0

سنگر مهم بیت‌کوین فرو ریخت : بیت کوین به کانال 26 هزار بازگشت

بیت‌کوین
بازدید 375

در طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت بیت کوین به میزان ۲۶,۶۵۰ دلار کاهش یافته است. این کاهش، کمترین قیمت بیت کوین در طی هفت روز گذشته است و نشانگر افت بزرگی در بازار ارز دیجیتال به شمار می‌رود. پس از دو هفته، قیمت بیت کوین به نیمه کانال ۲۶,۰۰۰ دلاری کاهش یافت. در این بازه زمانی، بیت کوین حدود ۲۷,۰۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داده و به همین زمان، اتریوم با قیمتی حدود ۱,۵۵۵ دلار متوقف شده است. روند کلی بازار به نحوی کسل کننده بوده که دوج کوین با بازدهی مثبت ۱.۵ درصد، بهترین عملکرد روزانه را در بین ده ارز دیجیتال برتر دنیا داشته است، در حالی که قیمت سولانا و ترون حدود نیم درصد افت داشته‌اند.

بیت کوین به کانال 26 هزار بازگشت

در لحظه‌ای صبح امروز یکشنبه، ۲۳ مهر، قیمت بیت کوین به میزان ۲۶,۸۸۵ دلار رسیده است، که معادل ۱,۲۸۴ میلیون تومان است. این قیمت نسبت به روز گذشته تقریباً ۰.۱۲ درصد کاهش یافته و بازدهی منفی ۰.۲ درصدی را نشان می‌دهد.

بیت کوین در طی ۲۴ ساعت گذشته تا کمترین سطح هفتگی خود، یعنی ۲۶,۶۵۰ دلار، کاهش یافته است. از سوی دیگر، بیشترین قیمت بیت کوین در شبانه روز قبلی به ۲۷,۰۰۰ دلار رسیده است.

با توجه به بازدهی منفی ۰.۲ درصدی در حال حاضر، بیت کوین در مقایسه با هفته گذشته تقریباً ۴ درصد از ارزش خود را از دست داده است. اما اگر به یک ماه قبل نگاه کنیم، بازدهی بیت کوین به مقدار ناچیزی مثبت ۱ درصد می‌رسد.

بیت کوین در حال حاضر حدود ۴۸ درصد از سهم بازار ارز دیجیتال را تشکیل می‌دهد و فقط در شبانه روز قبلی، حجم معاملاتی بیت کوین به ارزش ۵.۳ میلیارد دلار بین تریدرهای بازار منتقل شده است.

قیمت اتریوم در طی ۲۴ ساعت گذشته حدوداً صفر درصد بازدهی روزانه را نشان داده است. قیمت هر واحد اتریوم در صبح امروز یکشنبه، ۲۳ مهر، به مقدار هزار و ۵۵۵ دلار رسیده است، که حدوداً معادل ۸۰ میلیون تومان است. این قیمت با قیمتی که دیروز برای اتریوم ثبت شده بود، یعنی همین مقدار، برابر است.

قیمت اتریوم در شبانه‌روز قبلی یکبار به ۱,۵۵۸ دلار رسیده بود و کمترین قیمت آن در این بازه زمانی هزار و ۵۴۵ دلار بود. در عین حال کاهش قیمت اتریوم در طی ۲۴ ساعت گذشته، هولدر‌های این ارز را به ضرر نسبی ۴.۵ درصد در مقایسه با هفته قبل و ۷.۵ درصد در مقایسه با دو هفته قبل منجر شده است. همچنین، نمودار بازدهی ماهانه اتریوم نشان دهنده کاهش منفی پنج درصدی است.

اتریوم در بازار ارز دیجیتال پس از بیت‌کوین در رتبه دوم قرار دارد و تقریباً ۱۷ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است. حجم معاملات بازار اتریوم در شبانه‌روز قبلی به مقدار حدود ۲.۴ میلیارد دلار رسیده است که کمتر از حجم معاملات روزانه بیت‌کوین و تتر است.

در مورد سایر ارزهای دیجیتال، دوج‌کوین با بازدهی مثبت ۱.۵ درصد بهترین عملکرد روزانه را در بین ده ارز دیجیتال برتر داشته است. قیمت دوج‌کوین در شبانه‌روز قبلی از ۰.۰۵۸ دلار به ۰.۰۵۹ دلار یعنی حدوداً سه هزار و ۶۰ تومان ارتقا پیدا کرده است. کاردانو با نماد ADA که در رتبه بالاتری نسبت به دوج‌کوین قرار دارد، در طی این بازه زمانی رشد قیمت نیم درصدی را تجربه کرده و صبح امروز با قیمت ۰.۲۴ دلار (حدود ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان) معامله شده است.

قیمت ریپل نیز با رشد دودهم درصدی به ۰.۰۴۸ دلار یعنی حدوداً ۲۵ هزار تومان ارتقا یافتقیمت سولانا و ترون در مقایسه با روز گذشته نیز کاهش نیم درصدی را تجربه کرده‌اند و بدترین عملکرد روزانه را در بین ده ارز دیجیتال برتر نشان داده‌اند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *