimpy.io، مدیریت پورتفولیوی خود را بهبود بخشید و از امکانات منحصر به فرد این پلتفرم بهره‌برداری کنید.

ترید اجتماعی به شما امکان می‌دهد از یک متخصص در زمینه معاملات کپی کنید. بله، شما می‌توانید درباره ارزهای دیجیتال مطالعه کنید و یاد بگیرید چگونه معامله کنید، اما هیچ چیز می‌تواند جایگزین کپی کردن یک مربی واقعی باشد که به شما نشان دهد چگونه به عنوان یک معامله‌گر موفق عمل کنید.

برای همه‌ی افراد، یک طرح قیمتی مناسب وجود دارد:

طرح شروع با هزینه 15 دلار در ماه
طرح حرفه‌ای با هزینه 63 دلار در ماه
طرح پروژه با هزینه 299 دلار در ماه
علاوه بر این، شما می‌توانید وایت‌پیپرهای مرتبط با ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید، اطلاعاتی برای توسعه‌دهندگان دریافت کنید و نتایج بک‌تست‌ها که نشان دهنده‌ی سابقه‌ی سرمایه‌گذاری شما است، بخوانید.

EndoTech: بهترین انتخاب برای انواع استراتژی‌های معاملاتی

EndoTech به مدت طولانی به عنوان یک بازیگر اصلی در صحنه معاملات خودکار در بازار کریپتو بوده است. این پلتفرم در سال 2012، در زمانی که رمزارز در مراحل ابتدایی خود بود، راه‌اندازی شد. EndoTech یک گزینه عالی برای معامله‌گران رمزارز است که می‌خواهند ترید خود را به الگوریتم‌های تنظیم شده بسپارند. این پلتفرم تمام احساسات غالباً کورکننده را از معاملات حذف کرده و فقط از سیگنال‌های معاملاتی محکم استفاده می‌کند.

EndoTech در واقع یک صرافی نیست، اما با استفاده از کلید API شما به حساب صرافی شما متصل می‌شود. این ممکن است به نظر ترسناک برسد، اما EndoTech هرگز اجازه برداشت یا انتقال وجوه شما را نمی‌دهد. تنها کاری که می‌تواند انجام دهد، معامله‌گری به نمایندگی شما است.

EndoTech با عملکرد گذشته‌ای که بسیار شفافتر از بسیاری از رقبای خود است، به خود برخوردار است. این پلتفرم با افتخار 25 استراتژی خود را با نموداری از عملکرد گذشته و اطلاعات آماری مفید متنوع در وب سایت خود به نمایش می‌گذارد. در عین حال، بسیاری از پلتفرم‌های دیگر معاملاتی رمزنگاری خودکار، تنها یک بخش کوچک از استراتژی‌ها را برای عموم ارائه می‌دهند.

EndoTech از جانبی یکی از ساده‌ترین پلتفرم‌های الگوریتمی برای معاملات است که می‌توان با حاشیه قابل توجهی از آن بهره‌برداری کرد. تنها کاری که شما باید انجام دهید، ایجاد یک حساب کاربری با یک صرافی پشتیبانی شده (در صورتی که قبلاً چنین حسابی ندارید)، پرداخت هزینه مناسبی به EndoTech، ارائه کلید API حساب خود به آنها و انتخاب یک استراتژی مورد نظر است. به زودی، شما شروع به تجارت الگوریتم خواهید کرد.

CryptoHopper: برترین گزینه برای مبتدیان

CryptoHopper یک ربات معاملاتی برای ارزهای دیجیتال است که توسط اکثر صرافی‌های بزرگ پشتیبانی می‌شود. این ربات معاملاتی به دلیل هزینه مناسب و ویژگی‌های منحصر به فرد خود، انتخاب اول برای مبتدیان است.

اگر شما تازه کار هستید، می‌توانید یک دوره آزمایشی 3 ماهه رایگان برای تست خدمات آن دریافت کنید. پس از اتمام دوره آزمایشی، می‌توانید از بین 3 سطح اشتراک با قیمت‌های ماهانه 19 تا 99 دلار انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید با یک ربات معاملاتی آشنا شوید اما نمی‌خواهید ریسک کنید، CryptoHopper امکان معاملات کاغذی شبیه‌سازی شده را فراهم می‌کند. این یک راه عالی برای آشنایی با نرم‌افزار قبل از قرار دادن پول واقعی است. علاوه بر این، CryptoHopper دارای یک پلتفرم تجارت اجتماعی داخلی است که کاربران می‌توانند استراتژی‌های معاملاتی خود را به اشتراک بگذارند، که برای مبتدیان یک ابزار مفید ویژه است.

همچنین، CryptoHopper به شما امکان می‌دهد از شاخص‌های بازار استفاده کنید، معاملات آزمایشی انجام دهید و ارزهای خود را تغییر دهید. با ارسال هشدارهای به موقع و ارائه تمام دسترسی‌های لازم، نیازی به اجرای مجدد روی رایانه شما وجود ندارد.

زمانی که نیاز به استفاده از یک ربات معاملاتی کریپتو دارید، CryptoHopper بهترین گزینه است!

اگر فکر می‌کنید یک استراتژی معاملاتی خاص می‌تواند بازار را شکست دهد، بهتر است از یک ربات معاملاتی کریپتو استفاده کنید. استفاده از یک ربات معاملاتی کریپتو تضمین نمی‌کند که بازار را شکست خواهید داد، اما یک ربات معامله گر به سادگی معاملات را بر اساس یک الگوریتم برای شما انجام می‌دهد.

یکی دیگر از دلایل استفاده از ربات معاملاتی کریپتو، تنوع بخشیدن به دارایی‌های رمزنگاری خود به روشی استراتژیک است. به عنوان مثال، با Tokensets، شما می‌توانید یک توکن منحصر به فرد نگه دارید که نشان‌دهنده یک استراتژی تجاری است که بیت‌کوین و اتریوم را بر اساس شاخص‌های معاملاتی معامله می‌کند.

امروزه در بازار، دو نوع اصلی از ربات‌های معاملاتی کریپتو وجود دارند: ربات‌های معاملاتی با API و پلتفرم‌های غیرمتمرکز معاملات کریپتو.

ربات‌های معاملاتی با API: این نوع ربات‌های معاملاتی رمزارز، رایج‌ترین نوع ربات‌های معاملاتی در بازار امروز هستند. ربات‌های معاملاتی با API، به صرافی‌های ارزهای دیجیتال مختلف متصل می‌شوند و برای مدیریت سرمایه‌گذاری شما استفاده می‌شوند. اگر قبلاً حساب کارگزاری رمزنگاری در صرافی‌های معروفی مانند Coinbase Pro، Kraken یا Binance دارید، این گزینه بسیار مناسب است.

پلتفرم‌های غیرمتمرکز معاملات کریپتو: این نوع پلتفرم‌ها، ایمن‌ترین راه برای استفاده از معاملات خودکار در بازار کریپتو می‌باشند. در این نوع معاملات خودکار، از فناوری بلاکچین برای تجارت مستقل ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود. سرمایه‌های شما در یک قرارداد هوشمند در بلاکچین نگهداری می‌شود و شما به عنوان مالک بخشی از این قرارداد هوشمند هستید که از طریق توکن‌های ارز دیجیتال صادرشده توسط پلتفرم معاملاتی قابل بازخرید است.

مزایای معاملات خودکار در بازار کریپتو عبارتند از:

۱. سرعت و دقت: ربات‌های معاملاتی خودکار با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته، معاملات را با سرعت بالا و دقت بیشتری انجام می‌دهند.
۲. عدم وابستگی به احساسات: ربات‌ها بر اساس قوانین و الگوریتم‌های برنامه‌ریزی شده عمل می‌کنند و به احساسات و تأثیرات روانی کاربران حساس نیستند.
۳. پیش بینی بهتر: ربات‌های معاملاتی با تحلیل داده‌ها و الگوریتم‌های پیچیده، توانایی پیش بینی بهتری درباره روند بازار و قیمت‌ها را دارند.
۴. امکان تنظیم و پیکربندی: کاربران می‌توانند پارامترها و استراتژی‌های معاملاتی را براساس نیازهای خود تنظیم و پیکربندی کنند.
۵. عملکرد ۲۴ ساعته: ربات‌های معاملاتی خودکار به صورت مداوم و بدون نیاز به استراحت وقفه‌ای معاملات را انجام می‌دهند.

به طور خلاصه، استفاده از معاملات خودکار در بازار کریپتو با استفاده از پلتفرم‌های غیرمتمرکز معاملاتی، امکانات و مزایای بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

استفاده از معاملات خودکار در بازار کریپتو می‌تواند به مزایای عمده‌ای منجر شود، از جمله:

زمانبندی: زیرا ربات‌های کریپتو بر اساس نرم‌افزار معامله می‌کنند، قادرند ارز دیجیتال شما را به صورت دستی سریع‌تر از شما خریداری و فروش کنند. اگر بر اساس شاخص‌های معاملاتی معامله می‌کنید، می‌توانید از یک ربات معاملاتی کریپتو برای ثبت سفارش‌های بازار با دقت بیشتر استفاده کنید.

کارهای تکراری: بیشتر ربات‌های رمزنگاری در بازار به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته معامله می‌کنند. اگر بر اساس شاخص‌های بازار معامله می‌کنید، می‌توانید از یک ربات معاملاتی کریپتو برای انجام کارهای تکراری خود استفاده کنید.

به طور خلاصه، استفاده از معاملات خودکار در بازار کریپتو، امکاناتی را فراهم می‌کند که شامل زمانبندی بهینه تر و انجام کارهای تکراری به صورت پیوسته است، و این موارد می‌توانند بهبود عملکرد و سرعت معاملات شما را تحقق دهند.

استفاده از ربات‌های معاملاتی در بازار کریپتو می‌تواند به مزایای زیر منجر شود:

  • ثبات: ربات‌ها به دلیل قابلیت سازگاری بیشتر نسبت به انسان‌ها، معاملات را بدون وقفه و همیشه بر اساس دستورات و شاخص‌های مشخص اجرا می‌کنند. در معامله ارزهای رمزنگاری شده، حفظ نظم و انضباط اغلب چالش‌برانگیز است و استفاده از ربات معاملاتی می‌تواند خطر “معاملات احساسی” را از بین ببرد.
  • صرفه‌جویی در زمان: استفاده از ربات معاملاتی کریپتو به شما در صرفه‌جویی زمان کمک می‌کند، زیرا این برنامه به طور مداوم بازار را نظارت می‌کند و معاملات را به نیابت شما انجام می‌دهد. اگر نمی‌خواهید به‌صورت مداوم بازارهای ارزهای دیجیتال را پیگیری کنید، استفاده از یک ربات معاملاتی خودکار برای شما مناسب است.

به طور خلاصه، استفاده از ربات‌های معاملاتی در بازار کریپتو باعث ثبات و قطعی‌تر بودن معاملات می‌شود و همچنین زمان شما را صرفه‌جویی می‌کند، زیرا ربات برای شما در مراقبت و انجام معاملات فعالیت می‌کند.

استفاده از معاملات خودکار در بازار کریپتو همراه با معایب زیر می‌تواند باشد:

امنیت: استفاده از ربات‌های معاملاتی نیازمند نگهداری ارزهای رمزنگاری شده شما در یک صرافی است. این موضوع ممکن است خطراتی مانند هک شدن صرافی و دسترسی به ارزهای شما را افزایش دهد. برای افزایش امنیت، می‌توانید از یک کیف پول سخت‌افزاری استفاده کنید تا ارزهای دیجیتال خود را به صورت امن نگهداری کنید.

نظارت: با وجود نظارت ربات معاملاتی بر بازار، همچنان باید قیمت ارزهای دیجیتال را مشاهده کنید، زیرا ارزهای دیجیتال بسیار ناپایدار هستند و استراتژی معاملاتی شما ممکن است با شرایط بازار همخوانی نداشته باشد.

تجربه مورد نیاز: ربات‌های معاملاتی خودکار بهترین‌کارکردی را با دسترسی معامله گران پیشرفته دارند. اگر با اندیکاتورهای معاملاتی استفاده شده توسط ربات‌ها آشنایی ندارید، احتمالاً استفاده از ربات برای شما مناسب نخواهد بود و تجربه لازم برای استفاده از آن را ندارید.

به طور خلاصه، استفاده از معاملات خودکار در بازار کریپتو همراه با امنیت، نیاز به نظارت و تجربه مورد نیاز است. قبل از استفاده از ربات معاملاتی، بهتر است این معایب را در نظر بگیرید و اطمینان حاصل کنید که شرایط مناسب برای استفاده از آن فراهم است.

آیا باید خرید کنید و نگه دارید یا به صورت فعال معامله کنید؟

مجدداً، استفاده از یک ربات معاملاتی در ارزهای دیجیتال هیچ گونه تضمینی برای موفقیت شما در بازار فراهم نمی‌کند. بازار کریپتوکارنسی قابل پیش‌بینی نیست و بسیار ناپایدار است، بنابراین استناد به شاخص‌های فنی به تنهایی همیشه موثر نخواهد بود. با این حال، برخی از ربات‌های معاملاتی در بازار ارزهای دیجیتال توانسته‌اند با موفقیت قابل توجهی را کسب کنند. اگر شما همچنان تمایل دارید براساس شاخص‌های فنی معامله کنید، استفاده از یک ربات معاملاتی می‌تواند به شما در صرفه‌جویی زمان و انجام سفارشات خرید و فروش دقیق‌تر کمک کند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *