0

راهنمایی کامل بهترین وب‌سایت‌های فریلنسری با پرداخت دستمزد به وسیله رمزارز

وب‌سایت‌های فریلنسری
بازدید 498

در این مقاله، بهترین وب‌سایت‌های فریلنسری که می‌توانید درآمد خود را به صورت رمزارز دریافت کنید، به شما معرفی خواهند شد.

رمزارزها در سال‌های اخیر توجه چندین دولت در سرتاسر جهان را به خود جلب کرده‌اند و به عنوان ارز قانونی برای پردازش تراکنش‌های روزانه استفاده می‌شوند. فناوری غیرمتمرکز بلاکچین با استفاده از قراردادهای کاری دیجیتال، سازماندهی، مدیریت و پرداخت به فریلنسرها (خوداشتغال) را آسانتر می‌کند. اگرچه اقتصاد در حوزه‌های فناوری هنوز به طور قابل ملاحظه‌ای از پرداخت‌های رمزارزی استفاده نمی‌کند، اما چندین درگاه آنلاین آزاد و قانونی از این دارایی‌ها برای پرداخت دستمزد فریلنسرها پشتیبانی می‌کنند.

قبلاً در یک مقاله بهترین وب‌سایت‌های فریلنسینگ ایرانی و خارجی را معرفی کرده‌ایم و حالا قصد داریم چند وب‌سایت را به شما معرفی کنیم که امکان پرداخت دستمزد فریلنسرها را به صورت ارز دیجیتال فراهم می‌کنند. استفاده از وب‌سایت‌های فریلنسری که از پرداخت‌های رمزارزی پشتیبانی می‌کنند، به ویژه برای فریلنسرهای کشورمان جذابیت دارد؛ زیرا اکثر پلتفرم‌های جهانی در این حوزه از پرداخت‌های داخلی ما پشتیبانی نمی‌کنند.

۱. شرکت بلاکچین Chronos.tech، پلتفرم LaborX را راه‌اندازی کرده است. این وب‌سایت یک بازار آنلاین جهانی است که میزبان مشاغل آزاد و انجام پروژه‌های کوتاه‌مدت مانند ترجمه و فرصت‌های شغلی دائمی است که از سیستم‌های پرداخت رمزارز پشتیبانی می‌کند. در این پلتفرم، ابزارهای ویژه‌ای برای مشتریان و فریلنسرها روی بلاکچین اتریوم توسعه داده شده‌اند و شما می‌توانید برای اطمینان از پرداخت و محافظت از کارها، قراردادهای هوشمندی را امضا کنید.

برای ثبت‌نام در LaborX بعنوان کارفرما یا فریلنسر، شما باید از طریق ایمیل خود عضو شوید. استفاده از این پلتفرم رایگان است و کارمزدی که فریلنسر باید بابت هر پروژه پرداخت کند، ۵ درصد است. همچنین، برای پروژه‌های دیگر مانند ترجمه، کارمزد ۱ درصد در نظر گرفته شده است.

عضویت ویژه در LaborX برای شما مزایایی به همراه خواهد داشت؛ اما برای این منظور، باید توکن‌های TIME را در قراردادهای هوشمند TmeWarp قفل کنید. برای انجام این کار، شما باید بلاکچین Pools را در پلتفرم انتخاب کنید. هدف این است که با پذیرش رمزارزها، فرایند را گسترش داده و یک کانال امن برای فعالیت آنلاین فریلنسرها ایجاد کنید و استفاده کاربران از Chronos.tech را افزایش دهید.

۲. Ethlance یک پلتفرم ساخته شده بر روی بلاکچین اتریوم است و فایل‌های آن به صورت منبع باز در سیستم فایل غیرمتمرکز سریع و امن (IPFS) قرار دارد. پرداخت‌های این وب‌سایت با استفاده از اتر (ETH) انجام می‌شود. این پلتفرم بخشی از شبکه district0x است که به‌رایگان از برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) پشتیبانی می‌کند.

یکی از ویژگی‌های جالب Ethlance، عدم دریافت کمیسیون از مشتریان و فریلنسرها است. شما می‌توانید به طور نامحدود پروژه‌های کوتاه‌مدت را انجام داده و پروفایل‌های متعددی برای دسته‌بندی‌های مختلف کاری ایجاد کنید. با این حال، هنگامی که تغییراتی در پایگاه داده Ethlance ایجاد می‌شود، شما باید هزینه گاز (Gas Fee) اتریوم را پرداخت کنید که هر بار معمولاً چند سنت است.

برای استفاده از این پلتفرم، شما باید افزونه کیف پول Metamask را در مرورگر Chrome نصب کنید. این ابزار به عنوان یک دروازه برای دسترسی به برنامه‌های غیرمتمرکز و ایجاد تغییرات در شبکه Ethlance عمل می‌کند. همچنین برای دریافت دستمزد خود، باید در یکی از صرافی‌های رمزارز ثبت‌نام کرده باشید.

۳. CoinGigs

CoinGigs به عنوان یک وب‌سایت فریلنسری معمولی عمل می‌کند و مانند سایر نمونه‌های مشابه، شما باید در آن ثبت‌نام کنید و به دنبال شغل مورد نظر خود بگردید. در این پلتفرم، شما می‌توانید برای مختلف مشاغل درخواست ثبت کنید و برای نمایش مهارت‌ها و تجربه‌های خود، پروفایلی ایجاد کنید. این وب‌سایت برای تضمین انتقال امن کار و پول، از سیستم محافظت کاربران استفاده می‌کند. تنها تفاوت CoinGigs این است که فریلنسرها دستمزد خود را به صورت بیت‌کوین یا بیت‌کوین کش دریافت می‌کنند؛ بنابراین، شما هیچ مشکلی دریافت پول خود نخواهید داشت و می‌توانید از هر نقطه‌ای در جهان از طریق این وب‌سایت درآمد کسب کنید.

جالب است بدانید که CoinGigs ابتدا با هدف کمک به کارگران ونزوئلا برای کسب درآمد آنلاین طراحی شده بود؛ اما از سال ۲۰۲۱ برای کاربران در سراسر جهان قابل دسترسی شد. این پلتفرم یکی از ساده‌ترین راهکارها برای کسب درآمد آنلاین از طریق انجام پروژه‌ها است.

استفاده از CoinGigs رایگان است و برای هر پروژه، ۸ درصد کمیسیون دریافت می‌شود. شما می‌توانید در دسته‌بندی‌های مختلفی مانند سبک زندگی، موسیقی و صدا، ویدئو و انیمیشن، برنامه‌نویسی، ترجمه، مقاله‌نویسی و غیره به دنبال شغل مورد نظر خود باشید.

۴. Purse.io

Purse پورتالی است که با همکاری آمازون، تخفیف‌های آنلاین را ارائه می‌دهد. این پلتفرم به شما کمک می‌کند با یافتن پیشنهادات خرید تخفیفی در آمازون، درآمد کسب کنید.

شما باید با استفاده از کارت‌های هدیه خود و در ازای دریافت مقداری بیت‌کوین یا بیت‌کوین‌کش، سفارشاتی را در آمازون ثبت کنید. مشتریان خرده‌فروشی آنلاین در واقع می‌توانند با استفاده از رمزارزها، سفارشات تخفیفی را در این پلتفرم ثبت کنند. این سفارشات روی کیف پول رمزارزی به‌روزرسانی می‌شوند. صاحبان کیف پول می‌توانند یکی از سفارشات را دریافت کرده و آن‌ها را با استفاده از کارت‌های هدیه خود خریداری کنند.

Purse تراکنش‌ها را تا زمان تحویل سفارش پیگیری می‌کند و مبلغی را معادل بیت‌کوین یا بیت‌کوین‌کش به پرداخت کننده ارائه می‌دهد. شما می‌توانید هم به عنوان خریدار و هم به عنوان کاربر ثبت کننده سفارشات آمازون در این پلتفرم فعالیت کنید.

۵. CryptoGigs

CryptoGigs یک وبسایت بسیار ساده است که پیشنهادهای شغلی و خدمات را در یک صفحه لیست می‌کند. برای ارسال پیام به سایر کاربران، شما باید در این پلتفرم ثبت نام کنید. این وبسایت شما را به یک رمزارز خاص محدود نمی‌کند و شما می‌توانید با استفاده از رمزارزهایی مانند بیتکوین، اتریوم، ریپل و … درآمد کسب کنید.

CryptoGigs هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و به جز ایجاد شغل، پیشنهاد خدمات، انتشار در وبسایت و بحث و گفتگو با مشتریان بالقوه، امکانات دیگری را ارائه نمی‌دهد. در حال حاضر، این پلتفرم فریلنسرها و کارفرماها را در کنار یکدیگر قرار می‌دهد و امکانات زیادی برای حل اختلافات یا امنیت تراکنش‌ها فراهم نمی‌کند.

در CryptoGigs شما مسئول اطمینان از دریافت پول هستید؛ زیرا پرداخت‌ها در داخل این وبسایت پردازش نمی‌شوند. اگرچه این سرویس در حال توسعه یک کیف پول داخلی است، امکان مذکور در حال حاضر فراهم نمی‌شود.

۶. Coinbase Earn

Coinbase Earn یکی از پلتفرم‌های برتر برای کسب درآمد از رمزارزها است که به صورت مستقل عمل می‌کند و پیشتر با نام Earn شناخته می‌شد. این وبسایت به کاربران امکان می‌دهد با تماشای ویدئوها و شرکت در آزمون‌ها، رمزارز را به دست آورند.

شما باید در Coinbase Earn ویدئوها و آموزش‌های مختلف درباره رمزارزها و نحوه عملکرد آن‌ها را تماشا کنید. همچنین، می‌توانید در آزمون‌های این پلتفرم شرکت کنید تا دانش خود را ارزیابی کنید. هر چه بیشتر یاد بگیرید، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. این درآمدها در کیفپول Coinbase شما جمع‌آوری می‌شوند.

برخلاف سایر گزینه‌های معرفی شده در این مقاله، فرصت‌های کسب درآمد از Coinbase Earn محدود است. شما فقط یک بار می‌توانید در هر مسابقه شرکت کنید و میزان پرداختی برای هرکدام از این چالش‌ها متفاوت است. برای دریافت پول، باید از روش کارکرد Coinbase و کیف‌پول آن آگاه باشید.

توجه کنید که به دلیل تحریم کاربران ایرانی توسط صرافی Coinbase، برای استفاده از خدمات معرفی‌شده باید از روش‌های دور زدن تحریم استفاده کنید. همچنین، می‌توانید از دوستان و آشنایان معتبر خود در کشورهایی که Coinbase در آن‌ها فعالیت می‌کند، درخواست کنید تا برای شما یک حساب به نام خودتان ایجاد کنند.

سخن آخر

با پیشرفت فناوری بلاکچین و استفاده از قراردادهای هوشمند، امکان دستیابی به شغل‌های موقت و انجام پروژه‌های دورکاری برای افراد در سراسر جهان فراهم شده است. از این طریق، می‌توان با انجام پروژه‌های مختلف بر اساس مهارت‌های خود، درآمد رمزارزی کسب کرد.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *