0

طلا تا سه سال آینده به ۵٬۰۰۰ دلار و قیمت بیت کوین به ۵۰۰٬۰۰۰ دلار می‌رسد

قیمت دلار
بازدید 397

سرمایه‌گذار مشهور: طلا تا سه سال آینده به ۵٬۰۰۰ دلار و قیمت بیت کوین به ۵۰۰٬۰۰۰ دلار می‌رسد

رابرت کیوساکی:

شخصیت معروف در حوزه هوش مالی، بیان می‌کند که تا سال ۲۰۲۵ ارزش طلا و نقره به شدت کاهش می‌یابد و قیمت بیت کوین به ۵۰۰٬۰۰۰ دلار می‌رسد.

رابرت کیوساکی، سرمایه‌گذار و نویسنده کتاب معروف “پدر پول‌دار پدر بی‌پول”، اعتقاد دارد که در آینده نه‌چندان دور، قیمت بیت کوین به شدت افزایش خواهد یافت و اعتماد به دلار آمریکا از بین خواهد رفت.

کیوساکی

یکی از سخنرانان مطرح در حوزه هوش مالی، می‌گوید: “یک فروپاشی عظیم در راه است… تا سال ۲۰۲۵، قیمت طلا به ۵٬۰۰۰ دلار و قیمت نقره به ۵۰۰ دلار می‌رسد. اما قیمت بیت کوین به ۵۰۰٬۰۰۰ دلار خواهد رسید. چرا؟ چون اعتماد به دلار آمریکا، که یک پول جعلی است، از بین خواهد رفت.”

به گزارش گیزچاینا، کیوساکی در اواخر سال گذشته، زمانی که قیمت بیت کوین کمتر از امروز بود، تأکید کرد که همچنان به فعالیت در بازار بیت کوین متعهد است. این نویسنده معروف باور دارد که بیت کوین در آینده به یکی از ارزهای اصلی جهان تبدیل خواهد شد.

ویلی وو

تحلیلگر بیت کوین، می‌گوید که در سه سال آینده تعداد فعالان در بازار خرید و فروش بیت کوین رشد چشمگیری خواهد داشت.

در حال حاضر، تخمین زده می‌شود که تعداد فعالان در بازار بیت کوین بیش از ۳۰۰ میلیون نفر (حدود ۴ درصد از جمعیت جهان) است. با این حال، بر اساس پیش‌بینی ویلی وو، تا سال ۲۰۲۶ بیش از ۱ میلیارد نفر، یعنی حدود ۱۲ درصد از جمعیت جهان، در معاملات با بیت کوین مشغول خواهند بود.

ویلی وو می‌گوید که بیت کوین در ۶ ماه اول خود به ۱٬۰۰۰ کاربر اولش دست یافت. پس از پنج سال، تعداد کاربران به ۱ میلیون نفر رسید. بعد از ایجاد اولین بلوک ژنزیس، ۱۳ سال و ۸ ماه طول کشید تا بیت کوین به شاخص‌های فعلی خود دست یابد.

در حال حاضر، سرویس بین‌المللی انتقال پول یا پی پل، در سراسر جهان بیش از ۴۳۰ میلیون کاربر دارد، در حالی که تعداد کاربران شبکه اجتماعی توییتر حدود ۴۰۰ میلیون نفر است. ویلی وو، در اشاره به توییتر، بیان می‌کند که بخش عمده‌ای از کاربران در شبکه‌های اجتماعی واقعی نیستند.

آدام بک

مدیر عامل شرکت بلاک‌استریم، اعلام کرده است که قیمت بیت کوین از سال ۲۰۲۳ به طور سالانه دو برابر شده است و اگر این روند ادامه یابد، تقریباً در ۹ سال آینده قیمت بیت کوین به ۱۰ میلیون دلار خواهد رسید. در آن زمان، ارزش بازار بیت کوین حدوداً ۲۰۰ تریلیون دلار خواهد بود.

ChatGPT، یک ربات چت معروف که در ماه‌های اخیر محبوبیت زیادی کسب کرده است، پیش‌بینی کرده است که قیمت بیت کوین در طی ۶ ماه آینده می‌تواند مرز ۵۰٬۰۰۰ دلار را تجاوز کند.

در لحظه نوشتن این مقاله، هر واحد بیت کوین با قیمت ۲۴٬۶۶۱ دلار معامله می‌شود. از اوایل سال ۲۰۲۳ تاکنون، قیمت این ارز دیجیتال رشد چشمگیری را تجربه کرده است. همچنین باید ذکر شود که در اواخر سال ۲۰۲۱، ارزش بیت کوین مرز ۶۷٬۰۰۰ دلار را نیز تجاوز کرده بود.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *